SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amateurquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat beweerde ze wel ja. 9 pilsjes op de kermis.
Best netjes voor een chikiequote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat beweerde ze wel ja. 9 pilsjes op de kermis.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wolkbreuk inclusief hagel en onweer![]()
Waar??quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wolkbreuk inclusief hagel en onweer![]()
potato tomatoquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee Tilburg ligt niet in Limburg
Er voor betalenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoeveel betaal je daar tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je al in je kruis en kontje gegrepen door een van die verrukkelijke mannen daar?quote:
Battiesquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je al in je kruis en kontje gegrepen door een van die verrukkelijke mannen daar?
Ja dit. Ik woon tegen Limburg maar is meteen een ander taaltje...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, Brabant is niet hetzelfde als Limburg.....echt nooit
Al 69xquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je al in je kruis en kontje gegrepen door een van die verrukkelijke mannen daar?
buitenlanderquote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dit. Ik woon tegen Limburg maar is meteen een ander taaltje...
quote:
quote:
quote:
mooiquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt een partij donker hier.
En mensen uit Venlo zullen beweren dat iemand uit Geleen een ander taaltje praat. Maar het is gewoon een pot nat.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dit. Ik woon tegen Limburg maar is meteen een ander taaltje...
Nee dat is toch echt niet zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
En mensen uit Venlo zullen beweren dat iemand uit Geleen een ander taaltje praat. Maar het is gewoon een pot nat.
Toen ik dat keek dacht ik ook wat een tokkie achtige mensen maar was best wel grappig.🤣😂😅quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:47 schreef ToT het volgende:
Film eindelijk afgekeken.
Godskolere, ik had echt niet verwacht dat ik hem ZÓ leuk zou vinden!
En dat was Turbo he, binnenkort Nitro.
Waarom nemen jullie dat/mij toch allemaal zo serieus. Je zou je bijna gaan afvragen of er toch niet een kern van waarheid in zitquote:
Het is ook gewoon waar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie dat/mij toch allemaal zo serieus. Je zou je bijna gaan afvragen of er toch niet een kern van waarheid in zit
Prachtig weer iddquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat het vandaag weer mooi weer was? Dat is zeker waar.
Omdat ik weet dat ze 20 km verderop anders praten misschien?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie dat/mij toch allemaal zo serieus. Je zou je bijna gaan afvragen of er toch niet een kern van waarheid in zit
bolkquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat ze 20 km verderop anders praten misschien?
Het is een week geleden weer begonnen hoor, alleen is het nu in KPD ipv ONZ. homijn staat momenteel 1ste.quote:
No shit sherlockquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat ze 20 km verderop anders praten misschien?
Apart niet gezien...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een week geleden weer begonnen hoor, alleen is het nu in KPD ipv ONZ. homijn staat momenteel 1ste.
Ik welquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Homijn had het speciaal in KPD gestart omdat hij weet dat ik daar geen toegang toe heb
Ik post er gewoon nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
haags ook, maar hij schijnt daar onder een kloon te posten
Leuke woordspelingquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
Gebeurt geen ene kut op kpd tegenwoordig
Hoezo dan één pot nat sherlock?quote:
Heequote:
Zit in tuin.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
Het is nu echt lekker buiten hier met 21 graden
Mijn "Kriek - American wild ale fermented with morello cherry" is een stuk kouderquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
Het is nu echt lekker buiten hier met 21 graden
Heb alleen een keer een kriek gedronken van een groot merk, dat was echt goorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn "Kriek - American wild ale fermented with morello cherry" is een stuk kouder
en ik ben normaal niet zo'n fan van bier met fruit, maar deze is wel lekker bitter
Aangenaamquote:
Ik denk dat ik wel weet welke je bedoeld en die vond ik ook niet lekker. Maar dat was al zo lang geleden dat ik wel eens wilde proeven wat moderne brouwers doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb alleen een keer een kriek gedronken van een groot merk, dat was echt goor
Nee nog 3 tot 4 weken weg denk ik. Dan wel een maand vakantiequote:
Lekker man. Plannen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee nog 3 tot 4 weken weg denk ik. Dan wel een maand vakantie
Twee weken naar Roemenië denk ik.quote:
Niet aan mij besteed.. Lig liever op de bankquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet aan mij besteed.. Lig liever op de bank
Meer Al Bundyquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]beetje Homer uit te hangen
Hard om gelachen vroeger. Mooie seriequote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Meer Al Bundyalleen heb ik geen Peggy
Misschien maar goed ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Meer Al Bundyalleen heb ik geen Peggy
Ja net als flodder.. Blijft leuk om af en toe te zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hard om gelachen vroeger. Mooie serie
Ja ik ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor de ONZ Zombie SC meet. Ik mis hexx wel een beetje
Gun jij mij geen Peggy?quote:
Die serie zouden ze nu niet meer kunnen maken, met alle sneeuwvlokjes tegenwoordig.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja net als flodder.. Blijft leuk om af en toe te zien.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gun jou wel een Kelly, maar een Peggy?
[ afbeelding ]
Series als 'too old to die young' en dergelijke gaan toch echt een stuk verder. Maar die zul je niet op de nederlandse publieke zenders vindenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die serie zouden ze nu niet meer kunnen maken, met alle sneeuwvlokjes tegenwoordig.
Moeilijk doen om moeilijk te kunnen doen. Vermoeiendquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die serie zouden ze nu niet meer kunnen maken, met alle sneeuwvlokjes tegenwoordig.
Ah dat ken ik niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Series als 'too old to die young' en dergelijke gaan toch echt een stuk verder. Maar die zul je niet op de nederlandse publieke zenders vinden
Ik word er ook een beetje doodmoe van.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moeilijk doen om moeilijk te kunnen doen. Vermoeiend
Maried with children zat vol met parodieën en dan keer 2. En sommige grappen waren imo helaas flink afgezaagd en sommige scenes waren best goed. Maar misschien zijn sommige mensen te dom om een parodie te herkennen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moeilijk doen om moeilijk te kunnen doen. Vermoeiend
Laten we het er op houden dat de opening een waarschuwing laat zien over 'geweld, grof taalgebruik, nudity en rape'. Het is op amazon prime en iemand in DTS had me er op gewezen. Maar Game of Thrones was ook geen Sesamstraatquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word er ook een beetje doodmoe van.
Oh, toch eens kijken danquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat de opening een waarschuwing laat zien over 'geweld, grof taalgebruik, nudity en rape'. Het is op amazon prime en iemand in DTS had me er op gewezen. Maar Game of Thrones was ook geen Sesamstraat
Liefffquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:08 schreef eNGine10 het volgende:
Nog eentje omdat ik weet dat jullie dat ook willen[ afbeelding ]
eten?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:08 schreef eNGine10 het volgende:
Nog eentje omdat ik weet dat jullie dat ook willen[ afbeelding ]
Morguhquote:
Morguh haagsquote:
Ochtend rustig aan, middag werk. Nu genieten van het onweer. En jij?quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Morguh
Van je vakantie aan het genieten?
Onderweg naar het werk nu maar geloof niet dat ik veel te doen heb. Wil naar de kapper vandaag, hoop dat dat een beetje goed afloopt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ochtend rustig aan, middag werk. Nu genieten van het onweer. En jij?
Lekker man, beetje upskeer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Onderweg naar het werk nu maar geloof niet dat ik veel te doen heb. Wil naar de kapper vandaag, hoop dat dat een beetje goed afloopt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, beetje upskeer.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is wel m'n angst, dat ze meteen een tondeuse op m'n kop zetten.
Tijd om de winterkleding van zolder te halen.quote:
Ben er wel klaar mee idd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd om de winterkleding van zolder te halen.
Lekker manquote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jou kan het nog gerust 33 graden worden vandaag.
Zo voelt het welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd om de winterkleding van zolder te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |