quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:22 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Waarom is dit topic nog wel open dan?
KLB / Serieus Trump?
Die zogenaamde tweet is namelijk nooit geplaatst. Maar het past natuurlijk beter in jouw straatje.
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 05-08-2019 om 12:54:49....this legislation with desperately needed immigration reform. We must have something good, if not GREAT, come out of these two tragic events! reageer retweet
Echt aller-aller laatste keer dat ik dit antwoord geef.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:27 schreef Remqo het volgende:
Niet zo moeilijk doen, gooi het topic open en verplaats het alsnog naar BNW.
Al zou het hem sieren om zijn punten verder uit te lichten, zoals het in BNW behoort.
Toch maakt die draaideurcrimineel ergens een puntje, wat een discussie kan uitlokken.
En verplaatsen is met twee muisknoppen gedaan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt aller-aller laatste keer dat ik dit antwoord geef.
TS is tweemaal aangespoord het topic in BNW te openen. Heeft daar blijkbaar geen behoefte aan. Dan is de zaak gewoon klaar.
Ik ben behoudend met het kicken van KLB naar serieuzer bedoelde fora, omdat je nooit echt weet hoe de TS een topic bedoelt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
En verplaatsen is met twee muisknoppen gedaan.
Wellicht lusten zij er brood van.
Probeer het eens.
De betreffende user zal je vast niet onbekend zijn, mss daarom het slotje.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben behoudend met het kicken van KLB naar serieuzer bedoelde fora, omdat je nooit echt weet hoe de TS een topic bedoelt.
Verder dan weer met de mods van BNW overleggen of zij het topic uberhaupt willen. Prima opgelost zo, en als TS de behoefte had gevoeld het topic meer vlees te geven en in BNW neer te gooien, stond dat hem vrij. Heeft ie niet gedaan, dus deze hele discussie is eigenlijk maar beetje verspilling van al onze tijd.
Case closed nu. Heeft me genoeg tijd in mn leven gekost.
doe dan ook rustig met de slotjesquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben behoudend met het kicken van KLB naar serieuzer bedoelde fora, omdat je nooit echt weet hoe de TS een topic bedoelt.
Verder dan weer met de mods van BNW overleggen of zij het topic uberhaupt willen. Prima opgelost zo, en als TS de behoefte had gevoeld het topic meer vlees te geven en in BNW neer te gooien, stond dat hem vrij. Heeft ie niet gedaan, dus deze hele discussie is eigenlijk maar beetje verspilling van al onze tijd.
Case closed nu. Heeft me genoeg tijd in mn leven gekost.
Brutale kutvlerk!!!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:36 schreef Vanillekwark het volgende: Mensen die alleen maar matige lemmings maken. Ga je schamen.
Het is gisteren uitvoerig besproken, prima dat jij er ook een mening over hebt, maar we blijven niet bezig. Mocht je meer info over de situatie willen, lees maar alles van gisteren terug. Verder gedram zal ook gewoon verwijderd worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:50 schreef Harlekien het volgende:
Typisch dat de posts hier ook verwijderd worden, het is toch feedback? Dan mogen wij toch ook wel feedback geven. KLB wordt echt verneukt door zelfingenomen modjes.
Als jij niet de moeite kunt nemen om een fatsoenlijk topic te maken, hoef ik geen moeite te nemen een sluitpost te bedenken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:12 schreef Hyaenidae het volgende:
@:vanillekwark
Sluitpost bedenken aub
KLB / Jaloezie
Wat is er niet fatsoenlijk aan mijn topique?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als jij niet de moeite kunt nemen om een fatsoenlijk topic te maken, hoef ik geen moeite te nemen een sluitpost te bedenken.
iets met matige lemmingquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is er niet fatsoenlijk aan mijn topique?
Er loopt zelfs een vergelijkbaar topique over Audi en die mag wel blijven.
gewoon kappe met die braddie shitquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:22 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom is mijn tregte klagt over braddie dicht? Volledig terecht deze klacht namelijk!
Ik zou hier graag naar kijken maar ik moet helaas werken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:31 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Ik heb een idee: een centraal werk topic waar geklaagd kan worden over dat er gewerkt moet worden en dan centraal dat ie bovenaan staat en niet daaronder weggestopt
Kan die ook boven staanquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Beter dan gewoon deze gebruiken: KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |