Objectief gezien niet inderdaad.. maar krijg bij hem toch ook wel vaak dit gevoel:quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij niet zo'n heel zwaar leven hebt, lekker man
Oh ja dan kun je nu maar beter genieten van je tijd, zolang er maar vooruitgang in zit tochquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De afgelopen periode ben ik alleen met scriptie bezig geweest, geen ruimte in m'n hoofd voor heel veel andere dingen, maar vanaf september begint mijn agenda weer redelijk vol te lopen (2 masters, opleidingscommissie, radioproject, organiseren van retorica minor, hopelijk studentassistentschap ergens, misschien een conferentie organiseren, columnistiek weer oppakken, kan nog wel meer dingen bedenken...)
Ik snap je punt jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Objectief gezien niet inderdaad.. maar krijg bij hem toch ook wel vaak dit gevoel:
Objectief gezien?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Objectief gezien niet inderdaad.. maar krijg bij hem toch ook wel vaak dit gevoel:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap je punt ja![]()
Maar ik kan dat mens echt niet uitstaan![]()
Ik moet om hem stiekem vaak eigenlijk wel heel hard lachenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
Nu het toch over zogenaamd komische mensen gaat, die Jandino wil ik echt een nekschot geven.
Wat een droeftoeter is dat zeg
Ik echt nooit, ik snap ook niet wat mensen in hem zien eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik moet om hem stiekem vaak eigenlijk wel heel hard lachen
Zijn maar weinige leuke humoristenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
Nu het toch over zogenaamd komische mensen gaat, die Jandino wil ik echt een nekschot geven.
Ik hou wel van hele flauwe humor.. Het is zo flauw en niet grappig dat ik het grappig vind 😅quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik echt nooit, ik snap ook niet wat mensen in hem zien eigenlijk
Eens, vaak is het zonde van het podiumquote:
Niet overdrijven .quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
Vooral dat overdreven hard lachen irriteert mij mateloosquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:54 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik hou wel van hele flauwe humor.. Het is zo flauw en niet grappig dat ik het grappig vind 😅
Ik hou het juist voorzichtigquote:
Dat is wel een nekschot waardig.?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vooral dat overdreven hard lachen irriteert mij mateloos
Theo Maassen is goed ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
Wim Helsen, Micha wertheim, Theo Maassentoch al een aantal
toen hij net nieuw was had hij wel iets grappigs nu denkt hij dat god is is hij niet grappig meer.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik echt nooit, ik snap ook niet wat mensen in hem zien eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |