Je vergeet dat iedereen de taal der liefde spreekt vriendquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:01 schreef Ypmaha het volgende:
Spreek je russisch? Anders kun je een relatie wel vergeten
Jaja, 'liefde'quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:03 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Je vergeet dat iedereen de taal der liefde spreekt vriend
Zij kan niet zomaar ff eerder vrijpakken dus moet het maar accepteren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 15:33 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Deze man
Naar Rusland vliegen is te ver voor de liefde van zijn leven, dan maar in november ergens in Praag afspreken.
Wat ook nogal een risico is, in september/oktober heeft ze zich misschien weer bedacht dan loop jij nog steeds met blauwe ballen rond
Ehm kan 25 zinnen en iets van 30 woorden. Is wel een leuke taal om te leren. Zolang je maar van Rusland houdt komt de taal vanzelf welquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:01 schreef Ypmaha het volgende:
Spreek je russisch? Anders kun je een relatie wel vergeten
Lijkt mij wel een beetje bullshit als je niet eens 2 dagen vrij kan krijgen in 3 maanden tijdquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:15 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Zij kan niet zomaar ff eerder vrijpakken dus moet het maar accepteren.
[..]
Ehm kan 25 zinnen en iets van 30 woorden. Is wel een leuke taal om te leren. Zolang je maar van Rusland houdt komt de taal vanzelf wel![]()
Haar Engels is redelijk verder. We hebben nog wel contact nu maar is meer vriendschappelijk. Misschien dat over een maand toch naar Praag wilt komen ik zie wel het is een leuke meid om contact mee te hebben.
Wil je ons hier soms wijsmaken dat ze willens en wetens liegt tegen TS?quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:04 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een beetje bullshit als je niet eens 2 dagen vrij kan krijgen in 3 maanden tijd
IWANIUSquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Broer Iwan gaat je anus oprekken terwijl Pjotr je bankrekening leeg trekt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:38 schreef Beursaap het volgende:
Zo beste Fokkertjes,
Mevrouw wou zelf weer contact met me en dat hebben we weer gehad een tijdje maar het is nu voorbij:
[ afbeelding ]
Vertaling: I am very offended that you talk to me only about yourself. This is selfish.
You are not interested in me. You do not like me as a girl. You don't want a relationship with me.
You do not need our meeting. Only correspondence about your affairs.
Forgive me for this is not enough
Madam heeft teveel noten op haar zang. Niet eens de moeite nemen in het Engels te gaan typen... Ik heb mijn gram gehaald in het NL. Dat het een mooie dame is kunnen jullie ook zien. Ze is zeker ok maar als het fout gaat is het gelijk oorlog dat heb ik wel gemerkt pff.
Ik heb alweer een andere meid gevonden uit Moskou die en beter Engels spreekt en veel makkelijker is.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:38 schreef Beursaap het volgende:
Zo beste Fokkertjes,
Mevrouw wou zelf weer contact met me en dat hebben we weer gehad een tijdje maar het is nu voorbij:
[ afbeelding ]
Vertaling: I am very offended that you talk to me only about yourself. This is selfish.
You are not interested in me. You do not like me as a girl. You don't want a relationship with me.
Madam heeft teveel noten op haar zang. Niet eens de moeite nemen in het Engels te gaan typen... Ik heb mijn gram gehaald in het NL. Dat het een mooie dame is kunnen jullie ook zien. Ze is zeker ok maar als het fout gaat is het gelijk oorlog dat heb ik wel gemerkt pff.
Ik heb alweer een andere meid gevonden uit Moskou die en beter Engels spreekt en veel makkelijker is.
Niet laten lopen joh, zo'n prachtmeid. Ze speelt gewoon 'hard to get'.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:38 schreef Beursaap het volgende:
Zo beste Fokkertjes,
[ afbeelding ]
Geen zorgen kerel, morgen komt ze met hangende pootjes met krokodillentranen bij je uithuilen en gaat deze soap gewoon verder.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:38 schreef Beursaap het volgende:
Zo beste Fokkertjes,
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Niet laten lopen joh, zo'n prachtmeid. Ze speelt gewoon 'hard to get'.
Dit, je laat dit toch niet lopen door zo'n misverstandje. Afstand is relatief, je kunt met een paar uur daar zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Niet laten lopen joh, zo'n prachtmeid. Ze speelt gewoon 'hard to get'.
Haha wie weet komt het dan weer op de buis! :pquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:23 schreef Piva het volgende:
From Russia with love 2.0!
Bel het programma op en fix een gratis reis vriend!
Tsja. Ze vindt me nog altijd knap en een leuke jongen (die het wel verkloot heeft) alleen snapte ik haar bedoelingen niet. Ze neemt na 4 dagen stilte weer contact op met me zonder te vragen of we elkaar nog gaan zien etc. Alsof ik haar dat allemaal moest gaan vragen dus blabla.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen zorgen kerel, morgen komt ze met hangende pootjes met krokodillentranen bij je uithuilen en gaat deze soap gewoon verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |