quote:Draw Bracket - Kwart 1
1. Michael van Gerwen v Steve Beaton
16. Adrian Lewis v Glen Durrant
8. James Wade v Jeffrey de Zwaan
9. Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Van Gerwen is de laatste weken niet echt in vorm. De afgelopen maand stelde hij op verscheidene toernooien teleur. Hij zal aan de bak moeten in zijn helft van het schema op weg naar de eerste van zijn drie doelen: Matchplay, Grand Slam en WK2020.
Debutant tevens drie jaar regerend BDO-kampioen Glen Durrant is als een komeet in de rankings opgeklommen en is een van de 8 spelers die het best presteren op de vloer in 2019. Zo won de 49-jarige al twee vloertoernooien. Hij speelt tegen Adrian Lewis, die een halvefinaleplek uit 2017 te verdedigen heeft.
James Wade tegen Jeffrey de Zwaan is, wanneer de Hagenees op komt dagen, een wedstrijd om je vingers bij af te likken. Wade is dit seizoen zeer sterk op de vloer, deed goede dingen in de Premier League en komt graag in Blackpool. De Zwaan zal dus aan de bak moeten als hij net als vorig jaar leuk wil doen. Op TV gooit hij dan ook net iets beter dan op de vloer.
quote:Draw Bracket - Kwart 2
4. Gary Anderson v Danny Noppert
13. Nathan Aspinall v Mervyn King
5. Michael Smith v Jamie Hughes
12. Dave Chisnall v Max Hopp
Zoals gezegd; Anderson hebben we sinds het WK niet al teveel in actie gezien. We zagen hem incidenteel op een vloertoernooi, maar wel op de UK Open en recent de World Cup (die hij won) en US Darts Masters. Anderson lijkt er weer aan te komen. Noppert moet geen probleem vormen.
Als Anderson zijn eerste ronde wint, komt hij Aspinall of King tegen. Laten we voor het gemak er van uitgaan dat dit Aspinall is. We spreken immers over de halve finalist van het WK, de UK Open-winnaar en de US Darts Masters winnaar. Het WK heeft hem een ware boost gegeven en leidt hem nu naar de 13e seed. Aspinall is absoluut geen eendagsvlieg en kan wanneer nodig dodelijk zijn op zijn finishes. King is de tegenstander, maar moet in het hete Blackpool geen obstakel vormen.
Michael Smith is het hele half jaar al niet in vorm, mede door een abces. Pas op de US Darts Masters een week geleden gaf hij weer een teken van leven met zijn scoringspower en dubbels. Pas in de finale legde hij het na zeges op Van Gerwen en Price af tegen Aspinall. Zijn tegenstander heet wel Jamie Hughes. Vorig jaar liep hij een toerkaart mis, maar dit jaar gooit hij alle frustratie van zich af. De vaste volger weet dat hij met gemak 105+ gemiddeld kan gooien en alsnog kan verliezen, of zo. Twee weken geleden in Praag beloonde hij zichzelf met een Euro Tour-zege in Praag. Daardoor staat hij hier ook.
Als Smith wint, krijgt hij met Chisnall of Hopp te maken. Chisnall is in een zeer goede vorm dit jaar wat hem dan ook een Euro Tour-zege en meerdere vloerzeges opleverde. Een hels karwei voor Smith roept dus.
quote:Draw Bracket - Kwart 3
2. Rob Cross v Chris Dobey
15. Darren Webster v Krzysztof Ratajski
7. Gerwyn Price v Stephen Bunting
10. Ian White v Joe Cullen
Het komende halfjaar is een periode van de waarheid voor de in de PL sterke Cross. Hij zal onder andere een EK-finaleplek en een WK-titel moeten verdedigen van twee jaar geleden. Op de WMP in 2017 verloor Cross in een spetterwedstrijd van Lewis in de tweede ronde; vorig jaar verloor hij in dat station ook van Darren Webster. Nu opent hij tegen Dobey, die maar mondjesmaat het niveau van het WK2019 doortrekt. Te vaak heeft hij er 90-95 gemiddeld-potjes bijzitten. Al zal het wel een hele morele overwinning zijn dat hij recent een ET-finale haalde. Deze wedstrijd is een 'als', derhalve. Komt Dobey opdagen of niet? Hoe zal Cross spelen?
Darren Webster mag god op de blote knieën bedanken dat hij nog wat Euro Tour-seedings over had, anders had het een pikzwart jaar voor zijn ranking geweest, mede ingegeven door een armblessure. Nu zijn er geen excuses meer, want de beste man Krzysztof Ratajski is zijn tegenstander. De Pool is akelig constant, heeft recent een vloertoernooi gewonnen en zal binnenkort in de Euro Tour-seedings verschijnen. Dat is best knap. Webster heeft een groot probleem.
Gerwyn Price is na Aspinall eigenlijk mijn favoriete speler in 2019. Na de recordboete heeft onze beste schreeuwerd zich toegelegd op goed darten. Hij is dominant op de vloer, kan Van Gerwen-ish wedstrijden domineren op de Euro Toer en tsja.. het moet alleen nog constanter op TV. Buiten de GSoD-zege valt dat ietwat tegen. Bunting is op de weg terug en lijkt voor het eerst in vier jaar weer onze mondjes te willen snoeren. Price is een brug te ver.
Ian White is aan een droomjaar bezig op de vloer. Waar hij altijd de naam had om vloerkoning te zijn, is hij nu zelfs voor de camera's op de Euro Tours gaan winnen. Al twee staan er op zijn naam. De eerste won hij van Wright, de tweede won hij in Nederland en voor een hoop tokkievolk van Van Gerwen. Razend knap. Hij zal het opnemen tegen Joe Cullen, die vorig jaar ternauwernood in de QF van de WMP verloor van Gary Anderson. Wat we van Cullen moeten verwachten? Geen idee. Blijft een jongen die zich vaker niet dan wel op kan laden en hoogstens wil schroeien als zijn eergevoel in het gedrang komt.
quote:Draw Bracket - Kwart 4
3. Daryl Gurney v Ricky Evans
14. Jonny Clayton v Keegan Brown
6. Peter Wright v Vincent van der Voort
11. Simon Whitlock v John Henderson
Eigenlijk weinig zin om hierover te schrijven, maar het moet. Gurney moet hier met zijn constante gewoon dit kwart winnen. Ricky Evans gaat geen horde vormen; Keegan Brown kan nog de lastigste opponent zijn. Bij Wright is het keer op keer jezelf afvragen welke Wright er verschijnt en zal een significante verbetering moeten tonen wil hij Gurney angst aanjagen in Blackpool. Whitlock die zijn ondergrens een beetje heeft opgehoogd speelt tegen Henderson die vaak moeite heeft in de grafhitte lol doei.
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hij werkt in het lab.
Reageerbuisjes schoonmaken of zo
Ik mag het hopenquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hij werkt in het lab.
Reageerbuisjes schoonmaken of zo
Liever nietquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
Brown kan nog prima in deze wedstrijd terugkomen.
Van het niveau van Gurney worden we vrolijk inderdaad.quote:
Het is dat Brown er geen kut van bakt in de legs van Gurney.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney bakt er erg weinig van ja, maar Wright gaat hem er ook gewoon uit gooien.
In zijn eigen legs is het ook niet veel. Ze spelen allebei totaal niet energiek.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is dat Brown er geen kut van bakt in de legs van Gurney.
Mag gewoon niet gebeurenquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn hemel wat een bounce out.
Het moeilijk krijgen tegen deze Brown was echt totaal niet nodig.
Mazzel met de tegenstanders ja. Maar goed, Wright gooit hem er gewoon af zo. Als Brown dat al niet doet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
Gurney had allang thuis kunnen zijn als in kwartfinale. Wat een puinhoop.
Mits Wright geen bedorven kipje eet, zou het me verbazen als hij niet in de halve finale terecht komt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mazzel met de tegenstanders ja. Maar goed, Wright gooit hem er gewoon af zo. Als Brown dat al niet doet.
Als je het WK2020 als referentiepunt neemt (inclusief WMPgelden tot nu toe)quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Phew.
Nou, Gurney heeft weinig schade opgelopen voor de OoM kan je zeggen, dat is tot nu toe ook echt de enige winst want van Wright en Cross/White wint ie in deze vorm nooit.
Sky commentaar wordt ook storend na een tijdje, vooral met Mardle als commentator die BULLSEEEEEEEEEEYEEEEEE BULLSEEEEEEEEEEEYE en wat andere kreten op een willekeurig moment schreeuwtquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
Wat zou het ideaal zijn als we ooit eens de optie krijgen om het commentaar van Sky te krijgen als audio-optie bij RTL7 (will never happen).
Gurney verdedigt met 2017 ook wel echt een waanzinnig jaar, drie halve finales, twee kwartfinales en een WGP winst.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je het WK2020 als referentiepunt neemt (inclusief WMPgelden tot nu toe)
1 Michael van Gerwen £1.206.500
2 Rob Cross £671.750
3 Gary Anderson £499.750
4 Michael Smith £437.250
5 Gerwyn Price £371.000
6 James Wade £368.000
7 Daryl Gurney £357.750
8 Peter Wright £325.750
9 Ian White £305.000
10 Nathan Aspinall £290.500
Ik hoor Part graag commentaar geven.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sky commentaar wordt ook storend na een tijdje, vooral met Mardle als commentator die BULLSEEEEEEEEEEYEEEEEE BULLSEEEEEEEEEEEYE en wat andere kreten op een willekeurig moment schreeuwt
Het EK, PC Finals zijn toernooien die zich daar prima voor lenen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney verdedigt met 2017 ook wel echt een waanzinnig jaar, drie halve finales, twee kwartfinales en een WGP winst.
Maar ik vermoed dat Gurney in het najaar nog wel ergens een finaleplekje pakt.
Ik zag rechtsboven LIVE dus ik ging er vanuit dat we live darten zouden krijgen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valse tussenstand
Wel Koert en Raybar
GSoD op zich ook wel, in theorie is dat het toernooi met het slechtste deelnemersveld.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het EK, PC Finals zijn toernooien die zich daar prima voor lenen.
Mardle iddquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sky commentaar wordt ook storend na een tijdje, vooral met Mardle als commentator die BULLSEEEEEEEEEEYEEEEEE BULLSEEEEEEEEEEEYE en wat andere kreten op een willekeurig moment schreeuwt
Webster is ook prima, Harrington vind ik ook niet vervelend. Mardle is rampzalig. Soort opgevoerde Waddell.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoor Part graag commentaar geven.
Mits je eerste eindigt in je poule, zeker.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
GSoD op zich ook wel, in theorie is dat het toernooi met het slechtste deelnemersveld.
Het leven is oneerlijkquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:39 schreef wimderon het volgende:
Bunt begint langzaam een kale kruin te krijgen, maar daar heeft hij het uiterlijk niet voor (waar Ian White niet het uiterlijk heeft om haar te hebben).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
Voor de GSoD staan nu;O Connor Lennon en Schindler zijn pure toernooivervuiling. Net als 5 van de 8 qualifiers die r bij gaan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Niet te geloven wat voor figuren er daar altijd doorkomen. Ik zet me weer schrap voor een type-Jamie Lewis of Benito van de Pas.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
O Connor Lennon en Schindler zijn pure toernooivervuiling. Net als 5 van de 8 qualifiers die r bij gaan komen
Matt Padgett, Jamie Caven, dat soort minkukels. BDO had paar jaar terug een Nederlander waarvan ik verder nog nooit had gehoord. Oosterhuis heette ie geloof ikquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet te geloven wat voor figuren er daar altijd doorkomen. Ik zet me weer schrap voor een type-Jamie Lewis of Benito van de Pas.
Als er meer dan 16 spelers doorkomen hebben Lennen en O'Connor wel een probleem, maar ik zou het knap vinden als er buiten Durrant nog spelers die niet in het lijstje staan doorkomen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
O Connor Lennon en Schindler zijn pure toernooivervuiling. Net als 5 van de 8 qualifiers die r bij gaan komen
Het staat Gilding toch ook.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:39 schreef wimderon het volgende:
Bunt begint langzaam een kale kruin te krijgen, maar daar heeft hij het uiterlijk niet voor (waar Ian White niet het uiterlijk heeft om haar te hebben).
Harms, Veenstra, Parletti, Williams, Warren, Unterbuchner en Mandigers momenteel (lol).quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen Kleermakergod?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Harms, Veenstra, Parletti, Williams, Warren, Unterbuchner en Mandigers momenteel (lol).
Ontstijgt het niveau van een gemiddeld bruin café niet. (inb4 officiele wereldkampioen)quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Harms, Veenstra, Parletti, Williams, Warren, Unterbuchner en Mandigers momenteel (lol).
Die staat momenteel 9e achter Mitchellquote:
Wat een aids zegquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Best netjes.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die staat momenteel 9e achter Mitchell
Lurch zou ik wel in de PDC willen zien, bijna net zo snel als Ricky.quote:
Alleen als hij de finale op de televee haalt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Ian White in de Premjer League, zeg het maar jongens.
Ik gun het hem. Ik kijk toch niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Het is geen charaktur.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Als ie eens een finale of meerdere halve finales op TV haalt, sure.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Wat was trouwens het excuus van MvG?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Jacques Nieuwlaat durft geen kritiek te geven op de omgekeerde wasstraat die de Premier League is.
Gewoon dat hijzelf niet goed stond te spelen. Nul complimenten voor Durrent.quote:
Bij Sky wel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon dat hijzelf niet goed stond te spelen. Nul complimenten voor Durrent.
mehquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon dat hijzelf niet goed stond te spelen. Nul complimenten voor Durrent.
En we moeten nog afwachten wat voor TV-verrassingen er komen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ie eens een finale of meerdere halve finales op TV haalt, sure.
Maar vooralsnog hebben vGerwen, Cross, Anderson, Gurney, Smith, Price, Wade en Wright sowieso wel een streepje voor, dan heb je daarnaast nog Suljovic en Aspinall die normaal gesproken het tiental zouden completeren. Met dan nog Chizzy op de achtergrond en Hearn zijn plan om weer met contenders te werken wordt het lastig.
Geheim agent Poepz0r wist het maar krijgt de AIVD op z'n dak als hij alles wat hij weet bekend maaktquote:
twitter:livedarts twitterde op woensdag 24-07-2019 om 21:56:10We’ll just leave this here... https://t.co/TgU2amqu30 reageer retweet
Cross v Ratajskiquote:
Dat viel me eigenlijk nog alles mee afgelopen nachtquote:
Je ging gewoon van bil ouwe reusquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat viel me eigenlijk nog alles mee afgelopen nacht
Ik zie geen pics in deze post.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die pics van die stiefdochter zijn nou al zo vaak geplaatst hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Zou Feyenoord dat nu ook denken?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Uiteindelijk toch best een lekkere pot wel
Verstandige keuze.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nog niets van meegekregen
Nog 1tje van haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzin een captionIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nog 1tje van haarTanya sets new world gangbang record.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzin een captionWhat can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nog 1tje van haarOp de bordjes staan het aantal lullen die ze die avond kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verzin een caption
Ok maxquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op de bordjes staan het aantal lullen die ze die avond kreeg
Bij Cross val ik altijd in slaapquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:30 schreef Tagliano het volgende:
Nog 2 potten hierna
Diep diep in de nacht
Wright - Whitlock gaat 'm niet wordenquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:30 schreef Tagliano het volgende:
Nog 2 potten hierna
Diep diep in de nacht
Tegen Cross of Ratajski.quote:
Met die boodschappentas ?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:32 schreef Max23 het volgende:
Iemand nog het gifje van een zwaaiende White?
Staat gewoon ruim tweede op de Euro Tour-rankingquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:33 schreef Vriezzer het volgende:
White gaat het nooit klaarspelen op tv. Eeuwige vloergod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:37 schreef Tagliano het volgende:
Hier zal die wel tussen zittenAh die andere kende ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is daar ook een filmpje met geluid van?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer van dat watermerkIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
Ratajski en Boom Boom Boom.
Geniale combo. Hoe komen ze erop.
Welke?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ah die andere kende ik nog niet
Is daar ook een filmpje met geluid van?
Hij blijft wel hangen bij het publiek. Het werd al een paar keer gezongen tijdens de vorige wedstrijd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:41 schreef Coco. het volgende:
Godverdomme Cross, zoveel kansen gehad om je opkomst tune te veranderen.
Wat de neuk is dit dan weerquote:
Alleen omdat het nu toepasselijk is hoop ik.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij blijft wel hangen bij het publiek. Het werd al een paar keer gezongen tijdens de vorige wedstrijd.
Die met die dab zit in hetzelfde filmpje als de boodschappentasquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Van al die gifjes dat die op de achtergrond iets doet
twitter:livedarts twitterde op zaterdag 13-04-2019 om 20:40:56Classic @IanDiamondWhite 😂 https://t.co/2ohk1jGyUB reageer retweet
quote:
Afwezig. Durrant-Wade missen is wel zonde.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen is overigens Smith v King de eerste pot. Daarna Durrant v Wade.
Is er een gifje van die laatstequote:
Eerder tijd voor een bikini haulquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die met die dab zit in hetzelfde filmpje als de boodschappentas
Deze is van de vuilnisbak (wel andere beelden)twitter:livedarts twitterde op zaterdag 13-04-2019 om 20:40:56Classic @:IanDiamondWhite 😂 https://t.co/2ohk1jGyUB reageer retweet
Dat doet die dame uit mijn filmpje ookquote:
Ik zat lekker koel op kantoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:48 schreef KennyPowers het volgende:
Vergeten mijn hals in te smeren
/dagboek
Nu wel!quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is er een gifje van die laatste![]()
Deze uitdrukking is mij onbekend.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
Cross staat als een blauwe aap te gooien.
Bij de basisschool is het klaar als je het laatste rapport mee geeft aan het eind van het schooljaarquote:
Ik wil je nooit horen klagen over werkdruk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij de basisschool is het klaar als je het laatste rapport mee geeft aan het eind van het schooljaar
Lekker joh, rapportjes meegeven en dan 6 weken vakantie. En dan nog hoop weken verspreid over jaar heen. En maar klagen over salarisquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wil je nooit horen klagen over werkdruk.
Dat zou je me ook niet horen, ook aangezien mijn school het wel goed geregeld heeft en we volgend jaar per 2 klassen 1 onderwijsassistent krijgen. Over overuren die je niet uitbetaald krijgt echter wel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wil je nooit horen klagen over werkdruk.
Dit wordt gewoon 11-4 of 11-5 of zoquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
Inmiddels is het Ratajski die weer moeite heeft.
18-15-11. Dat valt ook weer mee.quote:
Als die kinderen (en hun ouders) net zo braaf waren als 25 jaar gelden was ik het volledig met je eensquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker joh, rapportjes meegeven en dan 6 weken vakantie. En dan nog hoop weken verspreid over jaar heen. En maar klagen over salaris
Was ook gechargeerdquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als die kinderen (en hun ouders) net zo braaf waren als 25 jaar gelden was ik het volledig met je eens
Straks lekker drie weken uitmelktoernooien in Oceanië in augustus en dan zeuren dat het reizen zwaar is.quote:
Lekker stoelen gooien naar supportersquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks lekker drie weken uitmelktoernooien in Oceanië in augustus en dan zeuren dat het reizen zwaar is.
Zin in weer ongemakkelijke Tab & Burgerking-reclames.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker stoelen gooien naar supporters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ongezond figuur met ongezond vreten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima match marketingtechnisch!U MAD?
This is bob. Copy and paste him so he can take over youtube.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
▬▬▬.◙.▬▬▬
═▂▄▄▓▄▄▂
◢◤ █▀▀████▄▄▄▄◢◤
█▄ █ █▄ ███▀▀▀▀▀▀▀╬
◥█████◤
══╩══╩═
╬═╬
╬═╬
╬═╬ just dropped down
╬═╬ to remind you dat Wright v Whitlock nog komt hierna.
╬═╬ ☻/
╬═╬/▌
╬═╬/ \
Werken in het onderwijs is veel zwaarder dan de meeste banen, in vergelijking met het salaris wat je er voor krijgt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker joh, rapportjes meegeven en dan 6 weken vakantie. En dan nog hoop weken verspreid over jaar heen. En maar klagen over salaris
Tegenwoordig wil iedereen maar op de lijst zware beroepen. Gejank.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Werken in het onderwijs is veel zwaarder dan de meeste banen, in vergelijking met het salaris wat je er voor krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |