Poels zit al sinds jaar en dag in de wachtkamer totdat hij voor zn eigen kansen mag gaan in een grote rondequote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is het al duidelijk wie voor Ineos de Vuelta gaat doen?

Simon Yates & Trentinquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Even resumeren; ik heb alleen renners van Deceuninck, Soudal - Lotto, Jumbo en een keer Sagan gezien. Mis ik dan nog iets?
Oja, Teuns en CCC.

Trantenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Even resumeren; ik heb alleen renners van Deceuninck, Soudal - Lotto, Jumbo en een keer Sagan gezien. Mis ik dan nog iets?
Oja, Teuns en CCC.

Yates.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Oja, Teuns en CCC.

Poelsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Oja, Teuns en CCC.

Morgen nationale feestdag?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Hm, toch nog iets diverser dan m'n geheugen ver gaat. Desalniettemin: min min.

Sinds MSR 2011 neem ik hem niet meer serieus.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karl is echt een vreselijk enge man.

Wat is er toen gebeurd?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds MSR 2011 neem ik hem niet meer serieus.

Karl was toen commentator en kon het niet verkroppen dat Filippo Pozzato in het wiel van Philippe Gilbert bleef plakken.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |