Een aantal mensen heeft die wel. Hoe werkt dat met die bug dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Uit mn hoofd:
Die waar je een relic hunt moet doen (en daarom ook die van 50 relic hunts)
Hand of god, waar je een god skill moet doen. Daar kan je niet omheen die, want die skill krijg je ergens in late game
en dan die met bless 50x. Heb dit al denk ik 200x gedaan en hij popt niet.
Oh en door die Relic hunt die niet geteld wordt mis je ook completionist (al kan je die wel halen via een omweg en andere side quests)
Pfft, ik hoop het. Griekenland ben ik zo slecht in bijvoorbeeld. Snap echt niet hoe je het doet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dan lukt de rest ook wel
Nu ik van moeilijk (master cups) naar makkelijk (endurance) ben gegaan merk ik de rubberbanding echt enorm.
Die relic en possessed waren preprelease ok, maar als je de game update kon je m niet meer krijgen (releasedate update)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een aantal mensen heeft die wel. Hoe werkt dat met die bug dan?
[..]
Pfft, ik hoop het. Griekenland ben ik zo slecht in bijvoorbeeld. Snap echt niet hoe je het doet.
Ja, rubberbanding is duidelijk als je verschillende modes hebt gespeeld.
Gane opnieuw installeren van disc en niet updaten?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die relic en possessed waren preprelease ok, maar als je de game update kon je m niet meer krijgen (releasedate update)
en die andere kan je halen door andere side questst te doen
Ik raak gefrustreerd door de smalle wegen waar ik nergens langs kan en vlieg vervolgens uit iedere bocht.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:21 schreef KennyPowers het volgende:
Die track met regen op Griekenland is een van de weinige waarbij ik moet remmen (nouja gas loslaten)
Nam daar ook genoegen met 2e plaats
Zo kut
Dan pakt ie mn savegame nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:41 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Gane opnieuw installeren van disc en niet updaten?
jup, en heb weinig trek de game vanaf scratch weer te spelen en dan nogmaals 50 dailies subquest te doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:34 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ondat die aangemaakt is met een nieuwere versie?
Je bent er bijna maat.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:53 schreef KennyPowers het volgende:
58/109 en mijn leven aan het overdenken
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:29 schreef Jimbo het volgende:
Toevallig iemand die skyrim voor een 10-tje van de hand doet? (ps4)
Wil hem nog wel een keer spelen, maar geen zin om mn ps3 weer aan te sluiten...
Baasquote:
Beyond 2 soulsquote:
Hate to say I told you soquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:05 schreef Pheno het volgende:
Na een paar uur wolfenstein: OMG, wat hebben ze gedaan :’)
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, laatste trofee in Ni no Kuni 2 maar even gehaald.
Nu ook platina hier
Volgende week maar eens even kijken welke mail ik had gebruikt voor mijn account en wat mijn wachtwoord daarvan is.quote:
Voor je psn account bedoel je ? kan je zien bij je account settings (ww weet je vast nog wel)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende week maar eens even kijken welke mail ik had gebruikt voor mijn account en wat mijn wachtwoord daarvan is.
Wil dit account wel langer gebruiken dan dit apparaat.
Weet dat ik toen snel een makkelijk gmail accountje aan heb gemaakt wegens redenen die in R&P horen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor je psn account bedoel je ? kan je zien bij je account settings (ww weet je vast nog wel)
Ik was die van een account van mij laatst kwijt (2e account die ik voor streams normaal gebruikte). Wat een kutwerk om te vinden toen zeg
jezus, beter fix je die idd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet dat ik toen snel een makkelijk gmail accountje aan heb gemaakt wegens redenen die in R&P horen.
Ik HOOP dat ik mijn ww nog weet. Anders ben ik straks het bokje. 27 platina G.
Don't know. Morgen ben ik niet thuis, dus kijk maandag maar even.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus, beter fix je die idd.
gmail heeft sowieso een ww reset toch, met een 2e email eraan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |