Vind het vooral grappig dat men iets in zijn/haar hoofd heeft terwijl er eigenlijk niet overna gedacht isquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:32 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Je doet me beseffen dat ik te veeleisend ben. Hmmmm ...
[..]
Vaak geldt dat 3x in de week sporten alleen voldoende is om de huidige staat van het figuur te behouden.
Bij afvallen zouden mensen 5-6x in de week moeten sporten, met de veronderstelling dat mensen al gezond eten.
Nu het zomer is, zie je overal vaak: ijs, patat, bier en wijn. Zeker meer dan de helft van de Nederlanders is (te) dik lijkt wel.
Sporten kan ook een hobby zijn waardoor je het niet met tegenzin hoeft te doen. Bijkomend voordeel is dan dat het niet aanvoelt als 'iets bij moeten houden'.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het vooral grappig dat men iets in zijn/haar hoofd heeft terwijl er eigenlijk niet overna gedacht is
Uiteindelijk gaat er gewoon veel tijd en moeite in zitten om zoiets bij te houden.
Het wil ook wel meehelpen als je "sport" niet "iets telkens weer optillen in de hoop dat ik er mooi uit ga zien" is.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sporten kan ook een hobby zijn waardoor je het niet met tegenzin hoeft te doen. Bijkomend voordeel is dan dat het niet aanvoelt als 'iets bij moeten houden'.
Vrienden en kennis van mij zijn o.a. personal trainers, dat geil figuur van ze, waar je tegenaan kijkt is minstens 10-15 jaar inzet. Dus zeker al 10 jaar lang 6 dagen in de week sporten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het vooral grappig dat men iets in zijn/haar hoofd heeft terwijl er eigenlijk niet overna gedacht is
Uiteindelijk gaat er gewoon veel tijd en moeite in zitten om zoiets bij te houden.
De squats en hip thrusts bleken toch vooral saai effectbejag?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:09 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Vrienden en kennis van mij zijn o.a. personal trainers, dat geil figuur van ze, waar je tegenaan kijkt is minstens 10-15 jaar inzet. Dus zeker al 10 jaar lang 6 dagen in de week sporten.
Sommigen geven ook les bovenop, dan kan je denken aan 16 uur in de week sporten.
Daarom zijn mijn billen gekrompenTenzij het een levenslange hobby is, waarbij mensen van jongs af aan al sportgenen blijken te hebben. Anders is een levenslange killer body niet voorbestemd.
Je kan beter gezond eten. Ik heb geen tijd om elke dag uren in de sportschool te staanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:55 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Omdat als je echt resultaat wilt het een lifestyle moet worden.
Om geen overgewicht en een beetje conditie te hebben is uren per dag sporten ook helemaal geen vereiste hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:40 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Je kan beter gezond eten. Ik heb geen tijd om elke dag uren in de sportschool te staan
Gezond eten is ook een groot onderdeel daarvan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:40 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Je kan beter gezond eten. Ik heb geen tijd om elke dag uren in de sportschool te staan
Sportschool heeft geweldig sport sfeer, dan blijk ik steeds meer te doen dan wat ik aankanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De squats en hip thrusts bleken toch vooral saai effectbejag?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:48 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Sportschool heeft geweldig sport sfeer, dan blijk ik steeds meer te doen dan wat ik aankan![]()
Op een gegeven moment had ik het gehad met spierpijn, ging even pauze nemen. En toen werd de pauze een beetje lang.
Nu heb ik weer helemaal zin gekregen doordat mensen erover praten. Sowieso sterke core, waaronder billen, is goed tegen verouderings verschijnselen zoals rugpijn waar heel Nederland last van gaat krijgen.
Bij het oppakken was het gelukkig niet heel intensief ofzo. Als mensen jarenlang regelmatig sporten, is het net zoals bezemen in huis. Als je klaar bent, merk je pas dat je bezig was.
Succes kerel!quote:Op zondag 28 juli 2019 12:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Gekke Tinder. Na gisteren heel relaas over geen matches nu een match met een leuke dame die zelf het gesprek begint. Beetje out of my league misschien maar we gaan het zien.. en nee is geen Catfish.
Stop toch eens met die out of your league gedachtes. Je moet vrouwen niet op een voetstuk plaatsen.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Gekke Tinder. Na gisteren heel relaas over geen matches nu een match met een leuke dame die zelf het gesprek begint. Beetje out of my league misschien maar we gaan het zien.. en nee is geen Catfish.
Fok gaat voor natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:40 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Als ze jou leuk vind.. is ze in je leaguequote:Op zondag 28 juli 2019 12:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dit gaat al niks worden. Puur door je out of my league mindset.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Je hebt altijd tijd. Je kiest er zelf voor om er geen prioriteit aan te geven.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:40 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb thuis een hometrainer en ik fiets en zwem af en toe. Veel fijner dan zo'n sportschoolquote:Op zondag 28 juli 2019 18:35 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je hebt altijd tijd. Je kiest er zelf voor om er geen prioriteit aan te geven.
Geen zin bedoel je. Je hebt namelijk altijd tijd ergens voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:40 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Drink ook veel water en als je water niet lekker vindt, gooi er een stuk fruit of groente in voor een smaakje.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:42 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb thuis een hometrainer en ik fiets en zwem af en toe. Veel fijner dan zo'n sportschool
Waarom heb je haar dan naar rechts geswiped, als ze een beetje out of your league isquote:Op zondag 28 juli 2019 12:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dan juist toch doen? Out of your league zegt niets over dat zij hem niet zou willen evt. Hoogstens dat hij het niet zou verwachten.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:39 schreef gooddaddy het volgende:
Waarom heb je haar dan naar rechts geswiped, als ze een beetje out of your league is
Onzin. Zeker als je meer dan 40u per week werkt.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Geen zin bedoel je. Je hebt namelijk altijd tijd ergens voor.
Nee, dit is geen onzin. Het gaat om prioriteit. Zelfs als je meer dan 40 uur werkt, kun je er nog voor kiezen om na het werk te gaan sporten. Dat jij dat niet doet, komt omdat je er geen prioriteit aan geeft, niet omdat je er geen tijd voor hebt.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Onzin. Zeker als je meer dan 40u per week werkt.
Als jij t drinken zou vervangen voor sporten.....quote:Op maandag 29 juli 2019 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Onzin. Zeker als je meer dan 40u per week werkt.
Dat geldt misschien voor jou, niet voor alle anderen.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nee, dit is geen onzin. Het gaat om prioriteit. Zelfs als je meer dan 40 uur werkt, kun je er nog voor kiezen om na het werk te gaan sporten. Dat jij dat niet doet, komt omdat je er geen prioriteit aan geeft, niet omdat je er geen tijd voor hebt.
Wellicht dat je het dan belangrijker vindt om uit te rusten, of iets leuks te doen met vrienden ipv te sporten. Maar dat is nog altijd een keuze.
Je snapt de hele discussie niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat geldt misschien voor jou, niet voor alle anderen.
Sommigen werken 45 uur per week, of zijn 10 tot 12 uur per dag van huis vanwege werk. Als je docent bent, ben je thuis ook nog eens bezig met school.
Sommige mensen zijn daarna helemaal opgebrand, moeten nog koken, het huishouden enz doen en kunnen daarna niks extra's meer opbrengen.
Het is heel erg eenvoudig om zomaar te roepen dat je na het werk gewoon kan sporten als je dat wilt. Niet iedereen is fysiek even goed gebouwd, sommige lichamen zijn gewoon minder tolerant. Na lange dagen moet je geest het ook nog eens kunnen opbrengen.
Heb het niet over mijzelf, maar weet dat er in mijn kringen mensen zijn die echt op zijn van het werk.
Dat is dan hun eigen keuze. Zij kiezen er voor om zo lang te werken, of om een baan te hebben die dat van ze vraagt. Volgens mij is er niemand die iemand hiertoe dwingt, ofwel?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:07 schreef Gruj0 het volgende:
Heb het niet over mijzelf, maar weet dat er in mijn kringen mensen zijn die echt op zijn van het werk.
Sommige dingen zoals bv de opvoeding van kinderen hebben meer prioriteit dan sporten. Denk dat Gruj0 dat bedoeld.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:30 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je snapt de hele discussie niet.
Ook als je na werk opgebrand bent en dergelijke, is het nog steeds een keuze om het niet te doen. Het gaat dan over prioriteit, en niet over tijd, zoals ik al zei. Dat jij na afloop van je werk wil koken en het huishouden wil doen, wil zeggen dat je dat PRIORITEERT boven sporten. Maar de tijd is er wel degelijk, alleen je kiest er voor om dan wat anders te doen. Je kan ook snel wat eten en het huishouden in het weekend grondig doen, als je sporten het meest belangrijk vindt. Snap je hem?
Ook dat mensen opgebrand zouden zijn, maakt het nog niet relevant qua tijd. Want die tijd die is er dan gewoon nog steeds.
Iedereen heeft 24 uur in een dag, en hoe je die dag indeelt, is voor het grootste gedeelte je eigen KEUZE, en dus gaat het om prioriteiten.
Dat kan best kloppen. Maar dan gaat het nog altijd over prioriteit, en niet over tijd. Geen tijd is nooit een argument.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sommige dingen zoals bv de opvoeding van kinderen hebben meer prioriteit dan sporten. Denk dat Gruj0 dat bedoeld.
Ik moet zeggen dat toch wel heel zwart wit is.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:32 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat is dan hun eigen keuze. Zij kiezen er voor om zo lang te werken, of om een baan te hebben die dat van ze vraagt. Volgens mij is er niemand die iemand hiertoe dwingt, ofwel?
Misschien inmiddels niet meer. Maar het was ooit wel een keuze, die impliceert dat je daar nu prioriteit aan moet gevenquote:Op maandag 29 juli 2019 12:49 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Ik denk namelijk dat er best veel mensen zijn waarbij hun baan geen keuze is en ze die dus niet zomaar kunnen opzeggen. En dat kan allerlei redenen hebben
Denk dat je in het geval van kinderen niet zo kan stellen dat deze persoon dat persoonlijk belangrijker vindt. Het is ook belangrijker.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:48 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen. Maar dan gaat het nog altijd over prioriteit, en niet over tijd. Geen tijd is nooit een argument.
Stel je zou met een vriend afspreken, en die vriend zegt op het laatste moment 'ik heb geen tijd'. Wat hij in werkelijkheid zegt is: Ik heb de 24 uur die in een dag zitten volgepland met dingen die ik op dit moment leuker/belangrijker vind dan met jou afspreken.
Uiteindelijk deel je zelf grotendeels je leven in, en maak jij de keuzes wat je met je tijd doet.
Nee, dat is nog altijd een keuze. Er zijn ook mensen die hun kinderen verwaarlozen en voor zichzelf kiezen. Of dat goed is is een tweede, maar het is per definitie subjectief.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat je in het geval van kinderen niet zo kan stellen dat deze persoon dat persoonlijk belangrijker vindt. Het is ook belangrijker.
Ja jeetje.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:53 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nee, dat is nog altijd een keuze. Er zijn ook mensen die hun kinderen verwaarlozen en voor zichzelf kiezen. Of dat goed is is een tweede, maar het is per definitie subjectief.
Ik snap dat het lastig omdenken is, maar het gaat er hier niet over wat goed is en wat slecht is.quote:
Als we die kant op gaan is het hele gesprek natuurlijk zinloos.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig omdenken is, maar het gaat er hier niet over wat goed is en wat slecht is.
Puur of iets feitelijk gezien een keuze is, of niet. En of je dus kan spreken van prioriteit of 'geen tijd'.
Waarom? Omdat jij het niet begrijpt?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als we die kant op gaan is het hele gesprek natuurlijk zinloos.
als het er op wilt gooien dat iemand geen tijd heeft om naar de sportschool te gaan omdat hij zijn kinderen niet wilt verwaarlozen moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:56 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij het niet begrijpt?
Iedereen zal begrijpen dat iemand de kinderen meer prio geeft. Maar dat is niet de discussie.
Een stukje uitleg om je op weg te helpen:
https://www.metronieuws.n(...)-een-dikke-leugen-is
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
als het er op wilt gooien dat iemand geen tijd heeft om naar de sportschool te gaan omdat hij zijn kinderen niet wilt verwaarlozen moet je dat vooral doen.
Ook helemaal geen zin in.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:05 schreef Cue_ het volgende:
Jullie zitten niet op dezelfde lengte mbt de discussie, dus daar gaan jullie niet uitkomen
Lijkt me ook niet echt nodig voor dit topic om daar tot in den treuren in door te gaan.
Blijkbaar wel, want je bemoeit je er mee.quote:
Dit.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat geldt misschien voor jou, niet voor alle anderen.
Sommigen werken 45 uur per week, of zijn 10 tot 12 uur per dag van huis vanwege werk. Als je docent bent, ben je thuis ook nog eens bezig met school.
Sommige mensen zijn daarna helemaal opgebrand, moeten nog koken, het huishouden enz doen en kunnen daarna niks extra's meer opbrengen.
Het is heel erg eenvoudig om zomaar te roepen dat je na het werk gewoon kan sporten als je dat wilt. Niet iedereen is fysiek even goed gebouwd, sommige lichamen zijn gewoon minder tolerant. Na lange dagen moet je geest het ook nog eens kunnen opbrengen.
quote:
Je spreekt jezelf tegen.quote:Klopt. Ik heb thuis een hometrainer en ik fiets en zwem af en toe. Veel fijner dan zo'n sportschool
Bijzonder gesprek als dat al via de app besproken wordt.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:21 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dit.
Anyway, net een match die vroeg of ik hem wilde peggen.zo jammer, hij was knap.
Misschien was dat voor hem wel een eh... vaste eis.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bijzonder gesprek als dat al via de app besproken wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |