Ik vond het erg jammer dat je er gisteren niet bij was. Of nou ja, net te laat bij was.quote:
Hier ookquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt maat. Netjes aan het werk dus aircogenot.
Ik ga nooit meer met de trein (ik ben geen pauper) maar heb je nog steeds van die debielen die dan een raampje openzetten?quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:06 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet straks helemaal naar Arnhem. Ik hoop dat de airco in de trein het functioneert, NS kennende staat hij echter op standje verwarming.
Eens.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het erg jammer dat je er gisteren niet bij was. Of nou ja, net te laat bij was.
Dat kan volgens mij überhaupt niet meer, raampjes openzetten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer met de trein (ik ben geen pauper) maar heb je nog steeds van die debielen die dan een raampje openzetten?
Volgens mij kunnen in de nieuwe treinen de raampjes niet meer open. Even vragen aan @trein2000quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer met de trein (ik ben geen pauper) maar heb je nog steeds van die debielen die dan een raampje openzetten?
het functioneertquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:06 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet straks helemaal naar Arnhem. Ik hoop dat de airco in de trein het functioneert, NS kennende staat hij echter op standje verwarming.
Ach.quote:
het functioneertquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:06 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zit ook in de trein, goed cool hier.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:06 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan in de auto, mensen die niet snappen dat mijn airco beter functioneert met ramen die dicht zijnquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tsja, weet je wat je dan kunt doen? Er iets van zeggen..quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan in de auto, mensen die niet snappen dat mijn airco beter functioneert met ramen die dicht zijn
Mensen die dat niet snappen zijn ongelofelijke idioten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan in de auto, mensen die niet snappen dat mijn airco beter functioneert met ramen die dicht zijn
Klopt, maar dan vindt men mij een zeikerd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tsja, weet je wat je dan kunt doen? Er iets van zeggen..
Stinkt het station nog steeds naar pis?quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik zit ook in de trein, goed cool hier.
Het jouw auto. Gewoon al rijdend die menschen uitzetten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:22 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, maar dan vindt men mij een zeikerd.
Als ik dan uitleg waarom het beter is, ben ik een betweter
het jouwquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het jouw auto. Gewoon al rijdend die menschen uitzetten.
Het jouw autoquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het jouw auto. Gewoon al rijdend die menschen uitzetten.
Vergelijkbaar met de verwarming aan zetten in de vrieskou én de deur wagenwijd open laten staan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mensen die dat niet snappen zijn ongelofelijke idioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |