Afkoel TV werkt dan nog beterquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:36 schreef Raap het volgende:
Even overschakelen naar het zwemmen op npo2 voor wat verkoeling
Ik drink niet meer, sinds eergister.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat je het warm hebt en snakt naar een Corona?
Tweequote:Op donderdag 25 juli 2019 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Drie prachtige knechten voor Landa.
Wel handig om water te blijven drinken hoor, met dit weerquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik drink niet meer, sinds eergister.
Doet die manische Marleen Veldhuis nog mee? Daar moest ik altijd enorm om lachen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:36 schreef Raap het volgende:
Even overschakelen naar het zwemmen op npo2 voor wat verkoeling
Dat wil ik nog wel in overweging nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel handig om water te blijven drinken hoor, met dit weer
Aan wie vraag je dat?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:41 schreef El-Stinho het volgende:
Rossetto zit er blijkbaar ook bij namens Cofidis.
(Zou het wat uitmaken?)
Jij hebt een groot probleemquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:41 schreef El-Stinho het volgende:
Rossetto zit er blijkbaar ook bij namens Cofidis.
(Zou het wat uitmaken?)
Quintana lost al op de eerste klim.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:42 schreef BobW het volgende:
Kopgroep zal het lastig krijgen als Quintana mee zit, die gaan het niet redden.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel handig om water te blijven drinken hoor, met dit weer
Hebben we onze zelfverklaarde fitness guru, wat moet ik straks in de namiddag als avondeten eten?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Je zou zo en zo veel water moeten drinken, daar staat een temperatuur geheel los van.
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hebben we onze zelfverklaarde fitness guru, wat moet ik straks in de namiddag als avondeten eten?
Quintana zal weinig knechten idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |