quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Het klimaat verandert altijd....quote:Gerrit Hiemstra over het warmterecord: we moeten ons zorgen maken
Het warmterecord werd vandaag opnieuw verbroken. 40,7 graden werd er gemeten in Gilze en Rijen. Volgens meteoroloog Gerrit Hiemstra is dit ongekend en zijn het bizarre temperaturen. Hij snapt dat mensen genieten van het mooie weer maar hoopt dat men ook beseft dat dat het nooit zo warm zou zijn geweest zonder de klimaatverandering. En dat is ook zorgwekkend. Vanavond is hij te gast in Jinek.
Genot!quote:
Hiemstra is een integere man die alleen wordt gehaat door hysterische krijsers.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:11 schreef Houtenbeen het volgende:
Hiemstra gaat zijn bedrijfje weer promoten
Met je aso airco ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb het voor elkaar gekregen om het binnen 25 graden te krijgen, 23 op de slaapkamer.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hiemstra is een integere man die alleen wordt gehaat door hysterische krijsers.
Mijn matige Praxis-airco staat al uren te blazen op stand 15 c. Het is nu 26,7...quote:
Hoeveel heb je er voor neergeteld?quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Mijn matige Praxis-airco staat al uren te blazen op stand 15 c. Het is nu 26,7...
Jij bent jellymad.quote:
En hoequote:
¤ 199 in 2010.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:16 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor neergeteld?
Dat zijn wel andere bedragen.quote:
Niet slecht dan.quote:
Bedankt voor je aandeel in de klimaatopwarmingquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Mijn matige Praxis-airco staat al uren te blazen op stand 15 c. Het is nu 26,7...
Hipster.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is die gozer met dat petje![]()
Super Mario
Kloptquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij zat deze kerel er vorig jaar ook
Oh ja, zegt ie nu dusquote:
En als we volgend jaar een elfstedentocht schaatsen is het een uitzondering.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:24 schreef Aquarii het volgende:
Tot een paar dagen geleden een matige zomer, het is 3 dagen warm en we moeten ons alweer zorgen maken. En zaterdag is het weer 23 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |