Wat had jequote:Op woensdag 24 juli 2019 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Mijn TT was te lang zag ik. Wist niet eens dat dat kon
Jij vindt het leven wel een bittersweet symphony heb ik het idee jaquote:
"One must maintain a little bit of summer, even in the middle of winter."quote:
Neequote:
Waar verwijst dit naar?quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vindt het leven wel een bittersweet symphony heb ik het idee ja
Jaquote:
'Waarom vindt je jezelf een nerd?quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oei, dan heb ik even een identiteitscrisis.
Je kijkt altijd wel op een tragikomische manier naar het leven tochquote:
Ja, zoveel mensen tegenwoordigquote:
Dit klopt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kijkt altijd wel op een tragikomische manier naar het leven toch
Hm ja, weet niet of dat per se nerderig is.quote:
Na het zien van je foto....quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:56 schreef I. het volgende:
Mja, hoeveel klassieke factoren heb je nodig om als nerd beschouwd te worden.
Nee maar sowieso is de definitie van nerd wat vager geworden de laatste jaren.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, weet niet of dat per se nerderig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar sowieso is de definitie van nerd wat vager geworden de laatste jaren.
Al ben ik geen type uit Revenge of the Nerds nee.Die Luuk Ikink vind ik wel een typische nerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar sowieso is de definitie van nerd wat vager geworden de laatste jaren.
Al ben ik geen type uit Revenge of the Nerds nee.Nerd is tegenwoordig een coole it-dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Met een bril op lijk je dat al snel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die Luuk Ikink vind ik wel een typische nerd.
Ja zo goed ben ik niet met computers.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nerd is tegenwoordig een coole it-dude
Ook zonder, met zo'n kapsel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een bril op lijk je dat al snel.
Nee jou'n kapsel is leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook zonder, met zo'n kapsel.
Thanks manquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een bril op lijk je dat al snel.
Draag jij een bril jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik er ook eentje op hoor.
Vlot montuurtje?quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik er ook eentje op hoor.
VARIFOCALLEE BRILquote:
Ik ook, alleen niet bovenop m'n hoofd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb enorm lange krullen atm. Deze week maar eens naar de kapper
cutequote:Op woensdag 24 juli 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
quote:
Picsquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Laten we dit niet doenquote:
hoezo dan welquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was het maar waar. Als het nou dikker was geweest had ik het prima gevonden, nu niet helaasch
Staat het mooier, meer in model. Kan je er elastiekje in gooien, prima.quote:
Dat had ik vroeger ook. Waarom denk je dat ik moeilijk afscheid kan nemen van mijn krullenquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:06 schreef I. het volgende:
Ben wel jaloers op mannen met een volle bos haar waarmee ze dan naar de barbier kunnen, een kwart aan haar weg kunnen laten knippen, en als nog een strak vol kapsel hebben.
Bah.
Dat riep men (en ik zelf) ook 15 jaar geleden. Had en heb een diepe inham maar die is na die 15 jaar nog steefs op dezelfde grens.quote:
Is denk ik wel het beste, als het je staat. Zo;n klein beetje haar vind ik altijd zo lullig staanquote:
Dan moet je mijn ex zijn haar hebben. Die haalde eerst altijd zijkanten eraf en dan had hij nog steeds veel haar over.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:06 schreef I. het volgende:
Ben wel jaloers op mannen met een volle bos haar waarmee ze dan naar de barbier kunnen, een kwart aan haar weg kunnen laten knippen, en als nog een strak vol kapsel hebben.
Bah.
Begrijp ik wel ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook. Waarom denk je dat ik moeilijk afscheid kan nemen van mijn krullen
Hmm, maar bij mij is het nu al niet eens meer alleen een inham.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat riep men (en ik zelf) ook 15 jaar geleden. Had en heb een diepe inham maar die is na die 15 jaar nog steefs op dezelfde grens.
Dat lijkt mij wel kut. Dunner bovenop enzo..quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:08 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, maar bij mij is het nu al niet eens meer alleen een inham.
Weet je zeker dat het je telefoon is?quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:09 schreef Amarantha het volgende:
Mijn telefoon blijft maar trillen terwijl ik vaak geen melding heb. Begin er echt gek van te worden.
Ja true. M'n pa is ook kalend, maar heeft dus nog zo'n lullig randje.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is denk ik wel het beste, als het je staat. Zo;n klein beetje haar vind ik altijd zo lullig staan
Jaloers.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan moet je mijn ex zijn haar hebben. Die haalde eerst altijd zijkanten eraf en dan had hij nog steeds veel haar over.
Dat vind ik vaak mooier dan compleet kaal gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ja true. M'n pa is ook kalend, maar heeft dus nog zo'n lullig randje.
Prins Williamkapsel;
[ afbeelding ]
Dit heeft een goede vriend van me, die haalt alles er nu maar af.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ja true. M'n pa is ook kalend, maar heeft dus nog zo'n lullig randje.
Prins Williamkapsel;
[ afbeelding ]
Pakt ie ook liedje gezongen door noelquote:
Ja true. Stoppeltjes op je hoofd zijn niet heel chique.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, al moet je het dan wel weer vaak helemaal bijhouden.
Ja, jij switcht elke week van Noel naar Liamquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pakt ie ook liedje gezongen door noel
Man man
quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak mooier dan compleet kaal gaan.
Ja dat dus. Wel vooral voorop m'n hoofd dan, mja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel kut. Dunner bovenop enzo..
Oh ik niet. Vind dat je echt meteen 20 jaar ouder maken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak mooier dan compleet kaal gaan.
Begrijp ik wel ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit heeft een goede vriend van me, die haalt alles er nu maar af.
Tsjaaaaaaquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pakt ie ook liedje gezongen door noel
Man man
Met dit weer wel een pet dragen anders verbrand je als de tyfus natuurlijkquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ja dat dus. Wel vooral voorop m'n hoofd dan, mja.
Hoofddoekje tochquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met dit weer wel een pet dragen anders verbrand je als de tyfus natuurlijk
Moet weer denken aan die ene zomer in Mexico, ik als onschuldig meisje met haren ingevlochten. Maar ik viel in slaap op het luchtbed dus mijn hele hoofdhuid was verbrand.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met dit weer wel een pet dragen anders verbrand je als de tyfus natuurlijk
Aauwwwwwww. Dat gevoel als je gaat douchen ook.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet weer denken aan die ene zomer in Mexico, ik als onschuldig meisje met haren ingevlochten. Maar ik viel in slaap op het luchtbed dus mijn hele hoofdhuid was verbrand.Ik lag tussen 12 en 3 op het water, slim.
Die hype houden de Afrikaantjes op Tenerife ook nog steeds in leven. Althans dat proberen ze want bijna niemand doet dat meer of trapt er in.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:17 schreef Amarantha het volgende:
En die mensen daar die vlechten dat ook nog eens mega strak in.
Mijn voetzolen enz ook trouwens want was op mijn buik in slaap gevallen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aauwwwwwww. Dat gevoel als je gaat douchen ook.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn voetzolen enz ook trouwens want was op mijn buik in slaap gevallen.
Sws niet. Liam4everquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij switcht elke week van Noel naar Liam
quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:19 schreef Amarantha het volgende:
Weet nog wel dat je echt een verschil zag.Achter knal en knal rood en voor niet.
kan me er niks bij voorstellen, kun je pics van je voeten sturen ter visualisatie?quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn voetzolen enz ook trouwens want was op mijn buik in slaap gevallen.
Voetfetisjist ja?quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kan me er niks bij voorstellen, kun je pics van je voeten sturen ter visualisatie?
Ik moet zeggen dat ik er wel van heb geleerd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:21 schreef I. het volgende:
[..]Herken ik wel. Ik heb met m'n domme kop ook wel eens te lang op het strand gelegen en bijna niet ingesmeerd. Hele achterkant verbrand, en in de avond heeel voorzichtig op bed gaan liggen, hele rug vol karnemelk gesmeerd (dat scheen te helpen ofzo), en dan maar hopen dat ik ondanks de pijn nog een beetje in slaap kon vallen.
vraag gewoon op een normale toon om extra informatie, waarom moet er gelijk weer iets seksueels achter gezocht worden?quote:
Misschien omdat je de hele dag al zo geil als een dekhengst bent, misschien hequote:Op woensdag 24 juli 2019 01:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vraag gewoon op een normale toon om extra informatie, waarom moet er gelijk weer iets seksueels achter gezocht worden?![]()
Koekoeeeekquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien omdat je de hele dag al zo geil als een dekhengst bent, misschien he
dit is Fake News en smaad/lasterquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien omdat je de hele dag al zo geil als een dekhengst bent, misschien he
Abject en infaamquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dit is Fake News en smaad/lasterje hoort spoedig van mijn Advocaat
Ik ook jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er wel van heb geleerd.
Uhu.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vraag gewoon op een normale toon om extra informatie, waarom moet er gelijk weer iets seksueels achter gezocht worden?![]()
ah gossiequote:Op woensdag 24 juli 2019 01:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
voel me verschrikkelijk eenzaam en emotioneel uitgehold, overgeleverd aan de tedere nongenade van de nacht, doordringt door haar aanwezigheid en op momenten zodanig vereenzelvigd met haar, dat mijn subjectpositie vervaagd in haar geluiden en ontblote aangezicht
Jortgodquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:40 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Euhhhh, wtf.
lolquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:40 schreef I. het volgende:
Euhhhh, wtf.
Waarom nietquote:
Las laatst ook al dat mensen Duncan Laurence bitcoin ads te zien kregen.quote:
wat is dit.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:40 schreef I. het volgende:
Euhhhh, wtf.
vind hem wel vermakelijk. En ben het soms nog met hem eens ookquote:
Ken hem niet echt van tv eigenlijk. Nu mogen Prem en Peter R de Vries van mij de pijp uit. Of nou ja. Van de tv afquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
weet je wie ook vet irritant op tv was? boudewijn büch. blij dat die de pijp uit is jezus
gvd prem jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken hem niet echt van tv eigenlijk. Nu mogen Prem en Peter R de Vries van mij de pijp uit. Of nou ja. Van de tv af
Sinterklaas bestaat niet schreeuwen, mensen betichten van pedoseksualiteitquote:
laatste vond ik wel erg heftig. toen is hij ook een hele tijd niet meer bij dwdd uitgenodigd als ik me goed herinnerquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet schreeuwen, mensen betichten van pedoseksualiteit
Heb nooit begrepen waarom hij überhaupt werd uitgenodigd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
laatste vond ik wel erg heftig. toen is hij ook een hele tijd niet meer bij dwdd uitgenodigd als ik me goed herinner
DWDD is sowieso 1 groot kliekje natuurlijkquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
laatste vond ik wel erg heftig. toen is hij ook een hele tijd niet meer bij dwdd uitgenodigd als ik me goed herinner
Lekker hoor. Ik had tot maand/2 maanden geleden ook geen al te beste financiele situatie. Nu weer ietsjes beter gelukkigquote:
Dat is ook wel waarom ik het niet meer kijk idd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DWDD is sowieso 1 groot kliekje natuurlijk
Ik ook niet. Ik haat kliekjes.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:03 schreef I. het volgende:
[..]
Dat is ook wel waarom ik het niet meer kijk idd.
Autootje had wat problemen. Hadden mijn ouders voorgeschoten en de omzetbelasting. Ik heb laatste weken 140 uur gewerkt en nu ben ik weer oké.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik had tot maand/2 maanden geleden ook geen al te beste financiele situatie. Nu weer ietsjes beter gelukkig
en een kutprogramma ook nogquote:Op woensdag 24 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DWDD is sowieso 1 groot kliekje natuurlijk
Ja heftig he.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
Bokser Dadashev (28) overleden na zwaar gevecht
Sick
moet je komende dagen met die ...... hitte ook in de keuken staan maatquote:Op woensdag 24 juli 2019 02:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Autootje had wat problemen. Hadden mijn ouders voorgeschoten en de omzetbelasting. Ik heb laatste weken 140 uur gewerkt en nu ben ik weer oké.
Ja maat. Alles voor de money héquote:Op woensdag 24 juli 2019 02:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
moet je komende dagen met die ...... hitte ook in de keuken staan maat
teringquote:Op woensdag 24 juli 2019 02:09 schreef Tjacka het volgende:
Werk nu bij een bedrijf, maak dus dagen van 14 uur. Liep ze nog te zeiken dat ik de zaterdag vrij nam.
oh damn dat is nog langer dan ik, ik vind mn 12 uur al veelquote:Op woensdag 24 juli 2019 02:09 schreef Tjacka het volgende:
Werk nu bij een bedrijf, maak dus dagen van 14 uur. Liep ze nog te zeiken dat ik de zaterdag vrij nam.
Kutsportquote:
Heb je al nieuw werk danquote:
Is het ook toch. Ik moet telkens de spoelkeuken afsluiten want niemand kan dat. Moker irritant.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh damn dat is nog langer dan ik, ik vind mn 12 uur al veel
Is in de horeca niet zo moeilijk. Ik laat mij niet mijn eigen rooster bepalen.quote:
spoelkeuken afsluiten is het kutste wat er isquote:Op woensdag 24 juli 2019 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is het ook toch. Ik moet telkens de spoelkeuken afsluiten want niemand kan dat. Moker irritant.
Broertje liet me ook een app zien waar je elke dag kan zoeken op zzp-klusjes in de horeca. Zou je ook nog kunnen doen. Verdient sick. Wel erg onregelmatig natuurlijk en hoop mensen die daar op afkomenquote:Op woensdag 24 juli 2019 02:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is in de horeca niet zo moeilijk. Ik laat mij niet mijn eigen rooster bepalen.
Waarheid zou ergens tussen inliggen. Maja, heb de money nodig toch. Wil graag nog een voorronde van Ajax mee pakken. Dus ik moet wel uren maken nu.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
spoelkeuken afsluiten is het kutste wat er is
is niet gewoon smoes van hen om het jou te laten doen
Dat doe ik al maat.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broertje liet me ook een app zien waar je elke dag kan zoeken op zzp-klusjes in de horeca. Zou je ook nog kunnen doen. Verdient sick. Wel erg onregelmatig natuurlijk en hoop mensen die daar op afkomen
Ohquote:
Verschilt per bedrijf. Maar omdat ze daar last-minute mensen dan nodiug hebben betalen ze je veel meer dan normaal uurloonquote:
Heb nu een klus 20 eu exclusief btw en exclusief fooi. Die is ongeveer 1 euro per uur.quote:
ohhhhh dat is best primaquote:Op woensdag 24 juli 2019 02:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb nu een klus 20 eu exclusief btw en exclusief fooi. Die is ongeveer 1 euro per uur.
Is gewoon freelancen he. Maja als je onder de 25k blijft of onder de 9k betaal je amper belasting. Onder de 9k helemaal niks.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verschilt per bedrijf. Maar omdat ze daar last-minute mensen dan nodiug hebben betalen ze je veel meer dan normaal uurloon
Dat is vooral afwassen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Oh het is niet eens horeca alleen zie ik, ook schoonmaak enzo
Zou dat niet eens erg vinden, verdiend stuk meer dan wat ik nu pak lol. Ik zou het alleen te onzeker vinden denk ik. Vooral omdat ik buiten schoonmaak in de horeca niet echt pasquote:
Afwassen moet je niet onderschatten lol. Is op sommige plekken serieus een vak.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou dat niet eens erg vinden, verdiend stuk meer dan wat ik nu pak lol. Ik zou het alleen te onzeker vinden denk ik. Vooral omdat ik buiten schoonmaak in de horeca niet echt pas
Ik pas er ook niet. Fk veel roddel en haantjesgedrag in de horeca. Iedereen likt de anus van de baas, maar dat gaat op kantoor ook zo.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou dat niet eens erg vinden, verdiend stuk meer dan wat ik nu pak lol. Ik zou het alleen te onzeker vinden denk ik. Vooral omdat ik buiten schoonmaak in de horeca niet echt pas
quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik pas er ook niet. Kk veel roddel en haantjesgedrag in de horeca. Iedereen likt de anus van de baas, maar dat gaat op kantoor ook zo.
Maakt in principe niet uit. Als je hard kan werken en rustig kan blijven.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]Bedoel meer dat ik 2 linkerhanden heb lol
Is nice ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:36 schreef Fok-it het volgende:
Voor de NS delen wij flyers uit in treinen om reizigers op de hoogte te stellen van de buitendienststellingen op alle trajecten van station Weesp. Als je voor deze campagne gaat werken, start je op station Weesp.
Bijna 16 euro per uur voor dit flutbaantje lolz
Hebben ze bij jou nooit dat ze geen plek voor je hebben dan? Want wat ik hier zie moet je je voor elke shift aanmelden toch? of hebben ze je gewoon standaard voor paar maanden achtereen ingepland?quote:
Ik wou het wel beetje op niveau houden' Lolzquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wou het wel beetje op niveau houden' Lolz
En met een flinke pens claimen dat je vrouw er 7 jaar geleden stuk beter uit zagquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met een flinke pens claimen dat je vrouw er 7 jaar geleden stuk beter uit zag
Daar ben ik nu mee bezigquote:Op woensdag 24 juli 2019 07:26 schreef dud0r het volgende:
Vergeet je auto niet op te halen vandaag Haags
Ik moet m'n auto morgen naar de garage brengen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:26 schreef dud0r het volgende:
Vergeet je auto niet op te halen vandaag Haags
Ja dat wordt een duur grapje voor jequote:Op woensdag 24 juli 2019 07:31 schreef I. het volgende:
[..]
Ik moet m'n auto morgen naar de garage brengen.
Uhu. Maandag de anwb er nog bijgehaald, accu was leeg. Kreeg van die vent ook te horen dat m'n accu op z'n retour is, dus daar mag ook een nieuwe in. En als klap op de vuurpijl heeft iets of iemand, het aanvoerbuisje van m'n ruitenwisservloeistof kapot getrokken/gebeten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat wordt een duur grapje voor je
Hoe krijg je dat laatste voor elkaar?quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:34 schreef I. het volgende:
[..]
Uhu. Maandag de anwb er nog bijgehaald, accu was leeg. Kreeg van die vent ook te horen dat m'n accu op z'n retour is, dus daar mag ook een nieuwe in. En als klap op de vuurpijl heeft iets of iemand, het aanvoerbuisje van m'n ruitenwisservloeistof kapot getrokken/gebeten.
Feest.
Wist ik het maarquote:Op woensdag 24 juli 2019 07:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat laatste voor elkaar?
quote:
I know, maar hij moet morgen toch voor euh, grote beurt, apk, en nieuwe remmen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:43 schreef JJH het volgende:
Accu is een van de meest simpele dingen om zelf ff te doen.
Man man man wat een ellende.quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:38 schreef I. het volgende:
[..]
Wist ik het maarDaar kwam die vent dus maandag achter. Deed de motorkap open en zag opeens dat dat buisje kapot was, en er lag nog een deel van het buisje op het accu-kapje.
Bizar.
Oh, ok, dan er gewoon lekker bij laten doen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:46 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
I know, maar hij moet morgen toch voor euh, grote beurt, apk, en nieuwe remmen.Dus tsja.
Ja ach.quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Man man man wat een ellende.
Dat dacht ik.quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, ok, dan er gewoon lekker bij laten doen.
Kan je ook net niet gebruiken voor je vakantie, dit soort uitgaven.quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:52 schreef I. het volgende:
[..]
Ja ach.
Ik overleef het wel. Al is het op financieel gebied nou niet echt heel praktisch.
[..]
Dat dacht ik.
Ja, echt kut is dat.quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:53 schreef JJH het volgende:
Wij hebben de hele rambam vorige week laten doen, incl. nieuwe distributie. Was ruim 8 meier.
Distributie is niet echt een standaard grote beurt dingetje. die hoeven vaak maar om de 100 of 120k ofzo, ligt een beetje aan de auto.quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:56 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, echt kut is dat.Dat ben ik al kwijt voor die grote beurt + apk.
(Dat moest ook nog gebeuren, herinner ik mij net.
) En dan komen de remmen er nog bij.
Distributieriem zat wel bij de prijs in volgens die vent, maar daar hadden ze nu geen tijd voor. Ik ga maar eens even vragen of ze dat gratis op een later moment kunnen inplannen dan. Ergens na m'n vakantie.
Ja klopt. Mijn auto zit op de 114k inmiddels, was er wel weer aan toe volgens de monteur. 5 jaar geleden vervangen, dus moest maar weer. Maar zat dus wel in het pakket blijkbaar.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Distributie is niet echt een standaard grote beurt dingetje. die hoeven vaak maar om de 100 of 120k ofzo, ligt een beetje aan de auto.
Grote beurt is iedere 30 of 40, ook dat ligt een beetje aan de auto.
Oh dan niks van zeggen als het erbij hoort. Zijn prijzige geintjes.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:03 schreef I. het volgende:
[..]
Ja klopt. Mijn auto zit op de 114k inmiddels, was er wel weer aan toe volgens de monteur. 5 jaar geleden vervangen, dus moest maar weer. Maar zat dus wel in het pakket blijkbaar.
5 jaar lease? Aardig wat km's per jaar.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:04 schreef Koen66 het volgende:
Mijn auto was 175k toen ie de lease uit moest
Nja, ze moeten het dus los van de afspraak van morgen doen, dus ik moet er wel iets van zeggen, anders doen ze het helemaal niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh dan niks van zeggen als het erbij hoort. Zijn prijzige geintjes.
Beide.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey ieieie , wat ben je vroeg! Of laat
Hmm lastig.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:23 schreef I. het volgende:
[..]
Beide.Ja, kon weer eens niet in slaap komen.
Dus achjaa.
Jij bent ook vroeg
Weet niet, denk het. Was verder ook gewoon klaarwakker.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm lastig.Door het weer of andere redenen?
Ik ben laatste weken altijd rond deze tijd er geloof ik. En dan ben ik al even wakker ook
Ja minimaal hè, minimaal.quote:
Sooow echt meen je nietquote:
xDquote:Op woensdag 24 juli 2019 08:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Beter dan bij de voet, dan moet je iedere keer zo bukken.
En met dit weer....
quote:Woensdagochtend was het in Limburg het warmst, met een temperatuur van 26,4 graden. En de koelste plek? Die vond je rond 08.30 uur in Drenthe (Hoogeveen) waar het 'slechts' 22,5 graad was.
Scherpquote:Op woensdag 24 juli 2019 08:47 schreef I. het volgende:
Huh, maar de ochtend is nog helemaal niet voorbij.
Ik verwacht dat t dadelijk nog wel wat kouder wordt ja!quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:47 schreef I. het volgende:
Huh, maar de ochtend is nog helemaal niet voorbij.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik verwacht dat t dadelijk nog wel wat kouder wordt ja!
quote:
Ongetwijfeld!quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik verwacht dat t dadelijk nog wel wat kouder wordt ja!
Nope, kleine 4 jaar gehadquote:Op woensdag 24 juli 2019 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
5 jaar lease? Aardig wat km's per jaar.
Tikt lekker aan zo jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op dit tempo is het rond 10.30 al rond de 30 graden.
Zou wat zijn als vandaag dat record eraan gaat, vervolgens de verwachtingen voor morgen nog warmer zijn en voor vrijdag ook. Heb je 3 dagen op rij een recordquote:
Hey lieve dame.quote:
Deprimerend.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou wat zijn als vandaag dat record eraan gaat, vervolgens de verwachtingen voor morgen nog warmer zijn en voor vrijdag ook. Heb je 3 dagen op rij een record
Ja, nee, doe maar niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou wat zijn als vandaag dat record eraan gaat, vervolgens de verwachtingen voor morgen nog warmer zijn en voor vrijdag ook. Heb je 3 dagen op rij een record
Je bent er normaal ook niet op dit tijdstip.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:36 schreef I. het volgende:
[..]
Weet niet, denk het. Was verder ook gewoon klaarwakker.
OhDat heb ik allemaal niet door, dan lig ik zelf nog te slapen.
![]()
Maar goed bezig dan.Als je in ieder geval ook wel voldoende slaap hebt.
Mensen moeten dan ook minder denkenquote:Op woensdag 24 juli 2019 08:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja minimaal hè, minimaal.
In zuiden word je gewoon gebakken als je er alleen aan denkt om de voordeur open te trekken.
Heb kort rokje aan, close enoughquote:
Tering bijdehand dat je bentquote:
Dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent er normaal ook niet op dit tijdstip.
Bijen hebben helemaal geen handen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt bijdehand zijn jullie vandaag
Ik ga al ontbijten
Ja nee, jij leest gewoon niet goed.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt bijdehand zijn jullie vandaag
Ik ga al ontbijten
Is een mythe joh.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal geen zin in global warming.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal geen zin in global warming.
Dan stuurt ze straks alleen een foto van haar bikini.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:04 schreef naatje_1 het volgende:
Pics van bikini flipsdat zou wel echt goed wakker worden zijn
Jij leest wel heel erg tussen de lijntjes door.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:04 schreef naatje_1 het volgende:
Pics van bikini flipsdat zou wel echt goed wakker worden zijn
hahahahaquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan stuurt ze straks alleen een foto van haar bikini.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |