Ah goed voor de punten dus uiteindelijk.quote:
Ook gebankt op Basel voor de zekerheid?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja want je gaat tegen je eigen bet juichen. Kneus.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV komt nooit meer van Zoet af.
Zuur voor ze
Dan stromen ze in dezelfde ronde als Feyenoord in.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:09 schreef Caland het volgende:
Mogen ze nog een ronde door in de EL als ze deze verliezen?
Toen was Ed de Goey nog actiefquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:10 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom heeft Nederland zulke zwakke keepers?
Rond de eeuwwisseling was het stukken beter, echt.
Kan Gio het overnemenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dit seizoen gaat Van Bommel zijn ontslag krijgen bij PSV.
Geen dank.
Je blijft een debielquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja want je gaat tegen je eigen bet juichen. Kneus.
Ik zie ze liever gewoon doorgaan vanavond zodat ze sowieso al zeker zijn van groepsfase EL.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ah goed voor de punten dus uiteindelijk.
zijn overwinningen in de (v)CL niet meer waard?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ah goed voor de punten dus uiteindelijk.
Zou hij eerste keeper worden wanneer hij fit is? De positie van Zoet lijkt mij niet echt openlijk ter discussie staan.quote:
Als Mark ballen heeft wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:11 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zou hij eerste keeper worden wanneer hij fit is? De positie van Zoet lijkt mij niet echt openlijk ter discussie staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |