Zonnen ook niet?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:23 schreef Chia het volgende: [..] Topless zonnen/zwemmen is in veel zwembaden ook niet toegestaan. Alleen met mannentepels mag dat.
Weet niet of het overal concreet in de huisregels vermeld staat. Hier iig welquote:
https://caribabad.nl/algemene-informatie/huisregels/quote:Topless zonnen is niet toegestaan in het zwembad en op de zonneweide.
https://www.dewaterlelieaalsmeer.nl/huisregelsquote:Topless zonnen op het buitenterrein is toegestaan. Bij verplaatsen over het terrein dient u badkleding te dragen, ook aan en in het bad
Popcorntwitter:hendrikotten3 twitterde op woensdag 24-07-2019 om 20:55:48Ontving zojuist van Baudet en Rooken brief waarin mijn FVD-lidmaatschap wordt opgezegd. Volgens de beproefde #methodebaudet wordt mij deze keer "fraude" in de schoenen geschoven om politiek af te rekenen. Sta volledig achter het gevoerde beleid, dit is smaad! Blijf gewoon lid EK. reageer retweet
POL is een paar deurtjes verderop, het gaat nu over elementaire zakenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:30 schreef Fascination het volgende:
Popcorntwitter:hendrikotten3 twitterde op woensdag 24-07-2019 om 20:55:48Ontving zojuist van Baudet en Rooken brief waarin mijn FVD-lidmaatschap wordt opgezegd. Volgens de beproefde #methodebaudet wordt mij deze keer "fraude" in de schoenen geschoven om politiek af te rekenen. Sta volledig achter het gevoerde beleid, dit is smaad! Blijf gewoon lid EK. reageer retweet
Nachtzwemmen of zo? Overdag zie ik dat niet gebeuren. De jeugd is veel te preuts.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:31 schreef MCH het volgende:
Ik was vorig jaar in Oost Duitsland aan de kust op vakantie en daar stond op een gegeven moment op de voorpagina van de regionale krant dat naaktbaden onder jongeren populairder dan ooit is
Daar niet dus, heb ook nog ff de proef op de som genomenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nachtzwemmen of zo? Overdag zie ik dat niet gebeuren. De jeugd is veel te preuts.
Stoer zegquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar niet dus, heb ook nog ff de proef op de som genomen
Wat heb je aan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Godverdomme wat is dit voor een gespeelde gayscene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |