abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juli 2019 @ 20:17:32 #251
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188160567
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:32 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Je doet me beseffen dat ik te veeleisend ben. Hmmmm ...
[..]

Vaak geldt dat 3x in de week sporten alleen voldoende is om de huidige staat van het figuur te behouden.

Bij afvallen zouden mensen 5-6x in de week moeten sporten, met de veronderstelling dat mensen al gezond eten.

Nu het zomer is, zie je overal vaak: ijs, patat, bier en wijn. Zeker meer dan de helft van de Nederlanders is (te) dik lijkt wel.
Vind het vooral grappig dat men iets in zijn/haar hoofd heeft terwijl er eigenlijk niet overna gedacht is :s)

Uiteindelijk gaat er gewoon veel tijd en moeite in zitten om zoiets bij te houden.
pi_188160700
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 20:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vind het vooral grappig dat men iets in zijn/haar hoofd heeft terwijl er eigenlijk niet overna gedacht is :s)

Uiteindelijk gaat er gewoon veel tijd en moeite in zitten om zoiets bij te houden.
Sporten kan ook een hobby zijn waardoor je het niet met tegenzin hoeft te doen. Bijkomend voordeel is dan dat het niet aanvoelt als 'iets bij moeten houden'.
pi_188160754
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 20:24 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Sporten kan ook een hobby zijn waardoor je het niet met tegenzin hoeft te doen. Bijkomend voordeel is dan dat het niet aanvoelt als 'iets bij moeten houden'.
Het wil ook wel meehelpen als je "sport" niet "iets telkens weer optillen in de hoop dat ik er mooi uit ga zien" is. :P (Alle respect voor fanatieke krachtsporters/bodybuilders die er vol voor gaan en daar wél veel plezier/voldoening uit halen hoor. _O_ )
pi_188161561
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 20:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vrienden en kennis van mij zijn o.a. personal trainers, dat geil figuur van ze, waar je tegenaan kijkt is minstens 10-15 jaar inzet. Dus zeker al 10 jaar lang 6 dagen in de week sporten.

Sommigen geven ook les bovenop, dan kan je denken aan 16 uur in de week sporten.

Daarom zijn mijn billen gekrompen :') Tenzij het een levenslange hobby is, waarbij mensen van jongs af aan al sportgenen blijken te hebben. Anders is een levenslange killer body niet voorbestemd.
pi_188161639
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 21:09 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Vrienden en kennis van mij zijn o.a. personal trainers, dat geil figuur van ze, waar je tegenaan kijkt is minstens 10-15 jaar inzet. Dus zeker al 10 jaar lang 6 dagen in de week sporten.

Sommigen geven ook les bovenop, dan kan je denken aan 16 uur in de week sporten.

Daarom zijn mijn billen gekrompen :') Tenzij het een levenslange hobby is, waarbij mensen van jongs af aan al sportgenen blijken te hebben. Anders is een levenslange killer body niet voorbestemd.
De squats en hip thrusts bleken toch vooral saai effectbejag?
pi_188162153
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Omdat als je echt resultaat wilt het een lifestyle moet worden.
Je kan beter gezond eten. Ik heb geen tijd om elke dag uren in de sportschool te staan
pi_188162284
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 21:40 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Je kan beter gezond eten. Ik heb geen tijd om elke dag uren in de sportschool te staan
Om geen overgewicht en een beetje conditie te hebben is uren per dag sporten ook helemaal geen vereiste hoor.
pi_188162323
quote:

[..]

Gezond eten is ook een groot onderdeel daarvan.
pi_188163396
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 21:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

De squats en hip thrusts bleken toch vooral saai effectbejag?
Sportschool heeft geweldig sport sfeer, dan blijk ik steeds meer te doen dan wat ik aankan :')

Op een gegeven moment had ik het gehad met spierpijn, ging even pauze nemen. En toen werd de pauze een beetje lang.

Nu heb ik weer helemaal zin gekregen doordat mensen erover praten. Sowieso sterke core, waaronder billen, is goed tegen verouderings verschijnselen zoals rugpijn waar heel Nederland last van gaat krijgen.

Bij het oppakken was het gelukkig niet heel intensief ofzo. Als mensen jarenlang regelmatig sporten, is het net zoals bezemen in huis. Als je klaar bent, merk je pas dat je bezig was.
pi_188163656
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 22:48 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Sportschool heeft geweldig sport sfeer, dan blijk ik steeds meer te doen dan wat ik aankan :')

Op een gegeven moment had ik het gehad met spierpijn, ging even pauze nemen. En toen werd de pauze een beetje lang.

Nu heb ik weer helemaal zin gekregen doordat mensen erover praten. Sowieso sterke core, waaronder billen, is goed tegen verouderings verschijnselen zoals rugpijn waar heel Nederland last van gaat krijgen.

Bij het oppakken was het gelukkig niet heel intensief ofzo. Als mensen jarenlang regelmatig sporten, is het net zoals bezemen in huis. Als je klaar bent, merk je pas dat je bezig was.
Herkenbaar _O_
pi_188169108
Gekke Tinder. Na gisteren heel relaas over geen matches nu een match met een leuke dame die zelf het gesprek begint. Beetje out of my league misschien maar we gaan het zien.. en nee is geen Catfish.
pi_188169381
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 12:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Gekke Tinder. Na gisteren heel relaas over geen matches nu een match met een leuke dame die zelf het gesprek begint. Beetje out of my league misschien maar we gaan het zien.. en nee is geen Catfish.
Succes kerel!
pi_188175874
quote:
Stop toch eens met die out of your league gedachtes. Je moet vrouwen niet op een voetstuk plaatsen.
pi_188175896
quote:

[..]

Fok gaat voor natuurlijk
pi_188175966
quote:
Als ze jou leuk vind.. is ze in je league

Laat haar lekker die keuze maken.
pi_188175971
quote:
Dit gaat al niks worden. Puur door je out of my league mindset.
pi_188175976
quote:

[..]

Je hebt altijd tijd. Je kiest er zelf voor om er geen prioriteit aan te geven.
pi_188176062
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:35 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je hebt altijd tijd. Je kiest er zelf voor om er geen prioriteit aan te geven.
Klopt. Ik heb thuis een hometrainer en ik fiets en zwem af en toe. Veel fijner dan zo'n sportschool
pi_188176066
quote:

[..]

Geen zin bedoel je. Je hebt namelijk altijd tijd ergens voor.
pi_188178415
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:42 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb thuis een hometrainer en ik fiets en zwem af en toe. Veel fijner dan zo'n sportschool
Drink ook veel water en als je water niet lekker vindt, gooi er een stuk fruit of groente in voor een smaakje.
pi_188184038
quote:
Waarom heb je haar dan naar rechts geswiped, als ze een beetje out of your league is
Het is wat.......
  maandag 29 juli 2019 @ 08:52:31 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188184131
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 08:39 schreef gooddaddy het volgende:
Waarom heb je haar dan naar rechts geswiped, als ze een beetje out of your league is
Dan juist toch doen? Out of your league zegt niets over dat zij hem niet zou willen evt. Hoogstens dat hij het niet zou verwachten.
pi_188185888
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Geen zin bedoel je. Je hebt namelijk altijd tijd ergens voor.
Onzin. Zeker als je meer dan 40u per week werkt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188185959
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 11:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee, dit is geen onzin. Het gaat om prioriteit. Zelfs als je meer dan 40 uur werkt, kun je er nog voor kiezen om na het werk te gaan sporten. Dat jij dat niet doet, komt omdat je er geen prioriteit aan geeft, niet omdat je er geen tijd voor hebt.

Wellicht dat je het dan belangrijker vindt om uit te rusten, of iets leuks te doen met vrienden ipv te sporten. Maar dat is nog altijd een keuze.
  maandag 29 juli 2019 @ 12:02:21 #275
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_188186180
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2019 11:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als jij t drinken zou vervangen voor sporten..... :9~
Sixpack, alles!
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')