Er zijn mensen die krijgen het voor minderquote:
Dit jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
toen hij net nieuw was had hij wel iets grappigs nu denkt hij dat god is is hij niet grappig meer.
Maar niet voor de fun.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die krijgen het voor minder
Ja kan ik me voorstellen, dat irriteert me vaak ook wel aan hem inderdaad..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vooral dat overdreven hard lachen irriteert mij mateloos
Theo Maassen, Daniel Arends, Patrick Laureijquote:
Jandino is dan ook niet grappig, punt gemaaktquote:
Ronald Goedemondt jonguhquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Theo Maassen, Daniel Arends, Patrick Laureij
Lubach is soms wel aardig. Hans Teeuwen vroeger natuurlijk ook maar die doet nu niet heel veel meer geloof ik.
Filmpjes uploaden bij dumpertquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Hans Teeuwen vroeger natuurlijk ook maar die doet nu niet heel veel meer geloof ik.
quote:
Die verdient wel een nekschot?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jandino is dan ook niet grappig, punt gemaakt
Jandino zijn probleem is niet eens dat hij niet grappig is, het is dat hij een allergie is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jandino is dan ook niet grappig, punt gemaakt
Zitten wij op één lijnquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen, dat irriteert me vaak ook wel aan hem inderdaad..
de mannen van vi krijgen dat ook een beetje. Dennis schouten, Tim Hofman, hebben dat ook.quote:
Ja die was ook wel aardig inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |