twitter:sporza_koers twitterde op donderdag 25-07-2019 om 10:43:26om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Jumbo-Visma ontvangt dopingcontroleurs op ploegbus (amper 1 uur voor de start van de 18e etappe) https://t.co/Gphd1E7vA1 #TDF2019 https://t.co/bapKgAzzdJ reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan ben je met deze hitte toch al wakkerquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:51 schreef TheArt het volgende:
Alaphilippe had schijnbaar om 6.30 een bloedcontrole.
T schijnt dat Pinot nog op Ieniemienie lag toen ze m kwamen controlerenquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:54 schreef TheArt het volgende:
Ze hebben schijnbaar alle klassementsrenners/ploegen gehad vanochtend, alleen bij Jumbo kwamen ze vrij laat.
Lekkere razzia's weerquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:51 schreef TheArt het volgende:
Alaphilippe had schijnbaar om 6.30 een bloedcontrole.
Is Tibo een buikslaper?quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T schijnt dat Pinot nog op Ieniemienie lag toen ze m kwamen controleren
quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb ineens Nederlands commentaar.quote:
Insert Fransen-argumenttwitter:ThomasSijtsma twitterde op donderdag 25-07-2019 om 10:58:50om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoor hier dat bij FDJ / Pinot niet is gecontroleerd. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De dopingcontrole wordt toch niet geregeld door de ASO?quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:08 schreef Pino112 het volgende:
Insert Fransen-argumenttwitter:ThomasSijtsma twitterde op donderdag 25-07-2019 om 10:58:50om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoor hier dat bij FDJ / Pinot niet is gecontroleerd. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zit niet thuis, maar dat is bewust, aircogenotquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:11 schreef DeeBee het volgende:
Iedereen hier die ook gewoon thuis lijkt te zitten, lekker man.
Die kantoorleef zuigt toch wel een beetje...
Ik zit in een trein lolquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:11 schreef DeeBee het volgende:
Iedereen hier die ook gewoon thuis lijkt te zitten, lekker man.
Die kantoorleef zuigt toch wel een beetje...
Ach, misschien is het vandaag al voorbij voor het klassement...quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, Herbert kan over een kwartier beginnen aan 3 dagen lang Kruijswijk-gekrijs.
Snel switchenquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Carl heeft Landa gekozen. Dit komt niet meer goed.
Jaquote:
In 2015 ging dat nog best aardig.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:24 schreef Fretwork het volgende:
Bardet in een ranzig slechte poging incoming
Hij gaat z'n bloed laten onderzoeken vanwege z'n smerig slechte vormquote:
twitter:nsauerbreij twitterde op donderdag 25-07-2019 om 11:21:41om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.What a coincident.. @UCI_cycling and @amaurysport... Doping check for @Team_JumboVisma 1hr for the start! and @TeamINEOS #fail #abovethelaw #frenchincest reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop