abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188362136
Deze man :')
Naar Rusland vliegen is te ver voor de liefde van zijn leven, dan maar in november ergens in Praag afspreken.
Wat ook nogal een risico is, in september/oktober heeft ze zich misschien weer bedacht dan loop jij nog steeds met blauwe ballen rond
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:01:42 #202
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_188364390
Spreek je russisch? Anders kun je een relatie wel vergeten
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:03:14 #203
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_188364405
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 18:01 schreef Ypmaha het volgende:
Je vergeet dat iedereen de taal der liefde spreekt vriend
Oude user in een nieuw jasje.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:05:19 #204
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_188364428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 18:03 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Je vergeet dat iedereen de taal der liefde spreekt vriend
Jaja, 'liefde' :P
pi_188364624
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 18:05 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Jaja, 'liefde' :P
Money talks
dag
pi_188382261
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 15:33 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Deze man :')
Naar Rusland vliegen is te ver voor de liefde van zijn leven, dan maar in november ergens in Praag afspreken.
Wat ook nogal een risico is, in september/oktober heeft ze zich misschien weer bedacht dan loop jij nog steeds met blauwe ballen rond
Zij kan niet zomaar ff eerder vrijpakken dus moet het maar accepteren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 18:01 schreef Ypmaha het volgende:
Ehm kan 25 zinnen en iets van 30 woorden. Is wel een leuke taal om te leren. Zolang je maar van Rusland houdt komt de taal vanzelf wel *;

Haar Engels is redelijk verder. We hebben nog wel contact nu maar is meer vriendschappelijk. Misschien dat over een maand toch naar Praag wilt komen ik zie wel het is een leuke meid om contact mee te hebben.
pi_188383235
Dit gaat niet goed aflopen. Dat weet je hopelijk ook.
pi_188383301
Broer Iwan gaat je anus oprekken terwijl Pjotr je bankrekening leeg trekt.
Laat maar waaien
pi_188406356
TS, zou alleen een Russische vrouw nemen als je hun cultuur begrijpt en je erin kunt vinden.
pi_188406461
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 22:15 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Zij kan niet zomaar ff eerder vrijpakken dus moet het maar accepteren.
[..]

Ehm kan 25 zinnen en iets van 30 woorden. Is wel een leuke taal om te leren. Zolang je maar van Rusland houdt komt de taal vanzelf wel *;

Haar Engels is redelijk verder. We hebben nog wel contact nu maar is meer vriendschappelijk. Misschien dat over een maand toch naar Praag wilt komen ik zie wel het is een leuke meid om contact mee te hebben.
Lijkt mij wel een beetje bullshit als je niet eens 2 dagen vrij kan krijgen in 3 maanden tijd
  maandag 12 augustus 2019 @ 14:35:19 #211
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_188406937
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 14:04 schreef Goudenkomkommer het volgende:

[..]

Lijkt mij wel een beetje bullshit als je niet eens 2 dagen vrij kan krijgen in 3 maanden tijd
Wil je ons hier soms wijsmaken dat ze willens en wetens liegt tegen TS?

Wat voor werk doet je liefje trouwens TS? Oh het is nu weer terug naar vriendschappelijke basis :') ik heb er het volste vertrouwen in dat de vonk in Praag pas echt overslaat!
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_188407088
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Broer Iwan gaat je anus oprekken terwijl Pjotr je bankrekening leeg trekt.
IWANIUS :B
pi_188461996
Zo beste Fokkertjes,

Mevrouw wou zelf weer contact met me en dat hebben we weer gehad een tijdje maar het is voorbij.
Vertaling: I am very offended that you talk to me only about yourself. This is selfish.
You are not interested in me. You do not like me as a girl. You don't want a relationship with me.
You do not need our meeting. Only correspondence about your affairs.
Forgive me for this is not enough

Madam heeft teveel noten op haar zang. Niet eens de moeite nemen in het Engels te gaan typen... Ik heb mijn gram gehaald in het NL. Dat het een mooie dame is kunnen jullie ook zien. Ze is zeker ok maar als het fout gaat is het gelijk oorlog dat heb ik wel gemerkt pff.

Ik heb alweer een andere meid gevonden uit Moskou die en beter Engels spreekt en veel makkelijker is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beursaap op 16-08-2019 21:49:33 ]
pi_188462030
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:38 schreef Beursaap het volgende:
Zo beste Fokkertjes,

Mevrouw wou zelf weer contact met me en dat hebben we weer gehad een tijdje maar het is nu voorbij:
[ afbeelding ]
Vertaling: I am very offended that you talk to me only about yourself. This is selfish.
You are not interested in me. You do not like me as a girl. You don't want a relationship with me.

Madam heeft teveel noten op haar zang. Niet eens de moeite nemen in het Engels te gaan typen... Ik heb mijn gram gehaald in het NL. Dat het een mooie dame is kunnen jullie ook zien. Ze is zeker ok maar als het fout gaat is het gelijk oorlog dat heb ik wel gemerkt pff.

Ik heb alweer een andere meid gevonden uit Moskou die en beter Engels spreekt en veel makkelijker is.
:')
pi_188462126
quote:
Zo beste Fokkertjes,

Mevrouw wou zelf weer contact met me en dat hebben we weer gehad een tijdje maar het is nu voorbij:
[ afbeelding ]

:D!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_188462252
Wat een grap ben jij :')
pi_188462285
Treurnis troef :')
Laat maar waaien
pi_188462318
quote:
Zo beste Fokkertjes,

[ afbeelding ]

Niet laten lopen joh, zo'n prachtmeid. Ze speelt gewoon 'hard to get'. :Y
  † In Memoriam † donderdag 15 augustus 2019 @ 18:12:44 #219
88815 The_Emotion
98.3
pi_188462493
quote:
Zo beste Fokkertjes,

[ afbeelding ]

Geen zorgen kerel, morgen komt ze met hangende pootjes met krokodillentranen bij je uithuilen en gaat deze soap gewoon verder.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_188462572
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:59 schreef praadje het volgende:

[..]

:)
Laat maar waaien
pi_188462651
From Russia with love 2.0!

Bel het programma op en fix een gratis reis vriend!
pi_188462708
Ze is wel knap :@ :@
pi_188462928
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:59 schreef praadje het volgende:

[..]

Dit, je laat dit toch niet lopen door zo'n misverstandje. Afstand is relatief, je kunt met een paar uur daar zijn.

Ik zou haar gewoon opzoeken!
Oude user in een nieuw jasje.
pi_188463006
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:23 schreef Piva het volgende:
From Russia with love 2.0!

Bel het programma op en fix een gratis reis vriend!
Haha wie weet komt het dan weer op de buis! :p
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:12 schreef Remqo het volgende:

[..]

Geen zorgen kerel, morgen komt ze met hangende pootjes met krokodillentranen bij je uithuilen en gaat deze soap gewoon verder.
Tsja. Ze vindt me nog altijd knap en een leuke jongen (die het wel verkloot heeft) alleen snapte ik haar bedoelingen niet. Ze neemt na 4 dagen stilte weer contact op met me zonder te vragen of we elkaar nog gaan zien etc. Alsof ik haar dat allemaal moest gaan vragen dus blabla.

Stel we krijgen weer contact:
- We kunnen pas in november afspreken
- We wonen nog altijd een tering end weg
- Ik moet maanden aan blabla zien te overbruggen

Mocht ze terugkrabbelen dat ga ik gwn vragen aan haar om naar A'dam last minute te vliegen en dan zien we daar wel. Het is een mooie meid dat snappen jullie ook wel.
pi_188463654
Hahahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')