quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:01 schreef Geerd het volgende:
Een beetje man heeft dat allemaal onder controle waarom zou een man boos moeten worden...ja oke net gedouched beetje aankleden je bent nog wat vergeten hopaaa natte sok..ja dan word ik echt vies mad, ga ik naakt naar buiten en de buurvrouw uitschelden politie er weer bij dit dat... ja dat is altijd wel heftig
Geen id...de diepvries uitzetten omdat je toch 3 weken op vakantie gaat, toch zonde als die dan zolang aanstaat ..quote:
Zeggen dat z'n favoriete voetbalclub kut is.quote:
NOu mooier kan het niet toch ?? KLeuren van die club op der kut tekenen en helemaal los gaan !!!!quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeggen dat z'n favoriete voetbalclub kut is.
Dit is wel de beste ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeggen dat z'n favoriete voetbalclub kut is.
Ja doe ik sowieso standaardquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
NOu mooier kan het niet toch ?? KLeuren van die club op der kut tekenen en helemaal los gaan !!!!
Dat is niet boos...dat is teleurgesteld dat is niet te vergelijken ...dan is het klaar over doei...quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:08 schreef eNGine10 het volgende:
Zeggen dat je geen zin hebt want je hebt hebt vanmiddag al met z'n beste vriend gedaan
Klopt maar PSV is het allerkutstquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dit is wel de beste ja.
AJAX IS KUT!
Dan doe je hem pijn daarmee hequote:Op donderdag 25 juli 2019 22:08 schreef eNGine10 het volgende:
Zeggen dat je geen zin hebt want je hebt hebt vanmiddag al met z'n beste vriend gedaan
Hahahaha, goed idee!quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
NOu mooier kan het niet toch ?? KLeuren van die club op der kut tekenen en helemaal los gaan !!!!
Geen idee... Heb het nog nooit met de beste vriend van een van m'n maten gedaanquote:
Je snapt wel het verschil tussen boos en teleurgesteld/verraadquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen idee... Heb het nog nooit met de beste vriend van een van m'n maten gedaan
quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je snapt wel het verschil tussen boos en teleurgesteld/verraad
Jij zou toch woest zijn?quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]ja natuurlijk... Maar ik zou wel meer dan alleen teleurgesteld zijn hoor.
Bloempotten door de woonkamer woestquote:
Dat is echt tering volgens mij...ben je echt uren aan het opruimen ..quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bloempotten door de woonkamer woest
Die je dan zelf moet opruimenquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bloempotten door de woonkamer woest
Waarom ben jij mij steeds voor?quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is echt tering volgens mij...ben je echt uren aan het opruimen ..
quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is echt tering volgens mij...ben je echt uren aan het opruimen ..
Ja want daar denk ik aan als ik boos benquote:
Volgende dag heel je huis naar de teringquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Ja want daar denk ik aan als ik boos ben
Alles of niets
Ik huur.. Tijd om te verhuizenquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgende dag heel je huis naar de tering![]()
![]()
Bezitterig?quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Ja want daar denk ik aan als ik boos ben
Alles of niets
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:27 schreef devzero het volgende:
Wat is er trouwens met @:homijn gebeurt? Toch uiteindelijk op het spit?
hu?quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
Nu mag dts wel voor altijd gesloten blijven zonder homijn![]()
Klaar nu.
Kutspel
hij is op anoniem gegaan he. En "Klaar nu" en "Kutspel" zijn zijn standaarduitsprakenquote:
Ohw niet echt een man dus, beetje 12 jaar die zijn ijsje niet magquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij is op anoniem gegaan he. En "Klaar nu" en "Kutspel" zijn zijn standaarduitspraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |