De Nier heeft gesproken. @groenentwitter:grischaniermann twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 17:58:34Of course this was the right decision by @LeTour But still disappointing that we couldn‘t show our full strength today. One more day to fight for the podium 💪🏻 https://t.co/UTFJfjNTD6 reageer retweet
Kruijswijk zal wel gaan verdedigen voor het podium, Buchmann moet hem aanvallen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:57 schreef Beregd het volgende:
Dus morgen moeten kruiswijk en buchman gaan aanvallen?
Ik zie het niet voor me.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kruijswijk zal wel gaan verdedigen voor het podium, Buchmann moet hem aanvallen.
Eerst nog flipje eraf gooienquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kruijswijk zal wel gaan verdedigen voor het podium, Buchmann moet hem aanvallen.
Dat zou wel weer een zwaktebod zijn, voor het podium gaanquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit noteren we.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:43 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee nu. Tour is voor mij over als het zo moet.
Zwaktebod? Dat was het doel vanaf dag 1quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:01 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat zou wel weer een zwaktebod zijn, voor het podium gaan. Hij kan beter nog een keer alles geven en vol voor de winst gaan.
Alaflip staat nog voor hem.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij staat 1:15 achter Bernal.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:01 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat zou wel weer een zwaktebod zijn, voor het podium gaan. Hij kan beter nog een keer alles geven en vol voor de winst gaan.
Daar doen ze vandaag niet aan, denk ikquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:59 schreef Fretwork het volgende:
En de tijdslimiet?op een HC berg na 3 uur. Arme Jens
Dus? Nu maar direct opgeven is toch ook vrij kansloos. Dit zou zijn terrein zijn, die etappe van morgen had hij schijnbaar acht keer verkend of zoquote:
De Isoard stond zelfs op de planning? Totale gekte.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:01 schreef Steven184 het volgende:
Terecht dat is afgelast, maar jammer voor de koers dat het niet bekend was voor de Isoard werd aangevat. Nu heeft het redelijke invloed op uiteindelijke uitslag. Als Flip niet terugkomt in de vallei ben ik vrij zeker dat hij uit de top 4 valt. Was ook erg duidelijk dat ze De Plus erbij wilden houden voor de afdaling en was het gat stuk kleiner geweest. Hoe dat morgen gaat is maar de vraag.
Dit is neem ik aan niet serieus.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:07 schreef BlaZ het volgende:
Overigens, wat ze nog hadden kunnen doen. Op de top van de l'Iseran op iedereen wachten en dan terugrijden.
Ja daar kwam ik net ook achter hehequote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Isoard stond zelfs op de planning? Totale gekte.
Dat is kansloos met deze verschillen. En Kruijs is meerdere keren net naast het podium beland, dan ga je geen kamikaze-actie doen voor geel, terwijl het podium heel reëel is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:01 schreef Dejannn het volgende:
[..]
1. Egan Bernal (Col, Ins)quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:09 schreef Belgosome het volgende:
Nog steeds Geen uitslagen op letour.fr?!
Dat is het AK dan hequote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
1. Egan Bernal (Col, Ins)
2. Julian Alaphilippe (Fra, Dec) + 0.45 *
3. Geraint Thomas (GB, Ins) + 1.14 *
4. Steven Kruijswijk (Ned, Jum) + 1.26 *
5. Emanuel Buchmann (Dui, Bor) + 1.53 *
* officieus, eigen berekening
Zoiets..
Niet trollen aubquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:12 schreef Belgosome het volgende:
Race wordt hervat. Mini race naar Tignes vanaf 19 uur
Schijnbaar is een top 10 in de Tour heilig in het wielrennen. Maar in mijn optiek telt er in de tour maar 1 ding en dat is de gele trui.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:01 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Belgosomequote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:12 schreef Belgosome het volgende:
Gewoon vanaf de start samen met Pluske en Bennett demarreren. Tak tak tak.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:11 schreef heywoodu het volgende:
Kruijswijk moet gewoon op 30km vertrekken. Ridder of mis, je zou voor minder.
Pinot mag meedoen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:12 schreef Belgosome het volgende:
Misschien kan hij met de supportersvereniging afspreken dat ze wat sneeuwmachines meenemen om de koers te neutraliseren als hij net 1,5 minuut voorsprong heeft.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:11 schreef heywoodu het volgende:
Kruijswijk moet gewoon op 30km vertrekken. Ridder of mis, je zou voor minder.
Come on he.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon vanaf de start samen met Pluske en Bennett demarreren. Tak tak tak.
Maar wielrennen is niet alleen de Tour.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Schijnbaar is een top 10 in de Tour heilig in het wielrennen. Maar in mijn optiek telt er in de tour maar 1 ding en dat is de gele trui.
Nuenen de gekste.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Misschien kan hij met de supportersvereniging afspreken dat ze wat sneeuwmachines meenemen om de koers te neutraliseren als hij net 1,5 minuut voorsprong heeft.
Kortom dan krijg je dus wellicht morgen een etappe waar vrijwel niks gaat gebeuren? Behalve dan tempo rijden en hopen dat Alaphilippe ergens lost. Dan zou het nog allemaal maar zo in het voordeel van Flip kunnen zijn. Want de angst is te groot dat iemand zichzelf op gaat blazen bij een aanval en dan buiten de top 3 valt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is kansloos met deze verschillen. En Kruijs is meerdere keren net naast het podium beland, dan ga je geen kamikaze-actie doen voor geel, terwijl het podium heel reëel is.
Al hoop ik nog wel dat hij een poging doet voor ritwinst, maar die zal Bernal ook wel willen nu die van vandaag niet officieel is.
Voor vliegbaard telt maar 1 ding en dat is winnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wielrennen is niet alleen de Tour.
Ik vind zijn idee wel tof trouwens. Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ben jij de broer van @:capuchon_jongen?
Hier trappen we niet in Wimmers.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor eeuwig een sterretje bij deze Tourzege.
Je zou voor minderquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:18 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Bernal lijkt hier ook 15 jaar ouder, hopelijk veranderd hij niet langzaam in een capibara
was dit live op TV? Anders is het maar een triestige gele trui uitreiking.quote:
Nee, ik verwacht zeker wel aanvallen morgen, maar geen aanvallen met als doel de Tour nog te winnen inderdaad, tenzij Jody ook gaat kraken uiteraard.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:14 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Kortom dan krijg je dus wellicht morgen een etappe waar vrijwel niks gaat gebeuren? Behalve dan tempo rijden en hopen dat Alaphilippe ergens lost. Dan zou het nog allemaal maar zo in het voordeel van Flip kunnen zijn. Want de angst is te groot dat iemand zichzelf op gaat blazen bij een aanval en dan buiten de top 3 valt.
Vreemde opmerkingquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wielrennen is niet alleen de Tour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |