Is leuk, behalve op mobielquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ojaaa, deze is wel leuk! Zou ook een keer willen spelen
gestoken worden in je kut door muggen lijkt me aardig kut jaquote:
Ja graag! Thanks!quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zal ik je laten toevoegen in de lokquote?
Dan krijg je een melding als we weer spelen.
Helemaal goed! Kijk ernaar uit!quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, is meestal wel grappig om te doen. Sommigen zijn erg goed en sommigen totaal niet (ik dus). Weet niet of @:moemoe nog online komt, dan kunnen we het spelen (ja ok zonder moemoe kan het ook, maar te lui)
En ik maar denken dat aloa een man wasquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gestoken worden in je kut door muggen lijkt me aardig kut ja
z'n mannenkutjequote:Op woensdag 24 juli 2019 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik maar denken dat aloa een man was
In je eikel...nog erger.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gestoken worden in je kut door muggen lijkt me aardig kut ja
Ja die bedoelde ik jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
https://play.google.com/s(...)ummikubfree&hl=en_US
Noh, zo erg waren je tekeningen ook weer niet hoor!quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, is meestal wel grappig om te doen. Sommigen zijn erg goed en sommigen totaal niet (ik dus). Weet niet of @:moemoe nog online komt, dan kunnen we het spelen (ja ok zonder moemoe kan het ook, maar te lui)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |