Ik heb aan de vorige technical test ook meegedaan, maar niks ontvangen deze keer.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:35 schreef DKUp het volgende:
Maar zitten er trouwens dorpjes in Ghost Recon Breakpoint?
Alleen checkpoints en facilities boeien mij niet veel.
Het is gewoon dezelfde applicatie met een update.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb aan de vorige technical test ook meegedaan, maar niks ontvangen deze keer.
Mocht je nog een code of invite overhebben dan hoor ik dat graag
Maar ik denk dat als je die destijds weer verwijderd hebt dat je die niet nogmaals kunt downloaden?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is gewoon dezelfde applicatie met een update.
quote:Op zondag 28 juli 2019 13:41 schreef StateOfMind het volgende:
Godverregodver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn PS4 deed weer niks en weer heb ik hem opnieuw moeten initialiseren (waarna hij het gelukkig wel weer doet, maar weer alles moet installeren en downloaden)![]()
![]()
![]()
![]()
Is al de 2e keer.
Wellicht moet ik toch maar eens gaan kijken naar een nieuwe. Dan wordt het een Pro denk is.
Heeft Game Mania de inruilactie nog? Dan kan je daar gebruik van maken.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:41 schreef StateOfMind het volgende:
Godverregodver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn PS4 deed weer niks en weer heb ik hem opnieuw moeten initialiseren (waarna hij het gelukkig wel weer doet, maar weer alles moet installeren en downloaden)![]()
![]()
![]()
![]()
Is al de 2e keer.
Wellicht moet ik toch maar eens gaan kijken naar een nieuwe. Dan wordt het een Pro denk is.
Inwisselen nu het nog kan?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:41 schreef StateOfMind het volgende:
Godverregodver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is al de 2e keer.
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:20 schreef Gehrman het volgende:
Ik lees dat ik Wolfenstein Youngblood ook kan overslaan. Schijnt een pay to progress faster game te zijn.
Je kan hem van mij kopen voor een paar euroquote:Op zondag 28 juli 2019 14:42 schreef Jimbo het volgende:
Over Order gesproken, is het niet eens tijd dat The order 1886 een in PS+ komt..
quanta costa?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan hem van mij kopen voor een paar euro
Daar heeft OCD niets mee te maken. Hoogstens smetvrees.quote:
Geen zin in gezeik denk ik.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar heeft OCD niets mee te maken. Hoogstens smetvrees.
das incl verz ofquote:Op zondag 28 juli 2019 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
¤7,50 dan, in een mooie Hema-envelop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |