Mao.quote:
Niet gekliktquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:43 schreef Max23 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)n-afkickkliniek.html
Misschien heeft Wimpie nog tips
Homo's kun je toch niet genezen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:43 schreef Max23 het volgende:
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:43 schreef Max23 het volgende:
hou je bek lennyquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zet hem gewoon terug. Deze OP is waardeloos.
Ja het is erg gezellig.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel hoor, genoeg, maar ik vind het ook leuk om hier weer eens mee te kletsen.
Het dak gaat er nog net niet af.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom. Vind het hier altijd leuk.
Ik las scrummiequote:Op woensdag 24 juli 2019 23:07 schreef GGMM het volgende:
Lavenderr is niet vaak in de sc, maar altijd welkom.
Eigenlijk het tegenovergestelde van Scrupuleus dus.
Opposites attractquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:07 schreef GGMM het volgende:
Dat kan ik wel hoor, maar voel die behoefte niet zo vaak.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan jij ook goed uitdelen?
Of ben je altijd zo lief?
Scrupuleusquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:07 schreef GGMM het volgende:
Fijnquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan ik wel hoor, maar voel die behoefte niet zo vaak.
quote:
Matige comeback 3/8quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is geen fout. Je bent gewoon niet interessant genoeg om uit te zoeken hoe je echt heet.
@KingRoland wat een god die trumptwitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 25-07-2019 om 00:22:37The Democrats lost so BIG today. Their Party is in shambles right now...https://t.co/WDnGSOFzZU reageer retweet
Ja hoi hequote:Op donderdag 25 juli 2019 00:30 schreef Wereldgozer het volgende:
@:kingroland wat een god die trumptwitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 25-07-2019 om 00:22:37The Democrats lost so BIG today. Their Party is in shambles right now...https://t.co/WDnGSOFzZU reageer retweet
Meur zequote:
Je weet dat je af bent wanneer zelfs @Charlotte3 niet meer op je reageert.quote:
Wat is hier nu van waar?quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zal wel meevallen met dat Rituals-pakket
@Charlotte3 is nog altijd mad op drizzt voor het verspreiden van haar naaktfoto's.quote:Op donderdag 25 juli 2019 06:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet dat je af bent wanneer zelfs @:charlotte3 niet meer op je reageert.
Zéér pijnlijk voor Drizzt dit.
Als je geen antwoord geeft reageer je beter helemaal nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je allemaal bedoelt.
Hallo zegquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je geen antwoord geeft reageer je beter helemaal niet
Dat is niet lief van drizztquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:charlotte3 is nog altijd mad op drizzt voor het verspreiden van haar naaktfoto's.
Ik dacht dat je dit wel wist.
Klopt. Al heeft Charlotte ook naaktfoto's van Drizzt. Maar die worden niet verspreid omdat eigenlijk niemand hierop zit te wachten.quote:
Niet begrijpen dat ik zodoende het vuurtje weer probeer op te stokenquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:charlotte3 is nog altijd mad op drizzt voor het verspreiden van haar naaktfoto's.
Sorry maat. Had het inderdaad niet door.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat ik zodoende het vuurtje weer probeer op te stoken
Wat een waardeloos figuur ben je soms toch op de vroege morgen Lenny
Waarom Vries je ze inquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de bovenkant nog een stukje bevroren. De rest is aan het ontdooien.
Zou het straks wel weer te eten zijn?
Beetje warm wrijvenquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn bananen zijn bevroren.
Viesmad ben ik
Dan heeft je koelkast open gestaanquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze zijn bevroren in de koelkast
Of te ver tegen de achterwand aan gelegen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan heeft je koelkast open gestaan
Ik zal jou eens tegen de achterwand aanleggen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Of te ver tegen de achterwand aan gelegen.
Doe ik ook om het nog een beetje koel te krijgen binnenquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan heeft je koelkast open gestaan
Heb jij al een favoriete Eredivisie club (dus niet NAC) gekozen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Of te ver tegen de achterwand aan gelegen.
Niet in een koelkast gaan zitten met dit weer.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik ook om het nog een beetje koel te krijgen binnen
NAC...quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb jij al een favoriete Eredivisie club (dus niet NAC) gekozen?
GGMM heeft een nieuw beleid dat mensen zonder affiniteit met voetbal hier niet meer mogen posten ( @:aloa ).
Ik ben benieuwd welke club het gaat worden.
En graag bij 1 club houden, dus niet zoals @:jojoortje
Heb een erg kleine koelkastquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Niet in een koelkast gaan zitten met dit weer.
Goed beleid wel. Ik was ook persona non grata in de rechten scquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
GGMM heeft een nieuw beleid dat mensen zonder affiniteit met voetbal hier niet meer mogen posten ( @:aloa ).
quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind RBC wel wat voor jou. Al wel een tijdje geen eredivisie meerquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
NAC...iets meer richting het Noorden. En dat heb ik al duizend keer gezegd.
Picsquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
geen apple vooralquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:10 schreef JanCees het volgende:
zou ik een macbook air, macbook pro, of een thinkpad x1 carbon kopen? @:scrummie2.0 @:doublepain
Ja en bedankt hequote:Op donderdag 25 juli 2019 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga weg. We hebben al een treindebiel
@:trein2000
Ken ik jou ?????quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:16 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zeg doe eens lief tegen je favoriete PEC Zwolle supporter.
PECquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:16 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zeg doe eens lief tegen je favoriete PEC Zwolle supporter.
Dat laatste ben ik met je eens. Kunstgras is de tumor in de Eredivisie en moet uitgeroeid worden.quote:
Kansloze VBL mods die FA wordenquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:20 schreef GGMM het volgende:
Mensen die interessant doen met een nieuw account.
Oke boeiendquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:19 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nieuw account. Ik kwam hier onder oude account wel eens.
GOEIE GENADE ZEG.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:20 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kansloze VBL mods die FA worden_!
quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GOEIE GENADE ZEG.
@:GGMM wordt even op de pijnbank gelegd.
Ik zei 'koekoek lenny God'quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:jancees zei je iets?
Er wordt hier gemodereerd
Naar een kickboks event gaanquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:29 schreef Caland het volgende:
Ik kom de kaartverkoop van Glory niet door, site ligt steeds plat
WANBELEID
Opflikkeren met die gastquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:36 schreef JanCees het volgende:
Hopelijk gaat @:klummie werken voor zijn centen!!!!!
Hoe was Angerfist live?quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naar een kickboks event gaan![]()
@:GGMM en @:Buitendam vinden hier iets van.
quote:
Bedankt vriendquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig maat
@:lange_lans
@:onlogisch
Door wie?quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat die er vandaag wel aan gaat.
Volgens mijn weer app tikken we hier ook de 40 aan rond een uur of 3.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn nogal wat kanshebbers. Meer dan gisteren lijkt het.
Tyfus heet!quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mijn weer app tikken we hier ook de 40 aan rond een uur of 3.
Flikker op met je app.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mijn weer app tikken we hier ook de 40 aan rond een uur of 3.
Waarschijnlijk toch gewoon BrabantGodquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn nogal wat kanshebbers. Meer dan gisteren lijkt het.
Ellquote:
Meer richting het oosten zitten ook goed vandaag. Maar we gaan het wel zien.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch gewoon BrabantGod
quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
eind-ovenquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch gewoon BrabantGod
Boksen is geen sport.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ha ha ha.quote:
boksen>kickboksenquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boksen is geen sport.
Vorige week is er nog een bokser overleden. De tijd van hunnie leven.
https://www.telegraaf.nl/(...)-uiterlijk-xess-xavaquote:Yolanthe helemaal klaar met kritiek op uiterlijk Xess Xava
Yolanthe heeft op Instagram hard uitgehaald naar haar volgers die kritiek hebben op het uiterlijk van haar zoontje Xess Xava. Het jongetje heeft lang haar en dat draagt hij vaak in een knotje, wat bij enkele haters de vraag oproept of het jochie eigenlijk wel een jongen is.
Zo schrijft iemand: „Is het nou een meid of een vent snap het niet meer....” Yolanthe besluit daarop om voor eens en altijd af te rekenen met dit soort opmerkingen. „Het is een jongetje met lang haar en een heel blij gezichtje en zieltje. Hij vind zijn haartjes mooi zo lang en hij is wie hij is. Belachelijk hè??”
Zou Yolanthe nog steeds keihard doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-uiterlijk-xess-xava
Dat is GODVERDOMME gewoon een meisje. Of een ander onzijdig iets.
vind haar wel erg plastic geworden hoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou Yolanthe nog steeds keihard doen.
Donder op naar SHOquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Welkom terug hmf.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:19 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nieuw account. Ik kwam hier onder oude account wel eens.
Wat een nieuwsquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:49 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.ad.nl/ad-werk(...)niet-stoer~a405d826/
Komkommertijdquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:49 schreef kapiteintje het volgende:
ad altijd kwaliteit, dat die krant nog bestaatquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:49 schreef kapiteintje het volgende:
Hij vindquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hou ons op de hoogte!quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:04 schreef Caland het volgende:
Betaalsysteem werkt nog steeds niet
Glorygoden
Nee, het is een teken van het universum dat je niet naar dat soort onzin moet gaan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:04 schreef Caland het volgende:
Glorygoden
TR meegepakt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, het is een teken van het universum dat je niet naar dat soort onzin moet gaan.
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf de lay-out van Twitter is veranderd.
Alweer???quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
irritant wel inderdaadquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee joh, ik maak alleen maar vrienden mod.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:43 schreef Tjacka het volgende:
Nu kan ik mijn modaspiriaties wel vergeten
weetquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:46 schreef Tjacka het volgende:
Met dit weet gaat poepen echt moeizaam. Hebben jullie dat ook?
Met dit weer gaat poepen echt moeizaam. Hebben jullie dat ook?
Nice.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik maak alleen maar vrienden mod.
Nee makkelijkquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:46 schreef Tjacka het volgende:
Met dit weet gaat poepen echt moeizaam. Hebben jullie dat ook?
Had je nog een specifiek forum op het oog?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nice.
Wanneer kan ik beginnen? @:yvonne @:ggmm @:pharkus
thanks daarvoor nogquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik maak alleen maar vrienden mod.
0 last van.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:46 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
thanks daarvoor nog
wk 2014 never forget
VBL of TRUquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je nog een specifiek forum op het oog?
Ik een sigaar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Draai jij een sigaar of meer een bergje?
Ik graag van Wielrennenquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je nog een specifiek forum op het oog?
Sigaar gewoonquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Draai jij een sigaar of meer een bergje?
Jij samen met charlotte? Nee dan wordt Scrummie jaloers.quote:
Ja samen met Charhottequote:Op donderdag 25 juli 2019 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij samen met charlotte? Nee dan wordt Scrummie jaloers.
VBL is wel een optie ja.
Moet Klummie wel even akkoord geven, maar dan maak ik je direct blauw.
Werken, dan heb je tenminste airco.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:52 schreef aTypisch het volgende:
bohh
rest van de middag vrij
wat voor activiteiten raden jullie aan met deze temperaturen?
@El-Stinhoquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:52 schreef aTypisch het volgende:
bohh
rest van de middag vrij
wat voor activiteiten raden jullie aan met deze temperaturen?
DONDER NOU EENS OPquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij samen met charlotte? Nee dan wordt Scrummie jaloers.
VBL is wel een optie ja.
Moet Klummie wel even akkoord geven, maar dan maak ik je direct blauw.
quote:Op maandag 4 september 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
FA lijkt me nou echt helemaal niets.
Dan moet je je gaan verdiepen in fora buiten VBL om.brr..
Ga je hier zelf wel mee aan de slag????quote:Op maandag 13 maart 2017 22:17 schreef GGMM het volgende:
Hallo Admins, FA's en moderators!
Ik heb feedback. Sinds het nieuwe beleid, waar ik eigeniljk volledig achter sta, dat mag ook wel eens gezegd worden, is de afkoelban een ding.
Deze ban is voor 1, 3, 6 of 12 uur, zie ook deze post van danny:
[..]
Het valt me alleen op dat deze niet of nauwelijks gebruikt wordt. Terwijl dit mijn inziens ideaal is. Veel live-topics dreigen te ontsporen door mensen die emotioneel betrokken zijn bij een wedstrijd of een debat. Deze mensen worden altijd minimaal 24 uur gebannend, terwijl hier een afkoelban voor deze mensen ideaal voor zou zijn.
Een hypothetisch voorbeeld. Stel user Scrummie loopt een beetje te klooien in een soort van live-topic, ban hem 1 of 3 uur en:
A. je bent van Scrummie af in dat topic.
B. Hij heeft geleerd dat hij dat niet meer moet doen
C. zijn ban is niet zo lang dat hij 24 uur zonder FOK moet doen. (zijn eerdere terugkomst levert ook weer add-inkomsten op!)
Mijn vraag is dus eigenlijk: waarom wordt deze afkoelban eigenlijk nauwelijks gebruikt?
quote:
Dit boeit ons helemaal niets.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:04 schreef Caland het volgende:
Glorygoden
wat ben jij toch een treurig persoon..quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ga je hier zelf wel mee aan de slag????
[..]
Hij haat je tochquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goede tag
ik denk dat stijn dit ook wel graag wilde weten
hij is fan
Tag?quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goede tag
ik denk dat stijn dit ook wel graag wilde weten
hij is fan
quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat ben jij toch een treurig persoon..
Je kunt het iemand die zich sinds 2013 niet meer heeft ontwikkeld ergens ook niet echt kwalijk nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
Een bericht uit 2013 terughalen
Wat vreselijk kansloos!
quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt het iemand die zich sinds 2013 niet meer heeft ontwikkeld ergens ook niet echt kwalijk nemen.
Huhquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat onlogisch niet begrijpt dat het over hem gaat.
Dat was duidelijk ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat onlogisch niet begrijpt dat het over hem gaat.
heb ik in de slaapkamer, werkt primaquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:02 schreef Tjacka het volgende:
Zou wel zo'n mobiele airco willen kopen. Maar helpt ook geen zak denk ik.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Huh![]()
Natuurlijk wel. Uitdelen en incasseren makker. Ik heb er geen moeite mee i.t.t. dat tere zieltje wat jij met je meedraagt.
Wat is hij toch heerlijk voorspelbaar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was duidelijk ja.
Al zal hij dat nu ontkennen.
Fijn dat je het dubbel quotequote:Op donderdag 25 juli 2019 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Wat is hij toch heerlijk voorspelbaar.
Poppenspeler.pngquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Wat is hij toch heerlijk voorspelbaar.
Echt? Want ik overweeg er ook één.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb ik in de slaapkamer, werkt prima
quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles waar je moeder op gaat zitten gaat uiteindelijk kapot.
En je denkt dat omdat?quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:02 schreef Tjacka het volgende:
Zou wel zo'n mobiele airco willen kopen. Maar helpt ook geen zak denk ik.
Gewoon een echte airco kopen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:18 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
En je denkt dat omdat?
Mijn ervaring is dat het terdege helpt mits je wel e.e.a in acht neemt zoals die buis/slang goed buiten je raam leggen. Sterker nog: Bij de laatste modellen krijg je een rails met allerlei moertjes mee waarmee jij je raam deels kan afsluiten. Je moet dan wel een eigen mini-stellage in elkaar flansen (houten driehoeken maken voor de boven en benedenkant van je raam na eerst e.e.a te hebben opgemeten.) en zo de opening die tussen je raam en je vensterraam te goed dicht te maken. Dan is het een kwestie van vastmaken en je rails met een opening voor de slang in de opening vastzetten en eventueel je gordijnen ervoor plaatsen en wel zo dat het die gehele hoek afdekt en dus geen warmte binnenlaat . Vervolgens je mobiele airco goed plaatsen zodat de slang zowel in je raam als het apparaat vastzit en aanzetten. Oh ja, niet onbelangrijk: Zet een emmer onder dat slangetje waar het koelingswater uitloopt want dat bakje van je airco is binnen no time vol. Met een emmer, gekoeld op de laagste stand, houd je 5 uur vol eer je emmer bijna gevuld is.
Dat was mijn ervaring en ik slaap al een jaartje of wat elke zomer heerlijk.
Tl:drquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:18 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
En je denkt dat omdat?
Mijn ervaring is dat het terdege helpt mits je wel e.e.a in acht neemt zoals die buis/slang goed buiten je raam leggen. Sterker nog: Bij de laatste modellen krijg je een rails met allerlei moertjes mee waarmee jij je raam deels kan afsluiten. Je moet dan wel een eigen mini-stellage in elkaar flansen (houten driehoeken maken voor de boven en benedenkant van je raam na eerst e.e.a te hebben opgemeten.) en zo de opening die tussen je raam en je vensterraam is , goed in te schatten . Dan is het een kwestie van vastmaken en je rails met een opening voor de slang in de opening vastzetten en eventueel je gordijnen ervoor plaatsen en wel zo dat het die gehele hoek afdekt en dus geen warmte binnenlaat . Vervolgens je mobiele airco goed plaatsen zodat de slang zowel in je raam als het apparaat vastzit en aanzetten. Oh ja, niet onbelangrijk: Zet een emmer onder dat slangetje waar het koelingswater uitloopt want dat bakje van je airco is binnen no time vol. Met een emmer, gekoeld op de laagste stand, houd je 5 uur vol eer je emmer bijna gevuld is.
Niet gelezen, lol.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:18 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
En je denkt dat omdat?
Mijn ervaring is dat het terdege helpt mits je wel e.e.a in acht neemt zoals die buis/slang goed buiten je raam leggen. Sterker nog: Bij de laatste modellen krijg je een rails met allerlei moertjes mee waarmee jij je raam deels kan afsluiten. Je moet dan wel een eigen mini-stellage in elkaar flansen (houten driehoeken maken voor de boven en benedenkant van je raam na eerst e.e.a te hebben opgemeten.) en zo de opening die tussen je raam en je vensterraam is , goed in te schatten . Dan is het een kwestie van vastmaken en je rails met een opening voor de slang in de opening vastzetten en eventueel je gordijnen ervoor plaatsen en wel zo dat het die gehele hoek afdekt en dus geen warmte binnenlaat . Vervolgens je mobiele airco goed plaatsen zodat de slang zowel in je raam als het apparaat vastzit en aanzetten. Oh ja, niet onbelangrijk: Zet een emmer onder dat slangetje waar het koelingswater uitloopt want dat bakje van je airco is binnen no time vol. Met een emmer, gekoeld op de laagste stand, houd je 5 uur vol eer je emmer bijna gevuld is.
Oh gelukkigquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:06 schreef Caland het volgende:
Boys
Uiteindelijk 4 kaarten kunnen regelen
Heel efficiënt zijn ze niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb ik in de slaapkamer, werkt prima
Leuk voor jou.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:06 schreef Caland het volgende:
Boys
Uiteindelijk 4 kaarten kunnen regelen
twitter:KNMI twitterde op donderdag 25-07-2019 om 14:07:38Voor het eerst is er in Nederland op een officieel KNMI-meetstation 40°C gemeten. Om 13.55 werd het in #Deelen 40.0°C. Inmiddels is het 41.7°C. #hitte #hitterecord #40graden #codeoranje reageer retweet
Er worden weer sneren uitgedeeld.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel efficiënt zijn ze niet.
Beetje vergelijkbaar met het moderatorschap van onlogisch, hij is dan wel aanwezig, maakt herrie, maar echt behulpzaam zijn ho maar.
Dat is niet zo ver hier vandaanquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk voor jou.
Maar dit gaat voor.twitter:KNMI twitterde op donderdag 25-07-2019 om 14:07:38Voor het eerst is er in Nederland op een officieel KNMI-meetstation 40°C gemeten. Om 13.55 werd het in #Deelen 40.0°C. Inmiddels is het 41.7°C. #hitte #hitterecord #40graden #codeoranje reageer retweet
Dat wordt dus gewoon 43 graden ofzo.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk voor jou.
Maar dit gaat voor.twitter:KNMI twitterde op donderdag 25-07-2019 om 14:07:38Voor het eerst is er in Nederland op een officieel KNMI-meetstation 40°C gemeten. Om 13.55 werd het in #Deelen 40.0°C. Inmiddels is het 41.7°C. #hitte #hitterecord #40graden #codeoranje reageer retweet
twitter:Weerplaza twitterde op donderdag 25-07-2019 om 14:10:52Meetstation Deelen, op de Veluwe, meet zojuist 40,8 graden. We hebben onze twijfels want er kwam in 10 minuten twee graden bij en dat kan eigenlijk niet. Wat ons betreft is het dus nog verre van zeker dat we de 1e 40'er hebben. reageer retweet
KNMI meldt 41,7 in Deelenquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Weerplaza twitterde op donderdag 25-07-2019 om 14:10:52Meetstation Deelen, op de Veluwe, meet zojuist 40,8 graden. We hebben onze twijfels want er kwam in 10 minuten twee graden bij en dat kan eigenlijk niet. Wat ons betreft is het dus nog verre van zeker dat we de 1e 40'er hebben. reageer retweet
De VAR gaat kijken.
Niet gelezenquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:18 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
En je denkt dat omdat?
Gristus te paard...quote:
Als we ooit alle gekwetste mensen gaan afvoeren naar werkkampen, is in de eerste wagon ruimte voor Peter.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)geert_op_marcel.html
Peter
Wel grappig hoe hij ook volledig het punt van Marcelgod mist in al zijn deugdelijkheid.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als we ooit alle gekwetste mensen gaan afvoeren naar werkkampen, is in de eerste wagon ruimte voor Peter.
Preciesquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel grappig hoe hij ook volledig het punt van Marcelgod mist in al zijn deugdelijkheid.
wat zegt ie zit op kantoor kan niet met geluid kijken lolquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Precies.
Hij benadrukt eigenlijk het punt van Marcel zonder dat ie het doorheeft. Genieten.
Jouw probleem.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat zegt ie zit op kantoor kan niet met geluid kijken lol
In zijn column pleit Marcel ervoor dat we niet zo gekwetst moeten doen en dat die rapper hypocriet bezig is, omdat zijn songteksten ook anti-semitische passages bevatten. Daarbij zegt Marcel dat ook de SJW-warriors de woede niet alleen op de Zwarte Cross moeten richten, maar dan ook op de rapper die anti-joodse raps maakt en zeker een bepaalde invloed heeft met X-aantal volgers op instagram. Vervolgens gaat Marcel nog verder dat als deze opmerkingen op de Zwarte Cross niet meer kunnen, dat die rapper dan ook geweerd moet worden van allerlei optreden in en rondom de Arena.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat zegt ie zit op kantoor kan niet met geluid kijken lol
quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nice.
Zo in 2013 tm 2014?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |