Deelnemersquote:Succesvolle kennisquiz vanaf maandag 15 juli op NPO 2
Wie wordt deze zomer De slimste mens? Vanaf maandag 15 juli keert de succesvolle kennisquiz De slimste mens terug op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
Die had echt iedereen volledig ingekopt johquote:
Dat wel ja.. terwijl ik altijd dacht dat de laatste altijd het moeilijkste filmpje krijgtquote:
hoezo?quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel ja.. terwijl ik altijd dacht dat de laatste altijd het moeilijkste filmpje krijgt
Truequote:Op woensdag 24 juli 2019 20:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Die had echt iedereen volledig ingekopt joh
Ik heb juist vaak het idee dat de nieuwkomer het makkelijkste filmpje krijgtquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel ja.. terwijl ik altijd dacht dat de laatste altijd het moeilijkste filmpje krijgt
Dat bedoel ik dus, ze zijn soms zo willekeurigquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Huh hij zei katholieke kerk en krijg christelijk?
ja, slecht hoorquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Huh hij zei katholieke kerk en krijg christelijk?
Zeker. Hadden ze gisteren ook wel 'tv-show' goed kunnen rekenen bij Mei Liquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ze zijn soms zo willekeurig
Yes, heel erg irritantquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker. Hadden ze gisteren ook wel 'tv-show' goed kunnen rekenen bij Mei Li
ook weer zo een jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
Verenigde Staten en dan Seattle goedrekenen...
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
Verenigde Staten en dan Seattle goedrekenen...
Tja toch snap ik het wel, Seattle is eigenlijk nog beter en specifieker.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Seattle en dan de Verenigde staten als antwoord geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |