Is gewoon normaal man. Zijn allemaal van die huilende millennials die niets gewend zijn, in combinatie met dat zelfde soort figuren die hun werk niet goed kunnen doen. Er gebeurt daar wel vaker wat.quote:
Goeien screenshot wel, Windows7 ook serieus.. Lekker bezig man.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar had jij dit nu kunnen opzoeken?
[ afbeelding ]
Vertel lafaard zodat we verder kunnen zien?
Dat weet ik maar ik sla gewoon alles dubbelop, dubbel genaaid houdt beter.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:53 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Goeien screenshot wel, Windows7 ook serieus.. Lekker bezig man.
Oh ja, admins en mods kunnen verwijderde posts gewoon zien heh.
Zou je dan niet gewoon betere screenshots maken? Want hier is natuurlijk weinig van te maken heh.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik sla gewoon alles dubbelop, dubbel genaaid houdt beter.
Sla hem maar eens op en kijk dan, zo een goede heb jij nog niet gezien behalve deze.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:55 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Zou je dan niet gewoon betere screenshots maken? Want hier is natuurlijk weinig van te maken heh.
Alsof het een screenshot is dat in Word is geplakt, verkleind en daar weer een screenshot van en daarna in paint gegooid en daar weer een screenshot van gemaaktquote:Op maandag 29 juli 2019 11:55 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Zou je dan niet gewoon betere screenshots maken? Want hier is natuurlijk weinig van te maken heh.
Oh ja, jij doet, kan en bent alles beter natuurlijk. Sorry John, dat was ik alweer vergeten. Tering, wat moet jij dan een shitload aan screenshots hebben gezien zeg. Respect man.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sla hem maar eens op en kijk dan, zo een goede heb jij nog niet gezien behalve deze.
Alsof jij weet hoe dat allemaal moet. John heeft meer screenshots gemaakt dan jij in je hele leven zal doen en doet dat ook beter. Hij is de eindbaas van de screenshots. Hoger kan niet, niemand niet en er zal ook nooit iemand dat niveau evenaren laat staan overstijgen.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof het een screenshot is dat in Word is geplakt, verkleind en daar weer een screenshot van en daarna in paint gegooid en daar weer een screenshot van gemaakt
Je hebt gelijk, niemand kan de grootsheid van meestscreenshotter John evenaren, dom van me om te denken dat ik ook maar een beetje in de buurt kon komen. Ter ere van zijne grootsheid heb ik een screenshot van zijn screenshot om de nietigheid van mijn bestaan nog enigszins betekenis te kunnen geven.quote:Op maandag 29 juli 2019 12:25 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe dat allemaal moet. John heeft meer screenshots gemaakt dan jij in je hele leven zal doen en doet dat ook beter. Hij is de eindbaas van de screenshots. Hoger kan niet, niemand niet en er zal ook nooit iemand dat niveau evenaren laat staan overstijgen.
Wow, op een Apple??!!! Held, ik durf dat niet. Neem een voorbeeld aan John, die gebruikt Windows7 en Internet Explorer. Je moet jezelf wel een beetje goed beveiligen met al die hacks tegenwoordig.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, niemand kan de grootsheid van meestscreenshotter John evenaren, dom van me om te denken dat ik ook maar een beetje in de buurt kon komen. Ter ere van zijne grootsheid heb ik een screenshot van zijn screenshot om de nietigheid van mijn bestaan nog enigszins betekenis te kunnen geven.
[ afbeelding ]
Mja ik ben niet zo superieur als screenshotgod John dus ik moet het hiermee doenquote:Op maandag 29 juli 2019 13:54 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Wow, op een Apple??!!! Held, ik durf dat niet. Neem een voorbeeld aan John, die gebruikt Windows7 en Internet Explorer. Je moet jezelf wel een beetje goed beveiligen met al die hacks tegenwoordig.
Ik ook niet, ik bedoel hij gebruikt veilige software en is vanzelfsprekend een eindbaas maar zou het misschien aan de hosting liggen dan? Tinypic, dat die dat kleiner maakt? Jij gebruikt weer een andere en die is groter. Ik snap er niks meer van. Zou John werkelijk een fout hebben gemaakt?quote:Op maandag 29 juli 2019 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik ben niet zo superieur als screenshotgod John dus ik moet het hiermee doen.
John maakt geen fouten, het ligt aan de software die gebrekkig is omdat die de godenstatus van John niet kan bevatten.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:08 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik bedoel hij gebruikt veilige software en is vanzelfsprekend een eindbaas maar zou het misschien aan de hosting liggen dan? Tinypic, dat die dat kleiner maakt? Jij gebruikt weer een andere en die is groter. Ik snap er niks meer van. Zou John werkelijk een fout hebben gemaakt?
Ook ik maak fouten net als ieder ander mens, ik geef ze wel toe en loop niet als een laffe hond weg.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
John maakt geen fouten, het ligt aan de software die gebrekkig is omdat die de godenstatus van John niet kan bevatten.
Wat zien, waar en hoe?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:42 schreef john2406 het volgende:
En zo als men zien kan, kan ik mij de systemen uitzoeken.
Nu het volgende nog een kindje krijgen, zoals ik je zie kan ik het niet laten, ruikt niet aan een kerel maar weet wel welk soort stinkt. Ik houd wel van grapjes hoor, echter wel welke die kloppen en stand kunnen houden.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:49 schreef Antonov89 het volgende:
Haha jullie met je PNG screenshots, ik maak gewoon GIFjes.
[ afbeelding ]
Krijg aids.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nu het volgende nog een kindje krijgen, zoals ik je zie kan ik het niet laten, ruikt niet aan een kerel maar weet wel welk soort stinkt. Ik houd wel van grapjes hoor, echter wel welke die kloppen en stand kunnen houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |