Gaat dat nu niet een keer vervelen dan?quote:
jawel, maar net zo goed als ik werk oid dus boeiequote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat dat nu niet een keer vervelen dan?
Verklaar je naderquote:
Ik moet nog een weekquote:
Ja dan maakt het niet veel uitquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jawel, maar net zo goed als ik werk oid dus boeie
Valt mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet nog een week
[..]
Ja dan maakt het niet veel uit
Ja maakt mij niet zo veel uit verder, lekker rustig op de zaakquote:
Tot 5 augustus nogquote:
Ik heb op 2 augustus ook de laatste dagquote:
Hoelang ben je dan vrij?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb op 2 augustus ook de laatste dag
2 weken, heb vorige maand ook al een week gehad, en jij?quote:
Ik heb 3 wekenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
2 weken, heb vorige maand ook al een week gehad, en jij?
Dagjes weg, in de eerste week even hotelletje pakken met de vrouw, dat soort dingenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb 3 wekenMaar ik had nog niks gehad dit jaar
Ga je nog op vakantie?
Ook chill hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dagjes weg, in de eerste week even hotelletje pakken met de vrouw, dat soort dingen![]()
Ga jij nog weg?
Ja zo zat ik ookquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook chill hoor.
Same as you. Wilde nog wel weg maar veel te duur joh last minute nu nog
Ik had met scriptie vandaag definitief klaar kunnen zijn, maar was te brak om iets uit te voeren, dus nu is dat morgenquote:
Ik heb het idee dat jij niet zo'n heel zwaar leven hebt, lekker manquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had met scriptie vandaag definitief klaar kunnen zijn, maar was te brak om iets uit te voeren, dus nu is dat morgenmaar ik heb na eerste keer scriptie inleveren al twee weken soort van vakantie gehad.
De afgelopen periode ben ik alleen met scriptie bezig geweest, geen ruimte in m'n hoofd voor heel veel andere dingen, maar vanaf september begint mijn agenda weer redelijk vol te lopen (2 masters, opleidingscommissie, radioproject, organiseren van retorica minor, hopelijk studentassistentschap ergens, misschien een conferentie organiseren, columnistiek weer oppakken, kan nog wel meer dingen bedenken...)quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij niet zo'n heel zwaar leven hebt, lekker man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |