abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 juli 2019 @ 12:34:22 #51
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188132159
Jody heeft niet de personality om voor zichzelf op te komen en de macht te grijpen bij Team Sky, het is een beetje een lulletje lampenkatoen om te zien. Djie daar en tegen kan denk ik echt een schoft zijn op het juiste moment en Jody strongarmen om in de pas te lopen en de orders op te volgen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188132163
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:33 schreef Mani89 het volgende:
Net anderhalf uur gefietst in 32 graden, onbegrijpelijk dat ik nog leef.
Het was een stuk beter te doen dan de afgelopen dagen. Beetje wind tenminste.
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 12:34:52 #53
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188132167
Ik heb sinds maandag de fiets niet meer aangeraakt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 12:35:10 #54
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_188132172
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:34 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Het was een stuk beter te doen dan de afgelopen dagen. Beetje wind tenminste.
Hier niet.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 12:35:11 #55
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188132173
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Het is te merken dat je zenuwachtig bent.
Het is voor jou te hopen dat je na zondag nog leeft.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 12:35:43 #56
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188132178
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Het is voor jou te hopen dat je na zondag nog leeft.
Onkruid vergaat niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_188132202
Tja Kruijswijk mist gewoon net die punch om weg te kunnen schieten bij andere klassementsrenners als het er op aan komt. Verder wel prima constant enzo, maar het blijft zo'n renner voor plek 3-5... blijft natuurlijk wel eeuwig zonde van die Giro van een paar jaar geleden, toen was ie echt de beste en had ie dat stukje extra wel...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 12:39:26 #58
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188132230
Bouhanni reageert op uitspraken Clement

Stef Clement heeft voor de tweede keer in korte tijd ophef veroorzaakt. De oud-renner deed in zijn rol als co-commentator bij de NOS uitspraken over Nacer Bouhanni en diens geloofsovertuiging. “Lieve Stef Clement, laster is een misdaad. De waarheid zal binnenkort aan het licht komen”, reageert de Franse sprinter.

Clement had het tijdens de achttiende etappe van de Tour de France over Bouhanni, die moslim is. “Ik heb begrepen dat deze jongen vanwege geloofsovertuiging het gebruik van varkensvlees voor de hele ploeg heeft verboden”, aldus de Nederlander.

“Als deze jongen naar de koers kwam, mochten alle vrouwelijke werknemers van het team niet bij de koers aanwezig zijn.” Deze uitspraken zijn bij Bouhanni duidelijk in het verkeerde keelgat geschoten. Clement zelf heeft inmiddels ook gereageerd op Twitter.

Clement: “Oordeel niet zonder het te checken”
“Ik wil het verduidelijken, aangezien mensen opnieuw mijn woorden hebben misbruikt. Ik heb gisteren duidelijk aangegeven dat het iets was dat ik ‘een keer gehoord had’, een gerucht dus. Oordeel niet zonder het te checken. Ik wil me excuseren voor het veroorzaakte ongemak.”

Het is niet de eerste keer dat enkele uitspraken van Clement onder een vergrootglas liggen. Eerder plaatste de oud-renner kritische kanttekeningen bij de prestaties van zijn ex-ploegmaat Primo¸ Roglič. Zijn voormalige ploeg Jumbo-Visma kwam niet veel later met een reactie.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 12:39:27 #59
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_188132231
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Tja Kruijswijk mist gewoon net die punch om weg te kunnen schieten bij andere klassementsrenners als het er op aan komt. Verder wel prima constant enzo, maar het blijft zo'n renner voor plek 3-5... blijft natuurlijk wel eeuwig zonde van die Giro van een paar jaar geleden, toen was ie echt de beste en had ie dat stukje extra wel...
Die GIERO was echt puur genot. Helemaal alleen, alles zelf pareren als een vorst en patron in een. Mooiste wielerweek die ik bewust heb meegemaakt. Oh nee, dat was in de Tour van 2003 _O_
  vrijdag 26 juli 2019 @ 12:39:53 #60
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188132238
Ik hoop voor Stefan dat hij het podium haalt zodat hij zo snel mogelijk die klassementsobsessie kan laten varen en wat mooi bergritten kan binnen harken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 12:40:32 #61
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_188132245
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop voor Stefan dat hij het podium haalt zodat hij zo snel mogelijk die klassementsobsessie kan laten varen en wat mooi bergritten kan binnen harken.
Volgend jaar slaaf spelen voor Tom :Y
pi_188132248
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop voor Stefan dat hij het podium haalt zodat hij zo snel mogelijk die klassementsobsessie kan laten varen en wat mooi bergritten kan binnen harken.
Stefan?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 12:41:12 #63
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188132254
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:40 schreef alpeko het volgende:

[..]

Stefan?
Ja of Steven, ken mij het schelen joh.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188132261
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Tja Kruijswijk mist gewoon net die punch om weg te kunnen schieten bij andere klassementsrenners als het er op aan komt. Verder wel prima constant enzo, maar het blijft zo'n renner voor plek 3-5... blijft natuurlijk wel eeuwig zonde van die Giro van een paar jaar geleden, toen was ie echt de beste en had ie dat stukje extra wel...
Toen reed hij ook nog echt weg van de concurrentie he ;)

Maar toen hoorde hij elke dag bij de beteren en had hij het "geluk" dat hij als enige elke dag bij de beteren hoorden en anderen goede en slechte dagen afwisselden. Daarom had hij zo'n enorme voorsprong met nog 2 bergritten te gaan. Maar ja..

Denk eigenlijk dat hij deze Tour niet minder is dan in die Giro eigenlijk.
pi_188132275
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:39 schreef Momo... het volgende:
Bouhanni reageert op uitspraken Clement

Stef Clement heeft voor de tweede keer in korte tijd ophef veroorzaakt. De oud-renner deed in zijn rol als co-commentator bij de NOS uitspraken over Nacer Bouhanni en diens geloofsovertuiging. “Lieve Stef Clement, laster is een misdaad. De waarheid zal binnenkort aan het licht komen”, reageert de Franse sprinter.

Clement had het tijdens de achttiende etappe van de Tour de France over Bouhanni, die moslim is. “Ik heb begrepen dat deze jongen vanwege geloofsovertuiging het gebruik van varkensvlees voor de hele ploeg heeft verboden”, aldus de Nederlander.

“Als deze jongen naar de koers kwam, mochten alle vrouwelijke werknemers van het team niet bij de koers aanwezig zijn.” Deze uitspraken zijn bij Bouhanni duidelijk in het verkeerde keelgat geschoten. Clement zelf heeft inmiddels ook gereageerd op Twitter.

Clement: “Oordeel niet zonder het te checken”
“Ik wil het verduidelijken, aangezien mensen opnieuw mijn woorden hebben misbruikt. Ik heb gisteren duidelijk aangegeven dat het iets was dat ik ‘een keer gehoord had’, een gerucht dus. Oordeel niet zonder het te checken. Ik wil me excuseren voor het veroorzaakte ongemak.”

Het is niet de eerste keer dat enkele uitspraken van Clement onder een vergrootglas liggen. Eerder plaatste de oud-renner kritische kanttekeningen bij de prestaties van zijn ex-ploegmaat Primo¸ Roglič. Zijn voormalige ploeg Jumbo-Visma kwam niet veel later met een reactie.
Wel een wat makkelijk excuus van Clement zo..

Al is Bouhanni wel een enorme droeftoeter uiteraard, maar toch.
pi_188132282
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:34 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

Ik ben tot slechts 45 minuten gekomen. Ik heb ongeveer anderhalf uur nagezweet. Lekker man.
Ik staar al een uur naar mijn monitor, snap niet dat ik nog leef.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 12:44:06 #67
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188132295
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:39 schreef Momo... het volgende:
Bouhanni reageert op uitspraken Clement

Stef Clement heeft voor de tweede keer in korte tijd ophef veroorzaakt. De oud-renner deed in zijn rol als co-commentator bij de NOS uitspraken over Nacer Bouhanni en diens geloofsovertuiging. “Lieve Stef Clement, laster is een misdaad. De waarheid zal binnenkort aan het licht komen”, reageert de Franse sprinter.

Clement had het tijdens de achttiende etappe van de Tour de France over Bouhanni, die moslim is. “Ik heb begrepen dat deze jongen vanwege geloofsovertuiging het gebruik van varkensvlees voor de hele ploeg heeft verboden”, aldus de Nederlander.

“Als deze jongen naar de koers kwam, mochten alle vrouwelijke werknemers van het team niet bij de koers aanwezig zijn.” Deze uitspraken zijn bij Bouhanni duidelijk in het verkeerde keelgat geschoten. Clement zelf heeft inmiddels ook gereageerd op Twitter.

Clement: “Oordeel niet zonder het te checken”
“Ik wil het verduidelijken, aangezien mensen opnieuw mijn woorden hebben misbruikt. Ik heb gisteren duidelijk aangegeven dat het iets was dat ik ‘een keer gehoord had’, een gerucht dus. Oordeel niet zonder het te checken. Ik wil me excuseren voor het veroorzaakte ongemak.”

Het is niet de eerste keer dat enkele uitspraken van Clement onder een vergrootglas liggen. Eerder plaatste de oud-renner kritische kanttekeningen bij de prestaties van zijn ex-ploegmaat Primo¸ Roglič. Zijn voormalige ploeg Jumbo-Visma kwam niet veel later met een reactie.
Kortom: je mag alles zeggen, je mag iedereen van alles en nog wat beschuldigen, zolang je erbij zegt dat je het een keer gehoord hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 12:45:09 #68
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_188132308
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:21 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Mee eens.

Ik hoop heel erg op Pinot, maar na gisteren ben ik de hoop wel een beetje verloren eerlijk gezegd. Die heeft de Tour verloren in de waaierrit. Denk dat we toch weer een Ineos-anti-climax gaan krijgen. Dan wel liever Bernal dan Thomas, maar echt enthousiast kun je er niet van worden inderdaad. Net als van het koersen van Kruijswijk inderdaad. Er zal ook niet meer inzetten dan het nu laat zien, maar echt heel boeiend is het niet. Dat geldt ook voor Buchmann.

Alaphilippe zal wel een mooie winnaar zijn, maar daar heb ik na gisteren 0,0 vertrouwen meer in.

Wat ik hoop:
1. Pinot
2. Alaphilippe
3. Kruijswijk
4. Bernal
5. Buchmann
6. Thomas

Wat ik denk:
1. Bernal
2. Thomas
3. Pinot
4. Kruijswijk
5. Buchmann
6. Alaphilippe
Optie 2 zou goed zijn voor puur onzelfzuchtige spelletjesredenen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_188132310
Ik heb een keer gehoord dat Clement's vrouw er met zijn beste vriend vandoor ging
  vrijdag 26 juli 2019 @ 12:45:43 #70
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188132314
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:44 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Kortom: je mag alles zeggen, je mag iedereen van alles en nog wat beschuldigen, zolang je erbij zegt dat je het een keer gehoord hebt.
Maar het gaat over Bouhanni, dus je weet dat dit klopt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188132319
Is het niet gewoon 1 hele grote klim en dan de slot klim. Trapsgewijs omhoog
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 12:46:05 #72
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188132323
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:44 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Kortom: je mag alles zeggen, je mag iedereen van alles en nog wat beschuldigen, zolang je erbij zegt dat je het een keer gehoord hebt.
Alleen wel lullig nu dat Stef nu alles over zich heen krijgt, want een paar dagen terug kwam dit verhaal toch ook langs bij de belg?
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 12:46:41 #73
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188132333
Toch bijzonder hoe een aantal uitspraken van Staf Clement of all places doordringen tot in Frankrijk.

Overigens heb ik die verhalen over Bouhanni ook gehoord. Dan moet het dus wel waar zijn!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 12:47:39 #74
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188132344
Wel gelachen om Bouhanni, die is vrolijk Nederlanders aan het retweeten die hem een mongool noemen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juli 2019 @ 12:48:10 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188132351
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 12:33 schreef Mani89 het volgende:
Net anderhalf uur gefietst in 32 graden, onbegrijpelijk dat ik nog leef.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')