Oh: niet.quote:
Je moeder is een bekend nummer.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heel bekend nummer eigenlijk.
Oh, dan deze maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heel bekend nummer eigenlijk.
Haags begon met z'n dode hommel.quote:
Schreeuw niet zo, idioot.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WAAR IS JOUW GROTE BAKKUS OVER DIE KUTKERST NU DE BAZIN MEEKIJKT??????
Grote Kale Leider.quote:
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Neequote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Grote Kale Leider?
Of GGMM Kanker Lul
Wat ben je toch wanhopig op zoek naar aandacht van @onlogischquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch is weer wanhopig op zoek naar aandacht.
Kan beter even een verkoelende duik in zijn zwembad nemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
Zal ik je wat grappigs vertellen over mijn zwembad?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan beter even een verkoelende duik in zijn zwembad nemen.
Hij is lek?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal ik je wat grappigs vertellen over mijn zwembad?
Je doet alsof dit afwijkt van de normale gang van zaken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien moet ik hem een rituals pakketje sturen. Hoewel dat in jouw geval ook niet tot succes heeft geleidt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat ben je toch wanhopig op zoek naar aandacht van @:onlogisch
HET IS LEK, NET ALS JE VRIENDINquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee bedankt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja en nee. Het zwembad zelf is niet leuk, zo'n verwarmingsmat die ik erbij heb wel. Er is gisteren 4 kuub uitgelopenquote:
heeft geleidtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem een rituals pakketje sturen. Hoewel dat in jouw geval ook niet tot succes heeft geleidt.
dat je die maniak je huisadres durft te gevenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:24 schreef yvonne het volgende:
Vandaag komt m'n pakje Rituals aan wat ik van @:JanCees gekregen heb, spannend.
geleidtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem een rituals pakketje sturen. Hoewel dat in jouw geval ook niet tot succes heeft geleidt.
is deze er nog steeds joh?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:25 schreef Charlotte3 het volgende:
Eerst herfst, Halloween, warme chocomel & appeltaart, dikke truien weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |