abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188464981
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:40 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Haha wie weet komt het dan weer op de buis! :p
[..]

Tsja. Ze vindt me nog altijd knap en een leuke jongen (die het wel verkloot heeft) alleen snapte ik haar bedoelingen niet. Ze neemt na 4 dagen stilte weer contact op met me zonder te vragen of we elkaar nog gaan zien etc. Alsof ik haar dat allemaal moest gaan vragen dus blabla.

Stel we krijgen weer contact:
- We kunnen pas in november afspreken
- We wonen nog altijd een tering end weg
- Ik moet maanden aan blabla zien te overbruggen

Mocht ze terugkrabbelen dat ga ik gwn vragen aan haar om naar A'dam last minute te vliegen en dan zien we daar wel. Het is een mooie meid dat snappen jullie ook wel.
Ik denk niet dat Google Translate haar met je "veeleidend" goed zal helpen.
Dit is een typische Oostblok vrouw, niks raars aan.

Dat ze je in het Russisch iets heeft toegezonden maakt weinig uit. Met een beetje kennis van de Russische taal heb je er zo uit wat zij ermee bedoelt. En anders door een translator halen. Zij drukt zich zeker ook beter uit in haar eigen taal dan in een vreemde.

Verder vrij jammer dat je open en bloot haar foto's op dit forum post. Je zou op z'n minst haar privacy op dit forum moeten respecteren.
pi_188465517
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:38 schreef Beursaap het volgende:
Zo beste Fokkertjes,

Mevrouw wou zelf weer contact met me en dat hebben we weer gehad een tijdje maar het is nu voorbij:
[ afbeelding ]
Vertaling: I am very offended that you talk to me only about yourself. This is selfish.
You are not interested in me. You do not like me as a girl. You don't want a relationship with me.
You do not need our meeting. Only correspondence about your affairs.
Forgive me for this is not enough

Madam heeft teveel noten op haar zang. Niet eens de moeite nemen in het Engels te gaan typen... Ik heb mijn gram gehaald in het NL. Dat het een mooie dame is kunnen jullie ook zien. Ze is zeker ok maar als het fout gaat is het gelijk oorlog dat heb ik wel gemerkt pff.

Ik heb alweer een andere meid gevonden uit Moskou die en beter Engels spreekt en veel makkelijker is.
Seems legit
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:24:38 #228
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_188467962
Oostblok chicks zijn vaak knettergek. Ik heb gesproken, niet gelezen.
pi_188468967
quote:
4s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:26 schreef Leonos het volgende:
Ze is wel knap :@ :@
Je moet dan nodig eens naar het oosten!
pi_188469051
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:50 schreef Grunnbradda het volgende:
Oostblok chicks zijn vaak knettergek. Ik heb gesproken, niet gelezen.
Daar heb je wel gelijk in ja. _O- _O_
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 00:38:41 #232
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_188471529
Leuke meid, maar om daar nou zo'n tering end voor te vliegen + elke week drama :') en waarom post je haar pics? Uit boosheid omdat ze je "gedumpt" heeft? Niet erg netjes maarja als je zo smoorverliefd bent doe je wel eens gekke dingen.

En dat je veeleisend ben kan ik begrijpen van haar kant. Je eist een boel, terwijl je niet eens (een deel van) haar ticket betaald . En dat terwijl je nog bij je ouders woont, je zal dus wel een krent zijn. Mensen daar hebben niet zoveel, dus hup maak eens wat geld over.

Maar blijf het topic aub voeden, want het blijft leuk dit te volgen. Moskou is helemaal niet zo ver. Dus pak zsm een vlucht, of wil je dan weer ergens in her midden afspreken?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_188471733
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:38 schreef Beursaap het volgende:
Zo beste Fokkertjes,

Mevrouw wou zelf weer contact met me en dat hebben we weer gehad een tijdje maar het is nu voorbij:
[ afbeelding ]
Vertaling: I am very offended that you talk to me only about yourself. This is selfish.
You are not interested in me. You do not like me as a girl. You don't want a relationship with me.
Forgive me for this is not enough

Madam heeft teveel noten op haar zang. Niet eens de moeite nemen in het Engels te gaan typen... Ik heb mijn gram gehaald in het NL. Dat het een mooie dame is kunnen jullie ook zien. Ze is zeker ok maar als het fout gaat is het gelijk oorlog dat heb ik wel gemerkt pff.

Ik heb alweer een andere meid gevonden uit Moskou die en beter Engels spreekt en veel makkelijker is.
Wat _O-
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 01:10:59 #234
441859 crew  Lenny77
pi_188471779
Wat is dit een triest topic...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_188472799
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Google Translate haar met je "veeleidend" goed zal helpen.
Dit is een typische Oostblok vrouw, niks raars aan.

Dat ze je in het Russisch iets heeft toegezonden maakt weinig uit. Met een beetje kennis van de Russische taal heb je er zo uit wat zij ermee bedoelt. En anders door een translator halen. Zij drukt zich zeker ook beter uit in haar eigen taal dan in een vreemde.

Verder vrij jammer dat je open en bloot haar foto's op dit forum post. Je zou op z'n minst haar privacy op dit forum moeten respecteren.
Ze neemt niet eens de moeite om Engels te gebruiken tegen mij dat zegt genoeg. Ze is nota bene model geweest dus er slingeren genoeg foto's rond van haar. Zij is degene geweest die mij terug wilt. Ik vertel over hoe het met me gaat en dat lopen zeuren dat ik alleen maar over mezelf praat blablabla terwijl ik degene was die eindeloos naar haar moest luiteren tijdens onze telefoongesprekken. Alsof iemand in Rusland dit forum kent :')
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
Leuke meid, maar om daar nou zo'n tering end voor te vliegen + elke week drama :') en waarom post je haar pics? Uit boosheid omdat ze je "gedumpt" heeft? Niet erg netjes maarja als je zo smoorverliefd bent doe je wel eens gekke dingen.

En dat je veeleisend ben kan ik begrijpen van haar kant. Je eist een boel, terwijl je niet eens (een deel van) haar ticket betaald . En dat terwijl je nog bij je ouders woont, je zal dus wel een krent zijn. Mensen daar hebben niet zoveel, dus hup maak eens wat geld over.

Maar blijf het topic aub voeden, want het blijft leuk dit te volgen. Moskou is helemaal niet zo ver. Dus pak zsm een vlucht, of wil je dan weer ergens in her midden afspreken?
Het is toch over en uit? Ook al zou het weer aan gaan dan nog alsof een Rus ooit op dit forum komt _O- _O- _O_
Zij is degene geweest die contact opnam met mij op die datingsite. Zij wilde iets met mij... Ik heb een eigen appartement en ben geen arme sloeber. We zijn niet allemaal zo arm in dit land als in Kerkrade. Maar goed genoeg ander moois in Moskou of St Petersburg daar gwn geduld hebben dit was zeker leerzaam.
pi_188473544
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 07:47 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ze neemt niet eens de moeite om Engels te gebruiken tegen mij dat zegt genoeg. Ze is nota bene model geweest dus er slingeren genoeg foto's rond van haar. Zij is degene geweest die mij terug wilt. Ik vertel over hoe het met me gaat en dat lopen zeuren dat ik alleen maar over mezelf praat blablabla terwijl ik degene was die eindeloos naar haar moest luiteren tijdens onze telefoongesprekken. Alsof iemand in Rusland dit forum kent :')
[..]

Het is toch over en uit? Ook al zou het weer aan gaan dan nog alsof een Rus ooit op dit forum komt _O- _O- _O_
Zij is degene geweest die contact opnam met mij op die datingsite. Zij wilde iets met mij... Ik heb een eigen appartement en ben geen arme sloeber. We zijn niet allemaal zo arm in dit land als in Kerkrade. Maar goed genoeg ander moois in Moskou of St Petersburg daar gwn geduld hebben dit was zeker leerzaam.
maar het maakt toch niet uit of een bekende van hier toevallig zit en haar foto’s hier ziet langskomen? Zoiets doe je gewoon niet.

En waarom wil je perse een vrouw uit Rusland? je kan deze vrouw niet aan.. dat zegt genoeg vrouwen uit het oosten van Europa zijn niet zo makkelijk met alles hoor.
Ook dat jij bepaalde regio’s belachelijk zit te maken omdat men daar niet zo rijk is of wat dan ook zullen je toekomstige Russische internet vriendinnetjes niet zo waarderen
pi_188473577

Begrijp ik hieruit dat zij wel openstond voor een ontmoeting? Heb je dat dan zelf verzonnen dat zij geen vrij kon krijgen en jij zelf de boot afhield of heb ik het verkeerd?
pi_188473644
Exit: nvm
pi_188474670
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:22 schreef praadje het volgende:

Begrijp ik hieruit dat zij wel openstond voor een ontmoeting? Heb je dat dan zelf verzonnen dat zij geen vrij kon krijgen en jij zelf de boot afhield of heb ik het verkeerd?
Tsja... Dat is dus het rare. We hebben weer via app 1,5 week contact gehad en ze begon nooit over ontmoeten of hoe verder denk dat ze wou dat ik daar weer over begon. Raar verhaal. Ze kan pas in november dat zei ze vanaf het begin al... Sws zijn last minutes vies duur.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:18 schreef Goudenkomkommer het volgende:

[..]

maar het maakt toch niet uit of een bekende van hier toevallig zit en haar foto’s hier ziet langskomen? Zoiets doe je gewoon niet.

En waarom wil je perse een vrouw uit Rusland? je kan deze vrouw niet aan.. dat zegt genoeg vrouwen uit het oosten van Europa zijn niet zo makkelijk met alles hoor.
Ook dat jij bepaalde regio’s belachelijk zit te maken omdat men daar niet zo rijk is of wat dan ook zullen je toekomstige Russische internet vriendinnetjes niet zo waarderen
Ze is zelf model geweest kom op ik geef toe is niet heel erg respectvol mrja who cares iedereen heeft insta tegenwoordig daar staat ook alles op...

Ik vind het de mooiste vrouwen ter wereld en ik hou van het land zelf. Zijn idd niet de makkelijkste vrouwen mrja is een kwestie van mee om leren gaan :%
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:39:59 #240
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_188475179
quote:

[..]

Mijn excuses, ik was vergeten dat je een eigen appartement had. Maar welke single kerel heeft er nou een eenpersoonsbed in zijn eigen appartement? Nodigt ook niet echt uit om te komen logeren dan he :') zowel NL als oostblok.

Enkele vragen:
-Heb je ooit in NL een vriendin gehad? Zo ja voor hoelang? Zo niet heb je wel ervaring met Oostblok dames (en dan niet een beetje lafjes trekken en chatten online).
-Wat maakt de dames in Rusland zoveel beter/aantrekkelijker dan de Nederlandse behalve hun uiterlijk?
-Hoevaak ben je in Rusland geweest?

Romantiseer je het niet een beetje omdat je wellicht minder succes hebt in NL?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_188475264
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 11:39 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Mijn excuses, ik was vergeten dat je een eigen appartement had. Maar welke single kerel heeft er nou een eenpersoonsbed in zijn eigen appartement? Nodigt ook niet echt uit om te komen logeren dan he :') zowel NL als oostblok.

Enkele vragen:
-Heb je ooit in NL een vriendin gehad? Zo ja voor hoelang? Zo niet heb je wel ervaring met Oostblok dames (en dan niet een beetje lafjes trekken en chatten online).
-Wat maakt de dames in Rusland zoveel beter/aantrekkelijker dan de Nederlandse behalve hun uiterlijk?

Zeg meer niet teveel want anders gaat hij in je fotoboek Kerkrade berichtjes achterlaten.... geen idee waarom maar dat is schijnbaar zn dingetje.
pi_188475316
nou TS was zo lyrisch over zijn Russische schoonheid, ik had een Russisch topmodel verwacht die op instagram 3,2 miljoen volgers heeft, niet zo'n girl nextdoor Chernobyl van 5,5/10
pi_188475344
quote:

[..]
Ze is nota bene model geweest [..]

:')
pi_188476113
Ik heb ondertussen al 30x de zin “ze is ooit model geweest” gelezen. Zeker babymodel voor luiers van de lokale Etos ofzo...
pi_188476191
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 11:39 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Enkele vragen:

Alsof dat zoveel boeit komop man. Genoeg mensen met een eenpersoonsbed.

Ja. Gaat je allemaal niks aan verder.
Is een kwestie van smaak qua gezicht vind ik ze een stuk knapper ze hebben een andere blik in hun ogen...
Nog nooit maar wil er wel eens heen gaan :7
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 11:52 schreef 20100 het volgende:
nou TS was zo lyrisch over zijn Russische schoonheid, ik had een Russisch topmodel verwacht die op instagram 3,2 miljoen volgers heeft, niet zo'n girl nextdoor Chernobyl van 5,5/10
:') gelukkig voor jou mag in dit land uit de kast komen en is het daar wat lastiger.
pi_188476222
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:04 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Alsof dat zoveel boeit komop man. Genoeg mensen met een eenpersoonsbed.

Ja. Gaat je allemaal niks aan verder.
Is een kwestie van smaak qua gezicht vind ik ze een stuk knapper ze hebben een andere blik in hun ogen...
Nog nooit maar wil er wel eens heen gaan :7
[..]

:') gelukkig voor jou mag in dit land uit de kast komen en is het daar wat lastiger.
Wat heeft uit de kast komen te maken met het feit dat die Russin eigenlijk niks bijzonders is?
pi_188481845
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:53 schreef Beursaap het volgende:
Ze is zelf model geweest kom op ik geef toe is niet heel erg respectvol mrja who cares iedereen heeft insta tegenwoordig daar staat ook alles op...
Dat ze model is geweest en iedereen tegenwoordig Insta heeft, is geen reden om zomaar haar foto's op een (voor haar wildvreemd) forum te plaatsen.

Insta kan je privé maken en modelfoto's zijn iets anders dan privéfoto's die zij jou in vertrouwen heeft gestuurd.

Je kunt nog steeds respectvol blijken door een modje te dmmen en vragen of hij die foto's weg wil halen uit jouw post. Zo simpel is het.

Niet denken dat zij, haar vrienden, familie, of wat dan ook, niet achter dit forum komen, want met met wat simpele zoekopdrachten is dit zo te vinden. Deze 10 pagina's vertaal je ook in notime.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 16-08-2019 20:09:11 ]
pi_188482742
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:07 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Wat heeft uit de kast komen te maken met het feit dat die Russin eigenlijk niks bijzonders is?
Dit
pi_188483642
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat ze model is geweest en iedereen tegenwoordig Insta heeft, is geen reden om zomaar haar foto's op een (voor haar wildvreemd) forum te plaatsen.

Insta kan je privé maken en modelfoto's zijn iets anders dan privéfoto's die zij jou in vertrouwen heeft gestuurd.

Je kunt nog steeds respectvol blijken door een modje te dmmen en vragen of hij die foto's weg wil halen uit jouw post. Zo simpel is het.

Niet denken dat zij, haar vrienden, familie, of wat dan ook, niet achter dit forum komen, want met met wat simpele zoekopdrachten is dit zo te vinden. Deze 10 pagina's vertaal je ook in notime.
Hoewel de kans me kleiner lijkt dan de MH370 vinden heb je wel een punt ik heb de mod een pm gestuurd.

Er zijn genoeg andere meiden in Rusland die me ook aan zullen spreken. Dit was zeker leerzaam ik weet dat te emotionele vrouwen em niet gaat worden dan wordt het teveel roulette spelen. In de Oekraine zitten ook leuke vrouwen mrja dat is echt een armetierig kutland nog armer dan Thailand en ze hebben 0 historie de Russen zijn nog altijd trots op hun geschiedenis.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:44:52 #250
236264 crew  capricia
pi_188483817
Tip:
Zet foto’s onder een spoiler. Dan zijn ze niet zo makkelijk vindbaar vanaf het internet.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')