Welke goede knechten?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar 5% is gewoon vals plat. Met een paar goede knechten fietst Flip morgen met 2 vingers in de neus naar het podium.
Wat gebeurde er? Mijn stream stond stil. Gaf JW het goede antwoord?quote:
Vals plat is wel wat anders dan 5,5%quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar 5% is gewoon vals plat. Met een paar goede knechten fietst Flip morgen met 2 vingers in de neus naar het podium.
Nou inderdaad, misschien kapt Dione dan niet alles af.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:55 schreef Slobeend het volgende:
Maak het volgend jaar een kwartier langer.
Wel met vlakke stukken, dus die 5% zegt dan niet alles. En denk echt dat je de klim onderschat, al wordt het sowieso spannend voor het podium.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die liggen er na 2 km af als Jumbo of Ineos op kop schroeien.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
3s en Mas. Ook Yves en Eljero gaan nuttig zijn bij de eerste kilometers van de klim.
Aan de bar om te tankenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:56 schreef Pino112 het volgende:
Oei Stevio zit morgenavond al ergens anders.
Etappes winnen zijn voor de boogaarts van deze wereld.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:58 schreef Pino112 het volgende:
Dan had je geen etappe gewonnen denk ik.
Lijkt mij ook het meest waarschijnlijk ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgend jaar Groenewegen dus thuis laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |