Welke boniseconden?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als-ie nou echt scherp was geweest en die boniseconden had gepakt op de Iseran, dan zou ik zeggen: ja, misschien wel.
Maar die liet-ie gewoon liggen, de druiloor.
Alles wat je nu doet is koersvervalsing. Er is geen oplossing omdat er geen protocol is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind het een zeer slechte beslissing om de tijden te nemen op de berg. Koersvervalsing.
ze lezen mee!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:06 schreef Rage_Guy het volgende:
Gaat Ducrot dat stuk zo even fietsen voor de nos?
1. Egan Bernalquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als-ie nou echt scherp was geweest en die boniseconden had gepakt op de Iseran, dan zou ik zeggen: ja, misschien wel.
Maar die liet-ie gewoon liggen, de druiloor.
Die vond dat ze wel door konden rijden. Paar het ravijn in, boeiend.quote:
Gewoon de rit schrappenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles wat je nu doet is koersvervalsing. Er is geen oplossing omdat er geen protocol is.
Opnieuw starten met 2 uur ertussen is ook geen oplossing.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles wat je nu doet is koersvervalsing. Er is geen oplossing omdat er geen protocol is.
Alaphilippe mag hiermee in zijn handen knijpen. 35 kilometer solo tegen een betere Bernal en daarachter een groep met een knecht en vereende krachten had echt minuten opgeleverd op de slotklim.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:03 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Alaphilippe is genaaid in deze. Was lekker op weg om tijd terug te pakken op Kruiswijk en Thomas. En ook zonde dat Kruiswijk de Plus bij zich had en op diens tempo reed. Zou als hij dit had geweten volle bak gereden hebben, nu op 50%. Ongeveer.
Ben benieuwd naar morgen, zal ook niet doorgaan gezien het weer.
twitter:LaGrosseBoucle twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 17:04:05@laflammerouge16 From what the French TV says : either the race restarts and goes to Tignes, either it's called off and won't count, so no. reageer retweet
Twitter is zó 2009.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Waarom kan Sporza wel direct fragmenten inbrengen van Tweets maar leeft de NOS nog in de jaren 90?
DIE WAREN AL WEGquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:03 schreef Toby56 het volgende: [..] Als-ie nou echt scherp was geweest en die boniseconden had gepakt op de Iseran, dan zou ik zeggen: ja, misschien wel. Maar die liet-ie gewoon liggen, de druiloor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |