Ik heb geen ton in kas nee, jij wel?quote:
Meh, die blijven wel gewoon op dezelfde lijn zitten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
de mannen van vi krijgen dat ook een beetje.
Eens, keihard gelachen toen ik hem live zag.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een heerlijke droogkloot.
Dat is wel een god ja.quote:
Theo Maassen vond ik een jaar of 10 geleden nog wel goed. Tegenwoordig vind ik hem echt veel te policor/links.. Lubach vind ik echt veel te Popie Jopie, de keren dat ik om hem heb moeten lachen kan ik op 1 hand tellen..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Theo Maassen, Daniel Arends, Patrick Laureij
Lubach is soms wel aardig. Hans Teeuwen vroeger natuurlijk ook maar die doet nu niet heel veel meer geloof ik.
Nog nooit een show van gezien maar alleen stukjes.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens, keihard gelachen toen ik hem live zag.
Hans Teeuwen is echt niet grappig.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Theo Maassen vond ik een jaar of 10 geleden nog wel goed. Tegenwoordig vind ik hem echt veel te policor/links.. Lubach vind ik echt veel te Popie Jopie, de keren dat ik om hem heb moeten lachen kan ik op 1 hand tellen..
Hans Teeuwen is en was echt een baas
Ja die was v/d week nog op tvquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit een show van gezien maar alleen stukjes.
En een rol van hem als acteur in zo'n film met Ruben v/d Meer, ben even de naam kwijt.
Pijnlijk gênant zelfs.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is echt niet grappig.
Gaat ook niet zo heel goed met hem staat in mijn herinneringquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een god ja.
Jammer dat hij geen oudejaarsconference meer doet, zit je met piepkuiken Marc-Marie en goor wijf Claudia de Breij.
Maar wel keihard gelachen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit een show van gezien maar alleen stukjes.
En een rol van hem als acteur in zo'n film met Ruben v/d Meer, ben even de naam kwijt.
Die laatste van hem op Dumpert doet mij een beetje denken aan de oude Hans, en die was leukquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is echt niet grappig.
Niet alles zo serieus nemen kerelquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, @:madam-april wat is een objectief niet zwaar leven?
Paar jaar terug gezien, was best vermakelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die was v/d week nog op tv
Maar dat vond ik matig.
Heeft al een paar keer kanker gehad toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat ook niet zo heel goed met hem staat in mijn herinnering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |