quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Het klimaat verandert altijd....quote:Gerrit Hiemstra over het warmterecord: we moeten ons zorgen maken
Het warmterecord werd vandaag opnieuw verbroken. 40,7 graden werd er gemeten in Gilze en Rijen. Volgens meteoroloog Gerrit Hiemstra is dit ongekend en zijn het bizarre temperaturen. Hij snapt dat mensen genieten van het mooie weer maar hoopt dat men ook beseft dat dat het nooit zo warm zou zijn geweest zonder de klimaatverandering. En dat is ook zorgwekkend. Vanavond is hij te gast in Jinek.
Genot!quote:
Hiemstra is een integere man die alleen wordt gehaat door hysterische krijsers.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:11 schreef Houtenbeen het volgende:
Hiemstra gaat zijn bedrijfje weer promoten
Met je aso airco ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb het voor elkaar gekregen om het binnen 25 graden te krijgen, 23 op de slaapkamer.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hiemstra is een integere man die alleen wordt gehaat door hysterische krijsers.
Mijn matige Praxis-airco staat al uren te blazen op stand 15 c. Het is nu 26,7...quote:
Hoeveel heb je er voor neergeteld?quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Mijn matige Praxis-airco staat al uren te blazen op stand 15 c. Het is nu 26,7...
Jij bent jellymad.quote:
En hoequote:
¤ 199 in 2010.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:16 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor neergeteld?
Dat zijn wel andere bedragen.quote:
Niet slecht dan.quote:
Bedankt voor je aandeel in de klimaatopwarmingquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Mijn matige Praxis-airco staat al uren te blazen op stand 15 c. Het is nu 26,7...
Hipster.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is die gozer met dat petje![]()
Super Mario
Kloptquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij zat deze kerel er vorig jaar ook
Oh ja, zegt ie nu dusquote:
En als we volgend jaar een elfstedentocht schaatsen is het een uitzondering.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:24 schreef Aquarii het volgende:
Tot een paar dagen geleden een matige zomer, het is 3 dagen warm en we moeten ons alweer zorgen maken. En zaterdag is het weer 23 graden.
Allemaal klandiziequote:Op donderdag 25 juli 2019 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Instortende voedselketens is fantastisch. 2 miljard mensen uit Afrika die hierheen vluchten is fantastisch. - De ijscoman
quote:
Je hebt teveel naar de podcast van Robert Jensen geluisterd.quote:
Alles gaat naar mijn kat.quote:
Die ventilators op zee zijn weinig effectiefquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Vroeger had je geen asielzoekers in NL, toen was het een stuk koeler.
Ik zie een verband.
In de VS en Canada was het een extreem koude winter dit jaar, daar horen we Gerrit dan weer niet over.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En als we volgend jaar een elfstedentocht schaatsen is het een uitzondering.
Dat deden die mensen zelf alquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh wow wat een niveau gaan ze nu random mensen op twitter shamen
Terwijl Eva bewust nóóit meer op Twitter kijkt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh wow wat een niveau gaan ze nu random mensen op twitter shamen
Ja dus? Vind het wel een behoorlijk bedenkelijk niveauquote:
Alle treurige eencellige aluhoedjes geloven in de praatjes van de klimaatpriester Gerritquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:28 schreef Martinello het volgende:
Alle treurige eencellige aluhoedjes gaan tekeer tegen Gerrit.
Zodra je iets doms schreeuwt in het openbaar moet je niet zeuren vind ik.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dus? Vind het wel een behoorlijk bedenkelijk niveau
Lees goed wat ik schrijfquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:29 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Zodra je iets doms schreeuwt in het openbaar moet je niet zeuren vind ik.
Hiemstra vertelt alleen wat hij constateert. Domrechts moet terugvallen op,"alternative facts" Laat ze in de stront zakken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Alle treurige eencellige aluhoedjes geloven in de praatjes van de klimaatpriester Gerrit
Je hebt gelijk. Niet goed gelezenquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lees goed wat ik schrijf
Het niveau van Jinek is bedenkelijk, dat die lui niet moeten zeuren dat zal.
1st bloodquote:
Wat mij betreft maken ze er nog tien. Net zoals de terminator seriesquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
1st blood
2nd blood
3rd blood
last blood...
Nee, het is geniaal.quote:
Hij staat aan!quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:50 schreef monkyyy het volgende:
Ondertussen kunt u kijken naar een raketlancering
Zie er steeds 1 met Jort Kelder.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Dit soort reclames staan hier ook op FOK!
Ja zelfde soort is datquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Zie er steeds 1 met Jort Kelder.
Toch wel gek dat die adbrokers daar mee weg komen eigenlijkquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zelfde soort is dat
Scams waarvoor ze BNers misbruiken
Ja vind ik ook bijzonderquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Toch wel gek dat die adbrokers daar mee weg komen eigenlijk
Maar toch gek dat zelfs John de Mol dat Facebook bijna niet kan bestrijdenquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja vind ik ook bijzonder
Maar goed als je met geld komt kan je veel maken
quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:50 schreef monkyyy het volgende:
Ondertussen kunt u kijken naar een raketlancering
Dat lijkt er wel op zo te zien!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:04 schreef monkyyy het volgende:
Gaat dat ding ook weer rechtop terug landen?
twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 19:39:37Blueszangeres AJ Plug was voor lange tijd chauffeur voor Johan Derksen. Toen werd ze ziek. Om haar financieel te ondersteunen organiseert Johan twee benefietconcerten deze zomer. Hij vertelt over hun bijzondere band, vanavond om 23.01 bij #Jinek, @NPO! https://t.co/gACEvH5O47 reageer retweet
Krijgt hij nooit genoeg tijd voor, helaas. Ik dacht trouwens dat Johan niet meer bij die 'verschrikkelijke' talkshows meer wilde aansluiten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johanaltijd
![]()
Die lult er niet omheen
Zou hij nog even terloops kuch noemen dat vtbl is gestopt door buiten de deur neukende Humberto
Alleen bij hoge noodzaak nog, begrijp dus wel dat hij er nu zitquote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:48 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Krijgt hij nooit genoeg tijd voor, helaas. Ik dacht trouwens dat Johan niet meer bij die 'verschrikkelijke' talkshows meer wilde aansluiten.
Johan zit nergens meer.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:42 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 19:39:37Blueszangeres AJ Plug was voor lange tijd chauffeur voor Johan Derksen. Toen werd ze ziek. Om haar financieel te ondersteunen organiseert Johan twee benefietconcerten deze zomer. Hij vertelt over hun bijzondere band, vanavond om 23.01 bij #Jinek, @:NPO! https://t.co/gACEvH5O47 reageer retweet
Ben ik ook een jaar of 10 geweest... was wel leuk!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Het is vandaag Dag van de Systeembeheerder @:oscar.
Gefeliciteerd knul!
Ahhh je denkt aan mijquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Het is vandaag Dag van de Systeembeheerder @:oscar.
Gefeliciteerd knul!
Schuimbekkende Mart Smeets.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Johan kijkt alleen om de Nederlanders anders niet.
quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gewoon winterbanden onder die fietsjes.
Dat geldt niet voor het noorden.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb mijn luchtreiniger een standje hoger gezet vanwege de smogwaarschuwing.
quote:
Doe mij maar een varken dan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:10 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Naast de warmtepompen, asielzoekers ook maar wat varkens in huis nemen?
Jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:11 schreef BlackNero het volgende:
Is dit die boer die ruzie had met die activisten?
Dat heb je altijd in de zomer, maar wel een lichte kleur.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Luchtkwaliteit buiten: ONVOLDOENDE
Hij draait er een beetje omheen hè?quote:
Dion Graus vertegenwoordigd Nederland niet zo goed als Ouweland.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:13 schreef dvdfreak het volgende:
Ik mis hier dion graus bij dit onderwerp
Die is vanavond bij zijn vrouw.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:13 schreef dvdfreak het volgende:
Ik mis hier dion graus bij dit onderwerp
*vertegenwoordigtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dion Graus vertegenwoordigd Nederland niet zo goed als Ouweland.
Ja volledigquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die vrouw met haar nee geschud, kan ze weg?
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:18 schreef matthijst het volgende:
Dit is waar het heen gaat in Nederland..
Poe poe. 2x 40 graden.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een horde boze dierenactivisten vs 1 boer. Typische Jinek setting weer.
Ja, ditquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een horde boze dierenactivisten vs 1 boer. Typische Jinek setting weer.
Ik weet dat jij ook links bent.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben jij vriendjes met Arthur_Spooner?
Jelly MAD.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben jij vriendjes met Arthur_Spooner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |