Het voordeel is dat de tv commentatoren dan een uurtje kunnen uitweiden over al die team tactieken (die 9 van de 10 keer inderdaad mislukken, niet uit de verf komen of geen ruk uitmaken)quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:46 schreef Dejannn het volgende:
Wat is precies het voordeel van veel man mee bergop? Uiteindelijk moet je toch ook zelf de benen hebben lijkt me? Op het vlakke kan ik het qua wind en zo nog begrijpen, maar bergop lijkt me meer ieder voor zich ...
Als Flip kraakt dan kraakt ie ook dermate goed dat die in de afdaling het ook niet meer gaat bolwerken verwacht ikquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je hier wel druk zetten als je Alaphilippe op een niet te overbruggen achterstand wil zetten voor de afdaling.
twitter:robhayles1 twitterde op donderdag 25-07-2019 om 16:01:00Tv cables melting here at the commentary position. Fire service here to try and cool them down. Video taken by @g_r_owen .#TDF2019 https://t.co/1QmknIYM7m reageer retweet
Waarom?quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ga eens weg met het lelijke klote Ineos.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Het voordeel is dat de tv commentatoren dan een uurtje kunnen uitweiden over al die team tactieken (die 9 van de 10 keer inderdaad mislukken, niet uit de verf komen of geen ruk uitmaken)
Ziedend.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ga eens weg met het lelijke klote Ineos.
Schijnbaar al voorzien.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke scharrel voor hem of is hij al voorzien?
Gewoon vervelend dat je weet dat ze op de vorige klim nog praktisch met 2 zaten (nou ja, Poels zat te elastieken) en een uur later weer op kop lopen te beuken. Voor de rest niets. Ik liet het rationele in me even varen.quote:
hier gaat wat foutquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Schijnbaar al voorzien.twitter:
Herbert geeft altijd valse hoop, oprotten met hem.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon vervelend dat je weet dat ze op de vorige klim nog praktisch met 2 zaten (nou ja, Poels zat te elastieken) en een uur later weer op kop lopen te beuken. Voor de rest niets. Ik liet het rationele in me even varen.
Dat heeft voor Sky begrippen echt teringlang geduurd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:10 schreef wimderon het volgende:
De Baar is wel aan het wachten nu, zit op meer dan 2 minuten van de kop inmiddels.
Lijkt goed aan te sluiten op het einde van de werken van Castro.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat heeft voor Sky begrippen echt teringlang geduurd.
Het ziet er maar chaotisch uit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt goed aan te sluiten op het einde van de werken van Castro.
Wat is Castro allemaal aan het doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |