True, de Jong en de Ligt zijn ongelofelijke talenten. Maar 60 mil voor Neres is echt een utopie. Het verschil met Bergwijn is nihil, dan is 50% verschil op de transferprijs totale waanzin.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Barca en juve zijn het niet met je eens.
Verschil is CL en selectie Brazilie, dat alleen maakt hem al zoveel meer waard dan Bergwijn. Is het terecht? Geen idee, maar zo werkt de voetbalwereld.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
True, de Jong en de Ligt zijn ongelofelijke talenten. Maar 60 mil voor Neres is echt een utopie. Het verschil met Bergwijn is nihil, dan is 50% verschil op de transferprijs totale waanzin.
Nee. Het slaat echt helemaal nergens over dat clubs miljoenen betalen zodat een voetbalspeler een jaartje eerder bij je club kan spelen. Eigenlijk is 1 000 000 al te veel geldquote:
Je hebt overal wel gekkies.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:29 schreef Class het volgende:
Er zijn hier serieus mensen die ff 30 mil voor Bergwijn willen aftikken?
Doorgedraaid?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Het slaat echt helemaal nergens over dat clubs miljoenen betalen zodat een voetbalspeler een jaartje eerder bij je club kan spelen. Eigenlijk is 1 000 000 al te veel geldMaar de transfer markt nu is echt doorgedraaid.
Beleid.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:37 schreef Class het volgende:
Natte droom is dan zeker ook Promes en Bergwijn op de flanken?
Lekker man, 2 blinde renpaarden gehaald voor maar 45 millies![]()
Een ding weten we in ieder geval zeker. Bergwijn gaat nooit de Braziliaanse selectie halen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verschil is CL en selectie Brazilie, dat alleen maakt hem al zoveel meer waard dan Bergwijn. Is het terecht? Geen idee, maar zo werkt de voetbalwereld.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een ding weten we in ieder geval zeker. Bergwijn gaat nooit de Braziliaanse selectie halen.
nee maar hij heeft wel gelijk, zo kom je wel op die verschillen en Bergwijn zou Ajax ook meer opleveren dan PSV er voor gaat krijgenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een ding weten we in ieder geval zeker. Bergwijn gaat nooit de Braziliaanse selectie halen.
Als Neres vertrekt is Bergwijn de beste keuze als vervanger imo.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar hij heeft wel gelijk, zo kom je wel op die verschillen en Bergwijn zou Ajax ook meer opleveren dan PSV er voor gaat krijgen
ook dat, tenminste ik zou niet zo gauw een ander weten maar ik neem aan dat er ook daar wel wat alternatieven zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als Neres vertrekt is Bergwijn de beste keuze als vervanger imo.
Overmars wil een nederlanderquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook dat, tenminste ik zou niet zo gauw een ander weten maar ik neem aan dat er ook daar wel wat alternatieven zijn.
Zeker heeft hij wel gelijk. Hetzelfde dat een speler uit een grote competitie meer kost dan precies dezelfde speler uit een kleinere competitie.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar hij heeft wel gelijk, zo kom je wel op die verschillen
Ook dat inderdaad. Zeker zolang psv slechter blijft presteren Europees dan Ajax.quote:en Bergwijn zou Ajax ook meer opleveren dan PSV er voor gaat krijgen
alternatieven dan?quote:
waarom geen Bergwijn dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit niet in de scouting bij Ajax.
Vind hem dat bedrag niet waard, en als je met Promes én Bergwijn speelt heb je twee van die blinde paarden die op een slechte dag geen pion voorbij komen en waar je dan niks aan hebt. Ik vind het ook niet per se geweldig dat je spelers van de concurrent koopt in NL maar dit terzijde.quote:
Langquote:
Wat vragen ze nu voor Bergwijn dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind hem dat bedrag niet waard, en als je met Promes én Bergwijn speelt heb je twee van die blinde paarden die op een slechte dag geen pion voorbij komen en waar je dan niks aan hebt. Ik vind het ook niet per se geweldig dat je spelers van de concurrent koopt in NL maar dit terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |