BLIJF ER VANAFquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:59 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik wilde gwn dat gifje in de OP veranderen eigenlijk
Van die 2 katten? Wat wilde je doen dan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:59 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik wilde gwn dat gifje in de OP veranderen eigenlijk
Dit jaquote:
Andere kittens.. ben deze nu wel zat..quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Van die 2 katten? Wat wilde je doen dan?
Kan slecht tegen veranderingquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is er mis met af en toe iets nieuws? Zitten jullie zo vastgeroest
Waag het eensquote:
Ze krijgt de kans nietquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan slecht tegen verandering
[..]
Waag het eens
Ik ga extra veel posten zodat ik lapo eerder kan pakken!! En ik weet al wat er in de OP komtquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan slecht tegen verandering
[..]
Waag het eens
Succes.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ga extra veel posten zodat ik lapo eerder kan pakken!! En ik weet al wat er in de OP komt
Succes!quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ga extra veel posten zodat ik lapo eerder kan pakken!! En ik weet al wat er in de OP komt
Tot zover dat extra veel postenquote:
Pas maar op, straks gaat @Geerd nog aan jouw oksels likkenquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
Je weet dat het warm is als ik na liter bier nog niet hoef te pissen
Ik zit niet in de trein nu gelukkig, storingen overal als ik de NS app bekijkquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaat @:geerd nog aan jouw oksels likken
KAPPEquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:52 schreef Fancy2 het volgende:
De zon schijnt al niet eens meer *doet muppet na
quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:44 schreef Fancy2 het volgende:
Wat een onzin. Wat een onzin *doet muppet na
Het staat je nietquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:56 schreef devzero het volgende:
oh, dat werkt natuurlijk niet op brakke telefoontjes *doet miss piggy na
Raar toch dat een zin soms alles en tegelijkertijd toch ook niets zegtquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb evenveel vijanden als vrienden
Graag gedaanquote:
Hee kopjequote:
Dom zegquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Beetje wel. Vooral geïrriteerd. Wil gewoon iedereen pesten
Hey Engiequote:
Ik snap je wel. Heb echt een rothumeur deze week.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:25 schreef Fancy2 het volgende:
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Heb echt een rothumeur deze week.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Team chagrijnquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Heb echt een rothumeur deze week.
Gewoon zin makenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja hoor. Is vanavond ook weer over, zeker weten.
Niet lekker in mijn vel zitten.quote:
quote:
Ah okayquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet lekker in mijn vel zitten.
[..]
Jawel maar vanavond nietquote:
Nee totaal nietquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Is er weer " i know what you did" in het verschiet?
Geen leuke dag gehad? Ga je nog naar huis?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee totaal nietgewoon blij dat de dag voorbij is.. Beetje darten kijken
Ik hou van warmte, maar dit werkt me serieus echt op de zenuwen!quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:43 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met die hitte
Olaquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou van warmte, maar dit werkt me serieus echt op de zenuwen!
En hee peeps!
Owquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dieren jagen elkaar niet op.
Dat is gewoon bam erin, bam dood enzo.
Hele week is al een beetje mwa.. Weinig werk. Mag ook niet meer naar huis dus was een beetje teleurgesteld vandaag.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Geen leuke dag gehad? Ga je nog naar huis?
Snap die teleurstelling. Word je dan ook betaald als je niet werkt daar?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hele week is al een beetje mwa.. Weinig werk. Mag ook niet meer naar huis dus was een beetje teleurgesteld vandaag.
Tijd dat jij een keer een documentaire ofzo gaat kijkenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dieren jagen elkaar niet op.
Dat is gewoon bam erin, bam dood enzo.
Ja betaald wordt ik sowieso.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Snap die teleurstelling. Wordt je dan ook betaald als je niet werkt daar?
Lekker man beetje betaald krijgen terwijl je aan het fappen bent of een beetje zuipenquote:
Saaiquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd dat jij een keer een documentaire ofzo gaat kijken
Helemaal de teringquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar je verveelt je dus een beetje?
Dat is het voordeel ja. Heeft ook wel nadelen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker man beetje betaald krijgen terwijl je aan het fappen bent of een beetje zuipen
Rt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:43 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met die hitte
Dank je wel!quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Tot zover dat extra veel posten
Fijne avond moen
Gelukkig zijn wij er in Bagger ook helemaal voor jou om je je te ontvervelenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Helemaal de tering
[..]
Dat is het voordeel ja. Heeft ook wel nadelen.
Maar nu ben je beetje vroeg voor een lapo huntquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank je wel!
En ik ga toch niet extra posten als Haags er ook ispakt hij straks opnieuw lapo
Yesssquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er in Bagger ook helemaal voor jou om je je te ontvervelen
Anders je bezig laten houden door wat Russische schonen tochquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Helemaal de tering
[..]
Dat is het voordeel ja. Heeft ook wel nadelen.
Ja das waarquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar nu ben je beetje vroeg voor een lapo hunt
Dat sowieso maar dat is vrije tijdquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders je bezig laten houden door wat Russische schonen toch
Tot strakjesquote:
Euh euhquote:
Zit je dan de hele dag in een houten hokje koffie te drinken en te wachten onder werktijd als er weinig werk is?quote:
In een container die omgebouwd is tot kantoortje. Soms kijk ik een film ofzo maar vaak ga ik maar beetje rondlopen. Uurtje slapen tussen de middag.. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit je dan de hele dag in een houten hokje koffie te drinken en te wachten onder werktijd als er weinig werk is?
Ja, serieus?quote:
Ja moeilijk fappen in die omstandighedenquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In een container die omgebouwd is tot kantoortje. Soms kijk ik een film ofzo maar vaak ga ik maar beetje rondlopen. Uurtje slapen tussen de middag.. Dat soort dingen.
Obfuscating heet datquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Raar toch dat een zin soms alles en tegelijkertijd toch ook niets zegt
Fancyyyyyyquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:09 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Slaap lekker, Limoentjuh! Denk aan de schapen
Ja laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja moeilijk fappen in die omstandigheden
Limoenquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Fancyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
YES ik ga dat filmpje die je me stuurde nog even afspelen voor het slapengaan![]()
Jij ook slaap lekker voor straks
Geen idee of er online rummikub isquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, serieus?
Dat lijkt me leuk! Ik heb soms naar gezelschapsspelletjes online zitten zoeken voor wanneer ik me verveel 's avonds. Maar nooit gezelschap gevonden. Als je niet serieus ben ben ik vreselijk teleurgesteld.
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #4quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, serieus?
Dat lijkt me leuk! Ik heb soms naar gezelschapsspelletjes online zitten zoeken voor wanneer ik me verveel 's avonds. Maar nooit gezelschap gevonden. Als je niet serieus ben ben ik vreselijk teleurgesteld.
Tot morgen, Limoentjuhquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Fancyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
YES ik ga dat filmpje die je me stuurde nog even afspelen voor het slapengaan![]()
Omdat het skribbl heetquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #4
Kon even het scribble topic niet vinden, maar @:moemoe wil vast wel even helpen
Ik heb dat al bekeken, vind er niet zoveel aanquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #4
Kon even het scribble topic niet vinden, maar @:moemoe wil vast wel even helpen
Probeer het te installeren maar lukt nog nietquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat het skribbl heet
ONZ / [Skribbl #3] Wie durft?
Ow jammerquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Probeer het te installeren maar lukt nog niet
Blijft maar op download in behandeling staan maar gebeurd niksquote:
Het schaar filmpje is af ??????quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Fancyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed. Meld maar wanneer je zover bentquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Blijft maar op download in behandeling staan maar gebeurd niks
Andere keer?
beter dan een dag te laatquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:18 schreef devzero het volgende:
[..]dat gevoel als je een meetingsruimte in loopt en je realiseert dat je een dag te vroeg bent
Ojaaa, deze is wel leuk! Zou ook een keer willen spelenquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat het skribbl heet
ONZ / [Skribbl #3] Wie durft?
Ja, is meestal wel grappig om te doen. Sommigen zijn erg goed en sommigen totaal niet (ik dusquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ojaaa, deze is wel leuk! Zou ook een keer willen spelen
Zal ik je laten toevoegen in de lokquote?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Is leuk, behalve op mobielquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
gestoken worden in je kut door muggen lijkt me aardig kut jaquote:
Ja graag! Thanks!quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zal ik je laten toevoegen in de lokquote?
Dan krijg je een melding als we weer spelen.
Helemaal goed! Kijk ernaar uit!quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, is meestal wel grappig om te doen. Sommigen zijn erg goed en sommigen totaal niet (ik dus). Weet niet of @:moemoe nog online komt, dan kunnen we het spelen (ja ok zonder moemoe kan het ook, maar te lui)
En ik maar denken dat aloa een man wasquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gestoken worden in je kut door muggen lijkt me aardig kut ja
z'n mannenkutjequote:Op woensdag 24 juli 2019 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik maar denken dat aloa een man was
In je eikel...nog erger.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gestoken worden in je kut door muggen lijkt me aardig kut ja
Ja die bedoelde ik jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
https://play.google.com/s(...)ummikubfree&hl=en_US
Noh, zo erg waren je tekeningen ook weer niet hoor!quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, is meestal wel grappig om te doen. Sommigen zijn erg goed en sommigen totaal niet (ik dus). Weet niet of @:moemoe nog online komt, dan kunnen we het spelen (ja ok zonder moemoe kan het ook, maar te lui)
Hee broquote:
Is dat nu je nieuwe standaard PI?quote:
Gaat morgen het warmte record er weer aan denk je?quote:
Nee. Komt dicht in de buurt maar ik denk dat er wat andere factoren gaan meespelen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gaat morgen het warmte record er weer aan denk je?
Mehquote:
Zoals wind? Of wat?quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Komt dicht in de buurt maar ik denk dat er wat andere factoren gaan meespelen.
Geruchten gaan dat tong80 gaat mee tellen in MEN. Samen met ajaxiedquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Komt dicht in de buurt maar ik denk dat er wat andere factoren gaan meespelen.
Uh okquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat tong80 gaat mee tellen in MEN. Samen met ajaxied
Gezelligquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan gaat de temperatuur omlaag?quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee man.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dan gaat de temperatuur omlaag?
Ja, overhitte fok servers, elektriciteitscentrales die overuren moeten maken. Het zal misschien maar een paar graden schelen, maar toch.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dan gaat de temperatuur omlaag?
Is wel handigquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoef je niet een half uur te wachten tot iemand een nieuw getal heeft gepost.
Vooral rond de downtimequote:Op donderdag 25 juli 2019 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, overhitte fok servers, elektriciteitscentrales die overuren moeten maken. Het zal misschien maar een paar graden schelen, maar toch.
Dan zou de temperatuur toch juist stijgen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, overhitte fok servers, elektriciteitscentrales die overuren moeten maken. Het zal misschien maar een paar graden schelen, maar toch.
Ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan zou de temperatuur toch juist stijgen?
Wie?quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:31 schreef devzero het volgende:
@:tong80 heeft die 1M posts binnen een maand wel binnen
Die stelt Danny even een paar maandjes uit. Al die activiteit is alleen maar goed voor de reclame inkomstenquote:
Eens.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Die stelt Danny even een paar maandjes uit. Al die activiteit is alleen maar goed voor de reclame inkomsten
Nou dat laatste vind ik wel iets belangrijker heurquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed beschouwd is die downtime net zo nuttig als de richtingaanwijzer in je auto.
Die is best handig maar die downtime begrijp ik niet.. Hoezo kun je een website niet 24/7 online houden?quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed beschouwd is die downtime net zo nuttig als de richtingaanwijzer in je auto.
Ik heb er geen verstand vanquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die is best handig maar die downtime begrijp ik niet.. Hoezo kun je een website niet 24/7 online houden?
Ohquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou dat laatste vind ik wel iets belangrijker heur
Die botsen alleen maarquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohdaar is 70% van de automobilisten hier het niet mee eens.
Tijdje bij een webshop gewerkt en die deden heus niet aan downtimequote:Op donderdag 25 juli 2019 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van
Ach, dit is niet op een druk tijdstip verderquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijdje bij een webshop gewerkt en die deden heus niet aan downtimeen zowel was er grote paniek
Het zegt wel wat over niet met de tijd meegaan vind ikquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, dit is niet op een druk tijdstip verder
....quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over niet met de tijd meegaan vind ik
Maar @:devzero heeft er vast meer verstand van... Is dat nou echt zo moeilijk op te lossen?
Ik weet eigenlijk ook niet precies wat ze doen, maar ik geloof dat iemand ooit "backup" had genoemd. Dat zal de backup van de database zijn, maar ik snap niet dat ze daar 9 minuten over moeten doen. Geen idee hoe ze de data opslaan, maar ik neem aan dat de posts tables de grootste zijn: er zijn ongeveer 188M posts als ik afga op post id. Als ze wijzigingen als aparte posts opslaan (ipv een verschil of zo) in de zelfde tabel, dan zijn er misschien 400M entries in de tabel. Dat zijn er een hoop, maar niet extreem of zo.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijdje bij een webshop gewerkt en die deden heus niet aan downtimeen zowel was er grote paniek
Aha...quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet precies wat ze doen, maar ik geloof dat iemand ooit "backup" had genoemd. Dat zal de backup van de database zijn, maar ik snap niet dat ze daar 9 minuten over moeten doen. Geen idee hoe ze de data opslaan, maar ik neem aan dat de posts tables de grootste zijn: er zijn ongeveer 188M posts als ik afga op post id. Als ze edits als aparte posts opslaan (ipv een verschil of zo) in de zelfde tabel, dan zijn er misschien 400M entries in de tabel. Dat zijn er een hoop, maar niet extreem of zo.
tl;dr ik zou niet weten waarom het zo lang moet duren
En dat is onmogelijk om op de achtergrond te laten gebeuren?quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet precies wat ze doen, maar ik geloof dat iemand ooit "backup" had genoemd. Dat zal de backup van de database zijn, maar ik snap niet dat ze daar 9 minuten over moeten doen. Geen idee hoe ze de data opslaan, maar ik neem aan dat de posts tables de grootste zijn: er zijn ongeveer 188M posts als ik afga op post id. Als ze wijzigingen als aparte posts opslaan (ipv een verschil of zo) in de zelfde tabel, dan zijn er misschien 400M entries in de tabel. Dat zijn er een hoop, maar niet extreem of zo.
tl;dr ik zou niet weten waarom het zo lang moet duren
Ja ik ookquote:
Ik neem aan dat ze iets als mysql gebruiken. Mysql blokt een tabel als het een backup maakt. Dus niets kan even aan de tabellen komen; als je backup voor een tabel iets te lang duurt, dan kan de webserver rare berichten gaan geven en ik denk dat ze daarom de site even op offline zetten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dat is onmogelijk om op de achtergrond te laten gebeuren?
Hard gewordenquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, ik smeer mijn aarsje wel even goed in
met mayo natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, ik smeer mijn aarsje wel even goed in
quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus niets kan even aan de tabellen komen
Beetje met m'n tweede kussen knuffelen maar ruiger wordt het nietquote:
Dat zal het voor mij ook worden straksquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje met m'n tweede kussen knuffelen maar ruiger wordt het niet
Nee klopt. Lijkt weinig meer aan fok te gebeuren over het algemeen..zou best wat vernieuwd mogen worden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil wel een topic openen in BUG, maar daar komen toch geen developers meer lijkt het.
Niks mis meequote:Op donderdag 25 juli 2019 01:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zal het voor mij ook worden straks
Echt nietquote:
Nee hoorquote:
Lekker... Het bos in? Beetje schaduwquote:
Volle zon en bos.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekker... Het bos in? Beetje schaduw
Ik ook.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh......ik mag fijn werken vandaag....![]()
Eh ja, maar ik was liever thuis gebleven, maar afspraken zijn afspraken..quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar jij met airco zeker?
Tja.....maar je hebt het geluk van airco in elk gevalquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:47 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Eh ja, maar ik was liever thuis gebleven, maar afspraken zijn afspraken..
Succes. Ik werk thuis vandaag.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh......ik mag fijn werken vandaag....![]()
Heb jij dat niet?quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja.....maar je hebt het geluk van airco in elk geval
Ik snap dat wel met jouw gewicht.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om het niet te hebben.
KOEKOEKquote:Op donderdag 25 juli 2019 08:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik snap dat wel met jouw gewicht.
Niet eens bier?quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:07 schreef Sigaartje het volgende:
Gelukkig hebben we een erg sociale baas. In de koelkast staat met dit weer gratis frisdrank en 's middags worden er ijsjes uitgedeeld.
Het schijnt beter te zijn dan te koud drinken met dit weer.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:43 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken bij die warmte.
Warm drinken helpt maar eventjes. Je lichaam krijgt een enorme optater waarbij het denkt; ho eens even, even terug naar gezonde waarde. En dan koel je even sterk af ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Het schijnt beter te zijn dan te koud drinken met dit weer.
Of het klopt weet ik niet
Ja dat zei ik.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:14 schreef aloa het volgende:
Verrassend genoeg kunnen warme drankjes zorgen dat je koel blijft. Het lijkt misschien vreemd, maar een warm drankje drinken zorgt ervoor dat de receptoren in je mond en keel een signaal afgeven waardoor je gaat zweten. Hierdoor koelt je lichaam sneller af.
Ook actieve ingrediënten in pittig eten hebben dit effect, daarom zijn dit soort gerechten populair in landen met een warm klimaat. Kies op een warme dag dus liever voor een kop thee of een Thaise curry dan voor een koud biertje of ijs.
Hahahaha weinig kans.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tnx
@:Limoentjuh LAPO KOMT ERAAN!!
Niet zo haten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:45 schreef noodgang het volgende:
Beter laat Gordon helemaal niks meer opnemen, wat een slechte muziek maakt hij
Och, zolang ik er niet naar hoef te luisteren of kijken vind ik het helemaal prima! Gelukkig hoeft dat ook praktisch nooitquote:
En Gerard Joling?quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Och, zolang ik er niet naar hoef te luisteren of kijken vind ik het helemaal prima! Gelukkig hoeft dat ook praktisch nooit
Nou nou nouquote:Op donderdag 25 juli 2019 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zet erachter, domme koe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |