Terechte vraag.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom fiets je heen en weer? Ipv een rondje
Die gaat nooit weer wat winnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja of Steven, ken mij het schelen joh.
Als ik bij Apeldoorn daar door zou fietsen had ik twee opties: dwars door het bos terug (geen zin in grindpaden, woensdag al gedaan en ik was moe) of eerst 20km door bebouwd gebied en dat is ook maar saai.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom fiets je heen en weer? Ipv een rondje
Neem aan dat Thijs dan al een keer aan de beurt is geweest (anders voelt hij zich ook buitengesloten).quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel gelachen om Bouhanni, die is vrolijk Nederlanders aan het retweeten die hem een mongool noemen.
80.02. Graag bij de feiten blijven.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik bij Apeldoorn daar door zou fietsen had ik twee opties: dwars door het bos terug (geen zin in grindpaden, woensdag al gedaan en ik was moe) of eerst 20km door bebouwd gebied en dat is ook maar saai.
Buiten dat ik zo precies op 80km uit zou komen
Sorry, stopknopje deed het de eerste keer nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
80.02. Graag bij de feiten blijven.
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sorry, stopknopje deed het de eerste keer niet
Ik was gisteren erg blij dat ik gewoon de sportschool in kon voor RPM in plaats van buiten fietsenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:33 schreef Mani89 het volgende:
Net anderhalf uur gefietst in 32 graden, onbegrijpelijk dat ik nog leef.
Treinquote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Ik trein met hoge spoed naar huis om dan broekje uit te doen.
Logisch, in het peloton is Stef verbaal gezien de equivalent van Moscon. Heb ik van horen zeggen...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:46 schreef Momo... het volgende:
[..]
Alleen wel lullig nu dat Stef nu alles over zich heen krijgt, want een paar dagen terug kwam dit verhaal toch ook langs bij de belg?
Zag het net ook ja, stikte bijna in mijn banaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:03 schreef Szura het volgende:
Hier in het liveblog staat nog een filmpje van de ritzege van Rasmussen
https://nos.nl/tour/liveb(...)rt-om-13-55-uur.html
Die laatste woorden van Herbert voor het wordt afgebroken:
‘Wat zullen ze in Denemarken blij zijn dat deze man, van onbesproken gedrag......’
‘Daar gaat Rasmussen, hehe’quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Herbert die bijkans klaarkomt omdat er iemand in een oranje shirtje iets wint, wat een simpele man is het ook.
Rasmussen in een IBanesto shirtje:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |