abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188478297
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

KLB / Regels voor Klaagbaak

Lees jij deze OP dan even?

Ze hebben het makkelijk voor je gemaakt. De regel is dikgedrukt en onderstreept.
Ik heb dat topic uitgeprint boven mijn bed hangen.

Je hebt je punt gemaakt. Maar goed, ik heb wel werk te doen. Later.
pi_188478313
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Dat is je antwoord. Lees de policy anders nog eens onder het kopje pseudomodden.
Is er een plek waar gediscussieerd kan worden over de policy (zonder dat er posts verdwijnen)?
pi_188478319
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

KLB / Regels voor Klaagbaak

Lees jij deze OP dan even?

Ze hebben het makkelijk voor je gemaakt. De regel is dikgedrukt en onderstreept.
@Vanillekwark
Voer die richtlijn, die blijkbaar van het grootste belang is, dan ook door.
pi_188478367
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:40 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Is er een plek waar gediscussieerd kan worden over de policy (zonder dat er posts verdwijnen)?
Zeker, in FB.(Mits op een normale toon uiteraard)
pi_188478372
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:40 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Aanvullend: een plek waar niet slechts een handjevol users komen (zoals FB).
pi_188478419
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:42 schreef Vanillekwark het volgende:
Genoeg gezever hier. Zet een TR als iets je niet bevalt, of bespreek het in KLB FB. Niet hier.
KLB / Ouderen die je plaats eisen

hier verder, waarom is dit topic nog open @Vanillekwark ?
pi_188478446
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:43 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Aanvullend: een plek waar niet slechts een handjevol users komen (zoals FB).
Ga het anders lekker op de dam in Amsterdam bespreken. Wat wil je joh. Wil je feedback van de admins, dan moet je in FB zijn.
pi_188478456
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:45 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

hier verder, waarom is dit topic nog open @:vanillekwark ?
Ik kom hier straks op terug.
pi_188478470
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:46 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ik kom hier straks op terug.
stuur je er bewust op aan om de boel te laten escaleren?
pi_188478497
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:47 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

stuur je er bewust op aan om de boel te laten escaleren?
Nee, ik heb nu even real life zaken die belangrijker zijn dan een discussie over een slotje.

Ik ga nu hier weg, en kom er later op terug. Dit is geen halszaak.
pi_188478552
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:50 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Ja, meestal wel inderdaad. Sommigen zijn er wat minder bedreven in.
Je posts is al weggehaald, laten we hier even rustig afwachten op het antwoord van vanillekwark en de boel niet verder te laten escaleren.
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:58:02 #212
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_188478678
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:45 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

hier verder, waarom is dit topic nog open @:vanillekwark ?
Hoi ik vind het prima dat het topic nog open is. Wat is jouw criterium dat het dicht moet?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:58:10 #213
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_188478774
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:58 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Hoi ik vind het prima dat het topic nog open is. Wat is jouw criterium dat het dicht moet?
ah komaan zeg, oneliner topic, slecht verhaal, niet op staan voor ouderen, serieus?
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:40:03 #215
54263 crew  Pharkus
pi_188479370
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:04 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

ah komaan zeg, oneliner topic, slecht verhaal, niet op staan voor ouderen, serieus?
KLB / Vrouwen die bellen op het toilet
Het is weer vrijdagmiddag hè.
pi_188480617
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:40 schreef Pharkus het volgende:

[..]

KLB / Vrouwen die bellen op het toilet
Het is weer vrijdagmiddag hè.
Waarom denk je dat ik dat topic op die manier geopend heb?
of @wielrennerdt dit topic: KLB / Mannen welke niet kunnen dansen
of @Goudenvis dit topic: KLB / Seniorenkorting

snap je dit werkelijkwaar niet of speel je zo dom?
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:36:36 #217
54263 crew  Pharkus
pi_188480990
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 18:05 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

of @:wielrennerdt dit topic: KLB / Mannen welke niet kunnen dansen
of @:goudenvis dit topic: KLB / Seniorenkorting

Basisschool hijdoetietsstomsdusdandoeikhetlekkerook. Het is weer vrijdag...
pi_188481407
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 18:05 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

of @:wielrennerdt dit topic: KLB / Mannen welke niet kunnen dansen
of @:goudenvis dit topic: KLB / Seniorenkorting

Goed, ik zou hier nog even op ingaan. Beloofd is beloofd, ik zal me niet achter Pharkus verschuilen daarin :+

Allereerst; ik snap werkelijk waar niet waarom dat topic per se dicht moest. Was het een geweldig topic? Nee. Vond ik het een domme klacht? Ja. Maar dat betekent niet dat het topic meteen dicht moet.

Als dat topic gewoon open blijft, en alle personen die helemaal aan het schuimbekken waren omdat dat topic per se dicht moest van hun gewoon wegblijven in dat topic zijn er twee mogelijke uitkomsten van dat topic:

1. Iedereen vindt het topic idd maar kut, topic zakt naar beneden in de index, no harm done. Het was misschien geen geweldig topic, maar er zat ook niet echt iets policybrekends in. Daarom niet dicht, want er is kans op uitkomst 2:

2. Een handjevol users maakt er wat leuks van, er ontstaat misschien een leuke discussie of een paar goede grappen. Uiteindelijk zal het topic tractie verliezen en weer omlaag zakken in de index. Wederom no harm done.

Waarom gaan topics wel dicht? Ik kan alleen voor mezelf spreken uiteraard, maar dingen die direct tegen de policy ingaan, gaan uiteraard dicht. Topics waar users aangevallen worden, topics die overduidelijk alleen maar bedoeld zijn om vijandigheid en haat op te lokken kunnen dicht, doodgemepte 'grapjes' als bagger kunnen dicht.

Is een incidenteel bitterballen-topic van b.v. @Plompzakker (ik gebruik je ff als voorbeeld he vrind) het einde van de wereld wat per se dicht moet? Nah. Waarom gaan die topics dan toch dicht? Omdat het 32423141 van die topics zijn, de grap helemaal doodgemept is voor iedereen behalve een klein groepje users. Dan kan zoiets dicht.

Dat Atak-topic? Tsja, als hij de hele dag dat soort topics blijft openen treden we daar uiteraard tegen op. Hij heeft vandaag twee topics geopend, een met een prima OP, de andere was wat karig, maar zo erg is dat niet per se.

Ik vraag me actief af wat de mensen die hier zo over bezig bleven in dat topic zelf, hier, en zelfs in overige topics uberhaupt willen voor KLB. Meer slotjes? Een kwaliteitscommissie opgesteld door users?

Hugo edit -1- comment met een heldere reden die hij meteen in zijn edit communiceert, en de hel brandt los. We worden voor dom, debiel en god weet niet wat uitgemaakt, puur omdat we als moderatie niet willen dat drie users hier kwaliteitspolitie komt spelen en een topic graag om zeep helpen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 18:36 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Basisschool hijdoetietsstomsdusdandoeikhetlekkerook. Het is weer vrijdag...
Dit gedrag helpt inderdaad vervolgens ook niet echt mee. Mijn vraag is dan aan jou dan ook:

1. Waarom moet dat topic echt per se dicht, waarom kan je het topic niet gewoon links laten liggen als je het geen goed topiic vindt?

2. Wat wil je nu precies bereiken? Meer slotjes voor KLB? Moet het hele moderatieteam nu echt voor een random topic zonder controversiele inhoud of onderwerpen gaan uitleggen waarom we hem -open- laten ipv waarom we hem -sluiten-?

Zitten we hier nu allemaal voor onze lol, of willen we elkaar hier zo miserabel mogelijk maken? Veeg mij maar op, ik snap het niet meer.
pi_188481418
Zo. Dat lucht op.
pi_188483290
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:12 schreef Vanillekwark het volgende:

Dit gedrag helpt inderdaad vervolgens ook niet echt mee. Mijn vraag is dan aan jou dan ook:

1. Waarom moet dat topic echt per se dicht, waarom kan je het topic niet gewoon links laten liggen als je het geen goed topiic vindt?

2. Wat wil je nu precies bereiken? Meer slotjes voor KLB? Moet het hele moderatieteam nu echt voor een random topic zonder controversiele inhoud of onderwerpen gaan uitleggen waarom we hem -open- laten ipv waarom we hem -sluiten-?

Zitten we hier nu allemaal voor onze lol, of willen we elkaar hier zo miserabel mogelijk maken? Veeg mij maar op, ik snap het niet meer.
Het is juist andersom, ik ben totaal geen fan van slotjes, hoe minder hoe beter ;) het modereren van topics hoe het nu gaat roept juist deze opstandigheid op, hat wakkert het vuur als het ware aan

Hoe het op mij over komt:

Topics van bepaalde gebruikers krijgen, ongeacht de kwaliteit, zowat direct een slotje of worden verhuist naar ONZ, deze topics lijken geen kans te krijgen binnen KLB (en dan heb ik het natuurlijk niet over lemmings, afgezaagde frituurtopics en bash/haat topics, die verdienen gewoon een slotje).

DIt terwijl we ook zien dat topics van andere gebruikers gewoon mogen blijven staan, ondanks dat ze verzonnen zijn en/of van slechte kwaliteit.

Nu is het voor sommige lieden leuk om bitterbal topic 37323 te openen, wien topics, braddie topics, je verzint het maar..... negatieve aandacht is immers ook aandacht. Minder aandacht maakt minder leuk, ze zakken vanzelf weg en je haalt de fun weg bij de openers van de topics omdat ze ook zien dat er geen hond op reageert. probeer het eens :)
pi_188483634
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:14 schreef Dries4Ever het volgende:
Het is juist andersom, ik ben totaal geen fan van slotjes, hoe minder hoe beter ;)
Misschien moeje dan ook maar niet janken dat topics op slot moeten, maar dat zeg ik dan.

Verder mis je een bepaalde doelgroep. Er zijn ook genoeg users binnen KLB die zich kapot ergeren aan al die kuttopics die dan 'grappig' zijn. Genoeg opmerkingen, TR's enzo. Dat soort meuk is gewoon op een gegeven moment klaar en krijgt dus terecht een slotje.

Maar goed, doe maar gewoon niet meer janken over slotjes dan.
  Admin vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:40:33 #222
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_188483743
*jankt*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_188483767
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:40 schreef yvonne het volgende:
*jankt*
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:52:04 #224
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188484873
VK noemt mij vriend O+
Overigens ben ik het wel met hem eens. Baggeren moet kunnen, maar ga dan niet zeuren om slotjes en bans
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')