Je mag wel zeggen dat wij de Beyoncé en Rihanna van de SC zijn hoor. Misschien krijg je dan wel een positieve note.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:35 schreef MCH het volgende: [..] Elvi en jij zijn wel een beetje, nee laat maar voordat ik weer notes krijg
![]()
Wie is wie dan?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen dat wij de Beyoncé en Rihanna van de SC zijn hoor. Misschien krijg je dan wel een positieve note.
Wie is wie?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen dat wij de Beyoncé en Rihanna van de SC zijn hoor. Misschien krijg je dan wel een positieve note.
Hij mag niet liegen van z’n moederquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fotoquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kleine is zo onwijs schattigDan doe ik dat doek ervoor en zit ze helemaal te kijken van 'WAT DOE JE WAAR GA JE HEEN'.
Holy shit, dan ga je echt kapot. Onverantwoord om die treinen in te zettenquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Trein zonder airco, gelukkig heb ik geen flesje water bij me.
Iedereen stinkt ookquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Holy shit, dan ga je echt kapot. Onverantwoord om die treinen in te zetten
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Trein zonder airco, gelukkig heb ik geen flesje water bij me.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens in mijn lease-auto stappen.
Het was buiten kouder dan binnen merkte ik bij instappen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Holy shit, dan ga je echt kapot. Onverantwoord om die treinen in te zetten
Honderden klachten erbij voor NSquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het was buiten kouder dan binnen merkte ik bij instappen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |