SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krea was here.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 26-07-2019 15:26:40 ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Bikkel! Tis nu alweer 26 graden......quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:58 schreef Cee het volgende:
Nou, vanochtend om kwart voor 6 lopen te hardlopen, het was nog nét te doen, nu is het alweer stikwarm. Productiviteit vanmiddag zal wel een dieptepunt bereiken. Maar gelukkig onbeperkt ijsjes eten van Guanabana.
Ik ben halverwege het vorige seizoen gekapt, vond het echt nergens meer over gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:59 schreef Nexum het volgende:
JONGENS OVER 1 MINUUT KOMT HET ALLERLAATSTE SEIZOEN VAN ORANGE IS THE NEW BLACK OP NETFLIX EN IK BEN NIET READY
Gelukkig wel zegquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:20 schreef Greys het volgende:
Sodeju wat een horrornacht was dit.
Nog één dag en één nacht.. Aftellen
En komende nacht wordt waarschijnlijk de warmste nacht ooit. Nog erger dan afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:22 schreef I. het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg
Welgeteld drie uurtjes slaap gehad, als het niet minder is.Moet niet nog veel langer duren.
Ja bahquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En komende nacht wordt waarschijnlijk de warmste nacht ooit. Nog erger dan afgelopen nacht.En dan overdag werken zonder airco.
Humeur is ver beneden peil.
Yesss zin inquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:59 schreef Nexum het volgende:
JONGENS OVER 1 MINUUT KOMT HET ALLERLAATSTE SEIZOEN VAN ORANGE IS THE NEW BLACK OP NETFLIX EN IK BEN NIET READY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:33 schreef Dave het volgende:
Ik heb redelijk geslapen.
Oh, en @:Greys ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaloers! Enjoy!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Kunnen ze wel voor oktober installeren ?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:39 schreef Greys het volgende:
Nieuwe airco offerte gehad. Slaapkamer 1650 incl btw en montage, woonkamer 1750 incl btw en montage. Moeten kennelijk toch twee aparte installaties worden, dacht dat dat op dezelfde buitenunit kon.Maar wel al een stuk goedkoper dan die vorige.
Heb je goed gekeken? Ze hadden hier 1 koeldeur, met daar achter alleen maar magnums. Daarvoor stond een klein vitrinetje waar de 'bonus'aanbieding' inlag, maar daar lagen alleen de gangbare smaken in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |