Rip Pinot.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens wielrennen kijken.
@:maxi-mus
Blessure denk ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo staat ie stil? Wat is er aan de hand?
Krijg gordelroos.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo doe jij dat ja. Weglopen van je fouten. Jood
En sinds Ajacied422 hier niet veel meer wil posten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Maar sinds het vertrek van Knut (rip) wordt hier niet meer over wielrennen gepraat.
Wie?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En sinds Ajacied422 hier niet veel meer wil posten.
Stijn kan niet zo goed tegen de hitte.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En sinds Ajacied422 hier niet veel meer wil posten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Maar sinds het vertrek van Knut (rip) wordt hier niet meer over wielrennen gepraat.
Die maat van hacfanquote:
Dat zei je net ook al, ongelofelijk domme teringmongool.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Masterminded.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
En dan vraag je mij waarom ik zo boos reageer.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al, ongelofelijk domme teringmongool.
Ga je nog weg? Of was dat een leugen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al, ongelofelijk domme teringmongool.
Ik zei dat ik ging uitloggen, jij kan met geen mogelijkheid weten of ik dat echt heb gedaan. Dom varken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je nog weg? Of was dat een leugen?
Nee. Welke promotie heb je het over?quote:En krijgt Drizzt een cadeautje voor zijn promotie?
Niet op de NOS kijken Lenny. Hij heeft een spierscheuring.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pinot blijkbaar gestoken door een bij ofzo.
Zijn probleem.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vervolgens als een mietje gaan jankenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, waar kijk jij meestal?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet op de NOS kijken Lenny. Hij heeft een spierscheuring.
De bij is dan wel dood gegaan he. Dat moet jij wel mooi vinden.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vervolgens als een mietje gaan janken
In het begin vaak Eurosport (die zijn het eerst) daarna op Sporza. Als er een Belg voorop zit en het gezeik wordt teveel zap ik naar de NOS/Eurosport.quote:
Gewoon blijven fietsen ook..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet op de NOS kijken Lenny. Hij heeft een spierscheuring.
Mislukte precies dit zelfde grapje gisteren ook niet al een keer?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kop van jou, da's ook een serieus probleem.
Waarom doe je een spatie tussen 'dit' en 'zelfde'?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mislukte precies dit zelfde grapje gisteren ook niet al een keer?
Geen mongoolquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt elke mongool kan dat uit deze context halen, wat maakt jou dat?
Weer 1 minderquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De bij is dan wel dood gegaan he. Dat moet jij wel mooi vinden.
Ik uhm.. hier kom ik later even op terug, moet even wat FA-dingen doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom doe je een spatie tussen 'dit' en 'zelfde'?
Promotie?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je nog weg? Of was dat een leugen?
En krijgt Drizzt een cadeautje voor zijn promotie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |