abonnement Unibet Coolblue
pi_188133778
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 14:04 schreef Zipportal het volgende:
Drugssmokkel door Nederlandse topatlete lijkt doelbewuste actie

https://www.ad.nl/binnenl(...)uste-actie~a21716c6/
50kg? Ze moet gedacht hebben: "Nou, dat zijn zware schoenen, da's meer dan mijn lichaamsgewicht!!"
Alsjeblieft, "hör auf mit die Scheissentschuldigungen"
Racist
  vrijdag 26 juli 2019 @ 14:22:36 #77
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188134012
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 14:04 schreef Zipportal het volgende:
Drugssmokkel door Nederlandse topatlete lijkt doelbewuste actie

https://www.ad.nl/binnenl(...)uste-actie~a21716c6/
Met zo'n advocaat heb je geen openbaar aanklager meer nodig, wat een malloot.
We have always been at war with Eastasia.
pi_188135475
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 14:22 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Met zo'n advocaat heb je geen openbaar aanklager meer nodig, wat een malloot.
In Duitsland kan de beste je niet eruit lallen, en al zekers niet met 50 kg.!
pi_188137806
Moeilijk te begrijpen hoe iemand zo dom kan zijn. Misschien dat de zucht naar geld mensen blind maakt voor de risico's?
pi_188140735
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 13:33 schreef john2406 het volgende:
Trouwens laat maar lekker brommen daar, die zooi kan men toch beter vermijden, weer 50 kg uit de roulatie.
Ik denk dat zij daar veiliger is, dan om weer terug te keren naar Amsterdam.
pi_188141133
Wat een lelijke kerel.. uhh vrouw is die Madiea G. trouwens, tering.
  Vis een optie? vrijdag 26 juli 2019 @ 19:41:23 #82
70532 loveli
N
pi_188141467
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 13:29 schreef john2406 het volgende:

[..]

Jammer dat is het land om de auto eens goed warm te draaien, waar het mag!
"Niet te snel" betekent dat ik me aan de geldende maximum snelheid houd, sufferd.
crap in = crap out
  vrijdag 26 juli 2019 @ 20:00:10 #83
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_188141728
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 19:19 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een lelijke kerel.. uhh vrouw is die Madiea G. trouwens, tering.
Ik moest even Googlen. Net een hermafrodiet. Met die kaaklijn kun je diamant snijden :')
pi_188142933
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 19:41 schreef loveli het volgende:

[..]

"Niet te snel" betekent dat ik me aan de geldende maximum snelheid houd, sufferd.
Die geld daar op hele stukken niet, zo snel als je wil, echter dan wel niet verzekerd.
  Vis een optie? vrijdag 26 juli 2019 @ 21:33:05 #85
70532 loveli
N
pi_188143141
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Die geld daar op hele stukken niet, zo snel als je wil, echter dan wel niet verzekerd.
Weer wat geleerd, dank je.

oO<
crap in = crap out
pi_188143263
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 21:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Weer wat geleerd, dank je.

oO<
Dus dat sufferd neem je terug bij deze?
pi_188144016
https://www.nu.nl/sport-o(...)s-estafetteteam.html

quote:
Opgepakte atlete Madiea G. zit niet meer in Nederlands estafetteteam

Atlete Madiea G, die in Duitsland is aangeklaagd voor drugssmokkel, maakt geen deel meer uit van het Nederlandse estafetteteam. De Amsterdamse atlete zit daarmee automatisch ook niet meer in de ploeg voor de 4x400 meter die komend najaar op de WK in Doha in actie komt. Dat zegt technisch directeur Ad Roskam van de Atletiekunie bij de NK in Den Haag.

"Ze kwam sinds ze op 18 juni is opgepakt in Duitsland niet meer op de trainingen. Bij ons is de stelregel dan dat je ook uit de ploeg valt’’, aldus Roskam, die verder zegt dat de Atletiekunie geen contact heeft met G.

Bij G. is volgens het Duitse Openbaar Ministerie tijdens een grenscontrole 50 kilo aan xtc en crystal meth aangetroffen.

Roskam: "We waren ontzet toen we dit hoorden. Uiteraard kon niemand dit bedenken. We hebben de familie van Madiea hulp aangeboden, tenslotte heeft ze twee jaar intensief bij ons op Papendal getraind, maar de familie heeft dat afgewezen. Wij respecteren dat. Verder kunnen wij ook weinig anders dan afwachten wat er vanuit Duitsland over het juridische proces naar buiten komt."

G. zou op de NK in Den Haag haar Nederlandse titel op de 400 meter verdedigen.

'Grootste troep die je kunt bedenken'
De Atletiekunie had vooraf gevraagd de atleten met rust te laten, zodat ze zich konden focussen op hun prestaties. "Dat kunnen topsporters over het algemeen goed. Ik heb ook niet veel vragen gekregen hier", zegt Roskam. "Wel in de dagen ervoor, toen ook voor ons nog onduidelijk was wat er met haar was gebeurd. Ze verscheen niet op de trainingen en het lukte niet om contact met haar te krijgen. We waren daarover ongerust. Vandaar ook de grote schok toen we hoorden dat ze was opgepakt met xtc en crystal meth, de grootste troep die je kunt bedenken."

Lisanne de Witte is door de afwezigheid van G. de grote favoriete voor de titel op de 400 meter. Ze plaatste zich, ondanks dat ze afgelopen weken een terugslag had door een hamstringblessure, eenvoudig voor de finale. "Heel raar dat ze er niet bij is. Heel jammer ook, vooral voor het estafetteteam. Het is een bizar verhaal, maar meer kan ik er niet van zeggen."

  vrijdag 26 juli 2019 @ 23:12:11 #88
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_188145126
quote:
Dat is Madiea's schoonmoeder. Die zat bij haar in de auto, naast haar zoon. Eerst was het grote nieuws van de OM-medewerker die naar eigen zeggen nergens van wist. Toen bleek dat de echt grote vis Madiea G. was.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Spellchecker maandag 19 augustus 2019 @ 16:13:53 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188521901

Topatlete Madiea G. in december voor de rechter



quote:
De 26-jarige Nederlandse topatlete Madiea G., die vastzit in Duitsland, moet waarschijnlijk in december voor de rechter verschijnen. Tot die tijd blijft ze in voorarrest.
Dat heeft een woordvoerder van de Duitse rechtbank in Kleef maandag laten weten.

G. is op 18 juni met 50 kilo xtc en crystal meth in haar auto aangehouden, net over de Duitse grens bij Elten. Ze viel door de mand tijdens een routinecontrole van de douane. De vrouw werd aangeklaagd voor drugssmokkel. De gesmokkelde pillen hadden volgens de douane een waarde van 2 miljoen euro.

G. kwalificeerde zich met haar teamgenoten op de 4x400 meter voor de wereldkampioenschappen atletiek, die eind september in Doha op het programma staan. Tegen die tijd zit ze echter in voorarrest in afwachting van de strafzaak voor de rechtbank in Kleef.

Is dit een foto van een man? Check de baardgroei :o
  maandag 19 augustus 2019 @ 16:21:52 #90
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_188521970
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 16:13 schreef maily het volgende:

Topatlete Madiea G. in december voor de rechter


[ afbeelding ]
[..]

Is dit een foto van een man? Check de baardgroei :o
Wanneer bij testen zou blijken dat haar testosteronconcentraties de gemiddelde waarden van n vrouw ver overstijgen, verwacht ik zeker niet veel verbaasde blikken.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Spellchecker maandag 7 oktober 2019 @ 16:30:06 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189316367
Topatlete Madiea G. in november voor Duitse rechter; jarenlange celstraf dreigt
quote:
De van drugssmokkel verdachte topatlete Madiea G. moet op 4 november voor de rechter in Duitsland verschijnen. Die zal op de zitting, die in Kleef dient, meteen uitspraak doen. G. werd op 18 juni vlak over de Duitse grens aangehouden met ruim 56 kilo harddrugs in haar auto. Haar hangt een jarenlange gevangenisstraf boven het hoofd.
De straffen die in Duitsland worden opgelegd voor drugsbezit en -smokkel zijn een stuk hoger dan die in Nederland. Maximaal kan iemand die met drugs betrapt wordt veroordeeld worden tot vijftien jaar cel. ,,Voor een zaak als deze mag je rekenen op een gevangenisstraf van vijf, zes jaar’’, zegt een in Duitsland werkzame advocaat, die overigens niet bij de zaak betrokken is. ,,Al hangt dat van veel factoren af. Wanneer ze bijvoorbeeld in de rechtszaak zegt wie haar opdrachtgevers waren, kan ze rekenen op strafvermindering. En de straffen voor harddrugs zijn hoger dan die voor softdrugs. Ook is het van belang of ze een strafblad heeft."
Over de omstandigheden waarin G. tot haar vermeende daad kwam, is weinig bekend. Zelf is ze nog niet naar buiten getreden met haar verhaal. Wat bekend is, is dat ze op 18 juni werd aangehouden met 13,19 kilo crystal meth en 43,34 kilo xtc in haar auto. In totaal had ze dus ruim 56 kilo harddrugs bij zich, verdeeld over 25 pakketten.

Tegen de lamp
Ze liep tegen de lamp bij een routinecontrole van de Duitse douane. De in haar auto gevonden drugs hebben volgens justitie een straatwaarde van ongeveer 2 miljoen euro. De Amsterdamse werd aangehouden op snelweg A3, vlak over de grens bij Arnhem, ter hoogte van Elten. Toen ze aan douaniers vertelde dat ze onderweg was naar een training in Düsseldorf, vertrouwden die het niet en moest ze haar bagage laten zien.

Achterin haar auto stonden tassen en dozen. De atlete zei dat daarin sportschoenen zaten, maar het douanepersoneel vond er pakketten, verpakt in aluminiumfolie. De aanhouding van G. zorgde voor veel opschudding in de atletiekwereld. Drie dagen voor haar aanhouding liep ze nog een wedstrijd in Rabat. Daarna verdween ze van de aardbodem. Pas een ruime maand later, op 24 juli, bleek dat ze vastzat in een vrouwengevangenis in Dinslaken. Ook de atletiekbond wist tot dat moment niet waar G. verbleef.

G. zat bij het Nederlands team dat zich voorbereidde op de WK atletiek, die onlangs plaatsvonden in Doha. Ze zou meedoen op de 4 keer 400 meter estafette. Zonder G. werden de hardloopsters vorige week zesde.

In augustus werd de atletiekwereld opnieuw opgeschrikt door de aanhouding van een sporter. Sprinter Roelf B. werd met een vriend aangehouden op het Sziget-festival. De Hongaarse politie betrapte hen op heterdaad op het dealen van xtc en marihuana. Zij zitten ook allebei nog vast.
pi_189319864
quote:
Maximaal kan iemand die met drugs betrapt wordt veroordeeld worden tot vijftien jaar cel. ,,Voor een zaak als deze mag je rekenen op een gevangenisstraf van vijf, zes jaar
5 Tot 6 jaar vind ik nog vrij weinig voor 56 kilo.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189319898
Hoe is het eigenlijk met die Nederlandse actrice die in België vast zit?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189779516
https://www.nu.nl/buitenl(...)or-drugssmokkel.html

quote:
De Duitse officier van justitie heeft maandag 7,5 jaar cel tegen atlete Madiea G. geëist. De Nederlandse werd op 18 juni bij een routinecontrole aangehouden met meer dan 50 kilo drugs in haar auto. Over ongeveer een uur wordt de uitspraak verwacht.

Voor drugssmokkel kan in Duitsland tussen de twee en vijftien jaar cel worden opgelegd.

De vrouw heeft altijd volgehouden dat zij niets wist van de drugs in haar auto. De atlete zei dat ze op weg was naar een training, maar dat verhaal acht de Duitse politie ongeloofwaardig.

Tijdens de zitting zei de advocaat van G. dat de atlete ervan uitging dat ze doping vervoerde, schrijven meerdere media. Daarmee wilde ze "haar carrière uit het slop halen". Meerdere, niet-benoemde atleten zouden de doping met haar gaan delen bij een Duitse dopingarts.

In de achterbak van haar auto troffen agenten 43 kilo xtc en 13 kilo methamfetamine (crystal meth, zie foto) aan. In het dashboardkastje vonden agenten 12.000 euro.

Volgens G. was alleen de 360 euro die in haar kleding werd gevonden van haar, maar volgens haar Nederlandse advocaat Brian de Pree lijkt het er niet op dat zij in de val is gelokt.

Vrouw nam in 2016 deel aan Olympische Spelen

G. maakte in 2016 deel uit van de atletiekploeg die deelnam aan de Olympische Spelen. De nationaal indoorkampioene op de 400 meter had zich met de Nederlandse estafetteploeg voor het WK op de 4x400 meter geplaatst.

De vrouw maakt inmiddels geen deel meer uit van het estafetteteam.

  maandag 4 november 2019 @ 13:08:17 #95
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189779571
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189779597
Dus ook bekende mensen doen illegale dingen??

Je verwacht het niet!
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 4 november 2019 @ 13:10:19 #97
408813 crew  trein2000
pi_189779603
Verhaal over doping acht ik niet ongeloofwaardig hoor. Door dat te verklaren weet ze zeker dat haar sportcarrière over is. Ongeacht de uitspraak. Als je dan een compleet lulverhaal wil ophangen verzin je wel iets anders.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189779638
quote:
Tijdens de zitting zei de advocaat van G. dat de atlete ervan uitging dat ze doping vervoerde, schrijven meerdere media. Daarmee wilde ze "haar carrière uit het slop halen".
Als dat zo is, is ze met die instelling sowieso een sporter van niks. Carriere is daarmee nu wel klaar lijkt me.
  maandag 4 november 2019 @ 13:16:43 #99
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189779673
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 13:10 schreef trein2000 het volgende:
Verhaal over doping acht ik niet ongeloofwaardig hoor. Door dat te verklaren weet ze zeker dat haar sportcarrière over is. Ongeacht de uitspraak. Als je dan een compleet lulverhaal wil ophangen verzin je wel iets anders.
Mwah, als je moet kiezen tussen je carrière opgeven of een hele lange celstraf, zou ik het wel weten. Na zo een straf kom je ook niet meer zomaar meer terug op je oude niveau lijkt me.

Dan maar beter met een verhaal komen dat nog enigszins geloofwaardig over kan komen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  maandag 4 november 2019 @ 14:02:11 #100
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189780364
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')