We willen zo min mogelijk topics bovenaan hebben staan, anders moeten mensen die geen interesse hebben in die topics telkens langs 12 topics scrollen voordat de nieuwe topics pas zichtbaar zijn.quote:
Aiii savvy savvy, maar nu wordt dat topic amper gezien, kan ie dan uit het centrale gedeelte gehaald word? Dan doet ie gewoon lekker mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We willen zo min mogelijk topics bovenaan hebben staan, anders moeten mensen die geen interesse hebben in die topics telkens langs 12 topics scrollen voordat de nieuwe topics pas zichtbaar zijn.
yeh maar dat is beetje punt van centrale topics, dat ze centraal staanquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:55 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Aiii savvy savvy, maar nu wordt dat topic amper gezien, kan ie dan uit het centrale gedeelte gehaald word? Dan doet ie gewoon lekker mee.
Ik snap de logica idd wel, maar met het nadeel dat als er dan niet gereageerd wordt dat het hele topic volledig uit de index verdwijnt, en helemaal niet meer te vinden is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:00 schreef Amarantha het volgende:
Hmm hij staat daar al jaren maar hij heeft wel een punt, huidige deel is al sinds 2015.
donequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:02 schreef Chia het volgende:
En mag deze dan centraal KLB / Kantoorirritaties #13 Fryske taalbarrières
Alsof hugecooll hier ooit nog komtquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind zelf de meeste reeksen daar wel leuk qua idee, waarbij facebookergernissen misschien beter social media-ergernissen kan heten, maar om die echt in focus te krijgen bij alle users zouden die gestickied moeten worden maar dan wordt @:hugecooll boos op me
Zekers, die kijkt achter vanuit de schaduw mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Alsof hugecooll hier ooit nog komt
Geen topics sluiten, geen recht op inspraak vind ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zekers, die kijkt achter vanuit de schaduw mee.
Doe gewoon, mijn zegen heb je knul.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind zelf de meeste reeksen daar wel leuk qua idee, waarbij facebookergernissen misschien beter social media-ergernissen kan heten, maar om die echt in focus te krijgen bij alle users zouden die gestickied moeten worden maar dan wordt @:hugecooll boos op me
Hij kan er toch niks aan doen dat haags en ik sneller dan de wind zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Geen topics sluiten, geen recht op inspraak vind ik
Dan lijkt hij me overbodig geworden en kan hij wegbezuinigd wordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij kan er toch niks aan doen dat haags en ik sneller dan de wind zijn.
Ik zal het achter bespreken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan lijkt hij me overbodig geworden en kan hij wegbezuinigd worden
Is een centraal lemmingtopic dan misschien ook een idee? Dan kan ik toch mijn creativiteit kwijt een hoeven jullie minder te sluiten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal het achter bespreken.
Discussie over de centrale topics zijn we ook ff achter aan het bespreken @:DETELEVISIEKIJKER , ik kom er op terug.
We hebben al een centraal lemmingtopic, hier: Onzin voor je leven!quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is een centraal lemmingtopic dan misschien ook een idee? Dan kan ik toch mijn creativiteit kwijt een hoeven jullie minder te sluiten?
Hij is uit het centrale gedeeltequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:55 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Aiii savvy savvy, maar nu wordt dat topic amper gezien, kan ie dan uit het centrale gedeelte gehaald word? Dan doet ie gewoon lekker mee.
Nee manquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 13:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
yeh maar dat is beetje punt van centrale topics, dat ze centraal staan
@:hugecooll @:amarantha @:haags_kwartiertje wat vinden jullie?
oh okokquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee man
Al was het alleen al omdat hij het vraagt
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij is uit het centrale gedeelteHopelijk slaat het aan.
Ik zie geen TR's dus ik neem aan dat mijn collega's het al opgepakt hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:02 schreef Jantje2k het volgende:
Kan @:superwormjim voortaan misschien wat nuttigers posten dan het standaard "opbokken met je bagger". Dat weten we inmiddels wel en dit wordt ook gezegd in topics die niet worden gesloten door de mods
Ik heb nog nooit een tr gezet daarvan, maar als ik het weer zie zal ik het doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zie geen TR's dus ik neem aan dat mijn collega's het al opgepakt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |