Ik vond het erg jammer dat je er gisteren niet bij was. Of nou ja, net te laat bij was.quote:
Hier ookquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt maat. Netjes aan het werk dus aircogenot.
Ik ga nooit meer met de trein (ik ben geen pauper) maar heb je nog steeds van die debielen die dan een raampje openzetten?quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:06 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet straks helemaal naar Arnhem. Ik hoop dat de airco in de trein het functioneert, NS kennende staat hij echter op standje verwarming.
Eens.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het erg jammer dat je er gisteren niet bij was. Of nou ja, net te laat bij was.
Dat kan volgens mij überhaupt niet meer, raampjes openzetten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer met de trein (ik ben geen pauper) maar heb je nog steeds van die debielen die dan een raampje openzetten?
Volgens mij kunnen in de nieuwe treinen de raampjes niet meer open. Even vragen aan @trein2000quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer met de trein (ik ben geen pauper) maar heb je nog steeds van die debielen die dan een raampje openzetten?
het functioneertquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:06 schreef napoleonfour het volgende:
ik moet straks helemaal naar Arnhem. Ik hoop dat de airco in de trein het functioneert, NS kennende staat hij echter op standje verwarming.
Ach.quote:
het functioneertquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:06 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zit ook in de trein, goed cool hier.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:06 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan in de auto, mensen die niet snappen dat mijn airco beter functioneert met ramen die dicht zijnquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tsja, weet je wat je dan kunt doen? Er iets van zeggen..quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan in de auto, mensen die niet snappen dat mijn airco beter functioneert met ramen die dicht zijn
Mensen die dat niet snappen zijn ongelofelijke idioten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan in de auto, mensen die niet snappen dat mijn airco beter functioneert met ramen die dicht zijn
Klopt, maar dan vindt men mij een zeikerd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tsja, weet je wat je dan kunt doen? Er iets van zeggen..
Stinkt het station nog steeds naar pis?quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik zit ook in de trein, goed cool hier.
Het jouw auto. Gewoon al rijdend die menschen uitzetten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:22 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, maar dan vindt men mij een zeikerd.
Als ik dan uitleg waarom het beter is, ben ik een betweter
het jouwquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het jouw auto. Gewoon al rijdend die menschen uitzetten.
Het jouw autoquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het jouw auto. Gewoon al rijdend die menschen uitzetten.
Vergelijkbaar met de verwarming aan zetten in de vrieskou én de deur wagenwijd open laten staan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mensen die dat niet snappen zijn ongelofelijke idioten.
Ja, dat is ook mokerdom.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de verwarming aan zetten in de vrieskou én de deur wagenwijd open laten staan.
Whaaquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mokerdom.
Ik heb een aantal van die collega's, ontzettend warm, airco staat volop aan. "Even raampje open zetten, het is zó warm!".
Dat je met achterlijken werkt verbaast me niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mokerdom.
Ik heb een aantal van die collega's, ontzettend warm, airco staat volop aan. "Even raampje open zetten, het is zó warm!".
HET IS GEWOON TE WARM OKE?quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook nooit goed, mooi helder, lage vochtigheid, prima
quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:04 schreef Gutanoth het volgende:
Geef me gewoon 52 weken lekker 23-29 graden zonder regen, dan ben ik perfect tevreden.
`als de boeren niet meer klagen en de pastoors niet meer vragen, dan nadert het einde der dagen`quote:
Ik ben met vakantie Charlotte3.quote:
Dat zeg ik niet. Stalker.quote:
#TOTVTBLquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:31 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland deelt zojuist een mokerslag uit.
Dat ligt eraan hoe warm het wordt. (en wat het huidige record is)quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat dat hitterecord eraan deze week?
Kan ik zondag vrij krijgen? Ik wil eigenlijk graag naar Feyenoord.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe warm het wordt. (en wat het huidige record is)
Probeer dit maar niet weer.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe warm het wordt. (en wat het huidige record is)
Geen geldige reden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan ik zondag vrij krijgen? Ik wil eigenlijk graag naar Feyenoord.
Heb je met Skysherrif, Don en Klummie overlegd?quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu noem je 3 mensen die er nooit zijn. Goeie.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je met Skysherrif, Don en Klummie overlegd?
VBL is jouw forum.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu noem je 3 mensen die er nooit zijn. Goeie.
Van mij krijg je toestemming.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was gister nog wel bij de Kuip. Met mijn nichtje, maar die was na 1 minuut er wel klaar mee en wou naar een speeltuin.quote:
Nope, 0-3 ofzo.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zitten ook al dicht tegen de competitie aan dus daarvan winnen zal niet meevallen
Sowieso. Nu al 37.1 in Gilze Rijen. Nog 1.5 graden en het warmste punt volgt pas in de namiddag.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat dat hitterecord eraan deze week?
de thermometer naast de bbq zekerquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sowieso. Nu al 37.1 in Gilze Rijen. Nog 1.5 graden en het warmste punt volgt pas in de namiddag.
Ik hier in Roosendaal ook niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wij hier in Breda vonden het niet leuk om buiten een rondje te lopen
Snap ik.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Slecht spulquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee, het wordt alleen maar erger. De airco krijgt het niet kouder dan 23 graden
Mitsubishu, heb geen verstand van Airco's, geen idee of het bende is of niet. We zitten hier wel met 8 man op 35m/2 met per persoon 2 dikke desktops die nogal wat warmte uitstoten.quote:
hoi!quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:29 schreef onlogisch het volgende:
User @:SaferSephy wordt hard aangepakt in het parodietopic van Feyenoord
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mitsubishu, heb geen verstand van Airco's, geen idee of het bende is of niet. We zitten hier wel met 8 man op 35m/2 met per persoon 2 dikke desktops die nogal wat warmte uitstoten.
Ik ken weinig mensen die ik het meer gun.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag onlo jr mee?quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moeten zij weten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2019 15:05:08 ]
Ja blijkt van wel, vandaag ook nog. om 16:00 zou het het warmst moeten worden. Kan dus nog naar de 40quote:
Ze zeggen het.quote:
op het terras? Zou best kunnenquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zeggen het.
Bier in Amsterdam is bijna 10% duurder geworden in een jaar tijd trouwens.
Wat moet je dan ook in Amsterdam lopen doen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zeggen het.
Bier in Amsterdam is bijna 10% duurder geworden in een jaar tijd trouwens.
sprak een kennis onlangs die het terras mocht uitbreiden van 1 van z'n kroegen, was denk ik zo'n 10m2, scheelt >150K omzetquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep, rondje feitelijk. Dus niet alleen bier.
Toch niet slecht.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
sprak een kennis onlangs die het terras mocht uitbreiden van 1 van z'n kroegen, was denk ik zo'n 10m2, scheelt >150K omzet
Ja dat zijn afhankelijk van hoe je het neerzet zo 8 tafeltjes dus tel uit je winst.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
sprak een kennis onlangs die het terras mocht uitbreiden van 1 van z'n kroegen, was denk ik zo'n 10m2, scheelt >150K omzet
De NOS onderbreekt de Tour voor een ingelast journaal over het hitterecordquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:19 schreef Elan het volgende:
Nouja eerder 5 eigenlijk. Nadeel van Amsterdam is wel dat terrassen logischerwijs altijd zo enorm krap opgezet zijn en bijna altijd stampvol zitten.
Ja ik word echt gek van iedereen die het daar over heeft.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De NOS onderbreekt de Tour voor een ingelast journaal over het hitterecord
Als jij geen airco had gehad dan was je gaan klagenquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik word echt gek van iedereen die het daar over heeft.
Het is warm, het is wat. Tyf op.
Is toch elke keer hetzelfde gedoe als het boven de 30 graden is.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik word echt gek van iedereen die het daar over heeft.
Het is warm, het is wat. Tyf op.
Ik klaag altijd. Je quote nu een post waarin ik klaag.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij geen airco had gehad dan was je gaan klagen
Wat een idioterie.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een idioterie.
Gelukkig doen wij niet mee aan die kansloze hype
alleen daarom al de belgquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pics.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:30 schreef Charlotte3 het volgende:
Zodra ik thuis ben ga ik in een ijsbadje liggen denk ik..
Moet je doen!quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:30 schreef Charlotte3 het volgende:
Zodra ik thuis ben ga ik in een ijsbadje liggen denk ik.. gelukkig ben ik morgen vrij.
Pics voor de SCquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:30 schreef Charlotte3 het volgende:
Zodra ik thuis ben ga ik in een ijsbadje liggen denk ik.. gelukkig ben ik morgen vrij.
Stijve tepels?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:31 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Weet je wat je krijgt als het koud is?
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker Rituals zeepje er bij, niks mis mee.
[..]
Moet je doen!
Afkoelingquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:31 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Weet je wat je krijgt als het koud is?
[..]
Moet je doen!
@Scrummie2.0quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je doen!
wtfquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je weet wat varkens doen om af te koelen he? Die gaan in de modderen wroeten.
Goor varken.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goor varken.
Is hij nou ook al mod?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:30 schreef Elan het volgende:
Denken jullie dat maxi-mus het goed gaat doen als mod?
Heb liever @Scrummie2.0 zelf erbijquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je doen!
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Systeemnotificatie
24-07-2019 @ 15:33:43
Schelden tegen een FA. Je kunt weer posten op 24-07-2029
Gvd. Weer niets nieuws vandaag.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Elan loopt weer met zijn domheid te koop.
Probeer dit maar niet weer.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, het was of hij of jij. Nou ja, dan is de keuze niet zo moeilijk.
Dat is hetzelfdequote:Op woensdag 24 juli 2019 15:34 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
... zucht... KIPPENVEL!
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat dit tegen mij was.. gelukkig ben ik graatmagerquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goor varken.
Ik zeg toch nergens dat hij het al is, ik vraag hoe hij het gaat doen...quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Elan loopt weer met zijn domheid te koop.
In Charlotte we trust.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit tegen mij was.. gelukkig ben ik graatmager...
Mods hebben inderdaad een zorgplicht, doordat ze beter hadden moeten weten. Verhoogde straf dus.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:35 schreef Elan het volgende:
Ik kreeg een keer een note van onlogisch toen ik zei je dikke hoerenmoeder.
De consequenties van dit tegen een FA zeggen moeten wel een stuk heftiger zijn.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oke bolle.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Waarmee je de indruk wekt dat hij mod wordt/is.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat hij het al is, ik vraag hoe hij het gaat doen...
Dat bepalen we zelf wel. Picsquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vandaar dat je kilo's moest afvallen om in je trouwjurk te komen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nou de laatste keer dat iemand een concrete suggestie deed voor een nieuw subforum dat er ook daadwerkelijk kwam werd deze persoon ook direct moderator van dat betreffende onderdeel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke bolle.
[..]
Waarmee je de indruk wekt dat hij mod wordt/is.
Je bent gewoon heel dom Elan.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaar dat je kilo's moest afvallen om in je trouwjurk te komen.
Ons hou je niet voor de gek hoor!
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou de laatste keer dat iemand een concrete suggestie deed voor een nieuw subforum dat er ook daadwerkelijk kwam werd deze persoon ook direct moderator van dat betreffende onderdeel.
Dan weet jij vast wel over wie dit gaat
GGMM is viesmadquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
Maar de conclusie "Iets is een keer zo geweest dus is het altijd zo" is dom.
Het is te warm voor dit soort dommigheden Elan. LAAT ME GEWOON MET RUST OKE
Je wordt toch geen mod.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik moet zo vaak hardop lachen om @:GGMM
Wat een geweldige FA is het toch.
@GGMM.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik moet zo vaak hardop lachen om @:GGMM.
Wat een geweldige FA is het toch.
Je bent je eigen indianenforum vergeten?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
Maar de conclusie "Iets is een keer zo geweest dus is het altijd zo" is dom.
Het is te warm voor dit soort dommigheden Elan. LAAT ME GEWOON MET RUST OKE
Post je anders nooit meer op fok?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent je eigen indianenforum vergeten?En dan godverdomme mij dom durven noemen. Weet je; Bekijk het maar lekker met je zooitje
Ik voorspel @:maxi-mus moderator binnen een maand.
Dat voorstel werd gedaan door de user Klaploper, die geen mod is geworden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent je eigen indianenforum vergeten?En dan godverdomme mij dom durven noemen. Weet je; Bekijk het maar lekker met je zooitje
Ik voorspel @:maxi-mus moderator binnen een maand.
Boeit mij allemaal geen reet. Ik blijf bij mijn voorspelling.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat voorstel werd gedaan door de user Klaploper, die geen mod is geworden.
Tering wat ben jij dom.
Tevens je enige vriend.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
Elan is mijn beste vriend van heel vbl dus doe een beetje rustaaagh
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
Elan is mijn beste vriend van heel vbl dus doe een beetje rustaaagh
Niet geklikt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:51 schreef Charlotte3 het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)ft_het_ook_warm.html
Alles hangt nu af van wie jouw een na beste vriend hier is.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent mijn op twee na beste vriend hier
En Paxcon?quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent mijn op twee na beste vriend hier
Paxcon is de enige die mij ook lieverd noemdequote:Op woensdag 24 juli 2019 16:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja goeie vraag... Mortaxx denkt dat ik Paxcon ben omdat ik lief tegen hem was.
@Jojoortjequote:Op woensdag 24 juli 2019 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon is de enige die mij ook lieverd noemde
En hij zou zich zo voor kunnen doen als vrouw hier
Sws heel raar dat een vrouw in vbl post
tokkiequote:Op woensdag 24 juli 2019 16:13 schreef onlogisch het volgende:
Zo direct lekker een duik nemen in mijn zwembad.
[ afbeelding ]
omdat het daar 38 isquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:14 schreef JanCees het volgende:
waarom gaan mensen naar het strand met 40 graden lol
mij te warm (de zon)quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
in NL zou ik sowieso niet zo gauw gaan, water is te koud
tokkiequote:Op woensdag 24 juli 2019 16:13 schreef onlogisch het volgende:
Zo direct lekker een duik nemen in mijn zwembad.
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat zit er dik in ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Die gaat geen 75 jaar stand houden, sterker nog ik denk dat ie morgen al valt.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:01 schreef Caland het volgende:
Zwembad in tuin
[ afbeelding ]
Tokkies in tuin
[ afbeelding ]
Dat hoeft niet per se iets met de warmte te maken hebben in Breda.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Elan vertelde dat je mod werd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se iets met de warmte te maken hebben in Breda.
Eerst wel. Maar GGMM maakte snel een einde aan alle speculaties.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Elan niet serieus neemt.
Op GGMM kun je altijd rekenen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Eerst wel. Maar GGMM maakte snel een einde aan alle speculaties.
40-45?quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:06 schreef Caland het volgende:
De weerapp op mijn iphone gaf net 40(-45) graden aan
niet 40,45 of zijn die iphones niet zo accuraat ???quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:06 schreef Caland het volgende:
De weerapp op mijn iphone gaf net 40(-45) graden aan
Ik word ook geen mod, naast dat het subforum er eerst nog moet komen heb ik dat letterlijk ook meteen gezegd. Maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:07 schreef GGMM het volgende:
mods zijn stuk voor stuk debielen
- maxi-mus
[..]
40-45?
Dus -5?
Hahahaha
Dat wist ik al, maar bedankt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word ook geen mod, naast dat het subforum er eerst nog moet komen heb ik dat letterlijk ook meteen gezegd. Maar dit geheel terzijde.
Ja, hij is er verschrikkelijk druk mee.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:11 schreef Zipportal het volgende:
ikweethetookniet laat geen spaan heel van Sjamberto Tan.
Dat lijkt me niet.quote:
Wejoooooquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vind ik niet alle mods debielen, dat sloeg vooral op @:onlogisch .
Lekker man.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:01 schreef Caland het volgende:
Zwembad in tuin
[ afbeelding ]
Tokkies in tuin
[ afbeelding ]
Crewbash, genotequote:Op woensdag 24 juli 2019 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vind ik niet alle mods debielen, dat sloeg vooral op @:onlogisch .
Haha. Maximus weet het niet meer. Dat een forumbeest zich nog bezighoudt met dit soort gepeupel.quote:
Deze SC is voor VBL-users.quote:
Grapjas.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze SC is voor VBL-users.
Niet voor users die niks te doen hebben en daarom maar een willekeurige SC gaan lastigvallen met nietszeggende nietstoevoegende oppervlakkige lulkoek.
Echt niemand neemt jou serieus als mod, ga maar weer in je pauper zwembadje liggen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Maximus weet het niet meer. Dat een forumbeest zich nog bezighoudt met dit soort gepeupel.
Zoals jij nu doetquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Inhoudelijk niets in te brengen en dus maar inhoudsloze lulkoek.
Moet @Charlotte3 dan ook oprotten?quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet voor users die niks te doen hebben en daarom maar een willekeurige SC gaan lastigvallen met nietszeggende nietstoevoegende oppervlakkige lulkoek.
Nou ja die heeft in ieder geval 6 maanden te horen gekregen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet @:charlotte3 dan ook oprotten?
Het overgrote deel hier, als ik zo terugleesquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet @:charlotte3 dan ook oprotten?
Ging Lenny maar eens weg.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Het overgrote deel hier, als ik zo teruglees
quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt niemand neemt jou serieus als mod, ga maar weer in je pauper zwembadje liggen.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
ga weg zielig stuk verdriet en kom nooit meer terugquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:31 schreef aloa het volgende:
[..]
nietszeggende nietstoevoegende post dit.
Oke JankCeesquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
opgekanjerd zielig stuk verdriet en kom nooit meer terug
Haha, nog altijd wild om je heen aan het slaan.quote:
Meeste hier hebben wel wat met VBL hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
BrabantGod record gepaktquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:33 schreef Caland het volgende:
Het gaat nog steeds hard tegen hard in de tropische temperaturen hier
Ja ik ookquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meeste hier hebben wel wat met VBL hoor.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha, nog altijd wild om je heen aan het slaan.
Of is het omdat ik nu iets over @:charlotte3 zeg? De getrouwde vrouw die je bestookt met cadeaus om in haar broekje te komen.
Lol, waarom word je hier zo mad om? Omdat je het zelf achteraf gezien ook een kansloze actie vindt?quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Donder gewoon op met je leugens, achterlijk varken.
TR ingediendquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopelijk struikelt Lenny vandaag over een losliggende steen en breekt hij zijn beide enkels op 5 plekken.
Gast. Ga nou niet door.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, waarom word je hier zo mad om? Omdat je het zelf achteraf gezien ook een kansloze actie vindt?
Je begint nu op Yannick te lijken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopelijk struikelt Lenny vandaag over een losliggende steen en breekt hij zijn beide enkels op 5 plekken.
Even een TR meegepaktquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Volgens mij raakt Onlogisch overspannen als hij al die TR's af moet handelen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:37 schreef GGMM het volgende:
Heren, heren!
De TR's lopen op.
Sinds er een TR staat is Onlogisch overigens offline.
Omdat jij er mad van wordt? Ja, goede reden.quote:
Geen idee wie dat is. Hopelijk brak je vinger bij het klikken op de TR knop.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je begint nu op Yannick te lijken.
TR meegepakt trouwens.
Gastquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat jij er mad van wordt? Ja, goede reden.
Wat vond de man van @:charlotte3 er eigenlijk van? Dat een vage junk die ze van internet kent haar cadeautjes stuurt.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:37 schreef GGMM het volgende:
Heren, heren!
De TR's lopen op.
Sinds er een TR staat is Onlogisch overigens offline.
Yannick niet kennenquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Hopelijk brak je vinger bij het klikken op de TR knop.
Ik gun je gordelroos.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Yannick niet kennen
@:caland
@:zipportal
Drizzt modt nu GAMquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had Drizzt het nog maar voor het zeggen op VBL. Met hem aan het roer was er nooit een opstootje.
Voetbal in de sc.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:44 schreef aloa het volgende:
Gaat het hier überhaupt weleens over voetbal.?
‘Cadeautje’, heb het eerlijk verteld. Stond gewoon in de badkamer.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat jij er mad van wordt? Ja, goede reden.
Wat vond de man van @:charlotte3 er eigenlijk van? Dat een vage junk die ze van internet kent haar cadeautjes stuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |