Daar laat PSV hem nooit voor gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk toch wel dat 25 het maximale is, tenminste als Neres voor 50+ weggaat
Ik ook. Maar dat geld krijg je nooit meer voor ‘m dus voor 35 miljoen mag ie een trotse Ajacied zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als dan lozano ook nog vertrekt met ik het nog ,maar zien hoe psv dat op lost, ook met centjes om uit te geven.
Wat zouden ze voor Ziyech vragen dan? Ik heb een afkoopsom van 30 miljoen gehoord, maar wie zegt dat ze toch grof geld voor hem vragen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:20 schreef Simmertje het volgende:
Dat is wat ik van de enige bron die ik vertrouw heb gehoord ja. Wat ik wel vreemd vind is dat Ajax kennelijk grof geld voor hem vraagt, terwijl de telegraaf nog had gemeld dat er een afkoopsom is.
Ik zou nooit zoveel voor hem betalen. Er zijn spelers die minimaal hetzelfde niveau hebben die je ook voor dat geld kunt halen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar laat PSV hem nooit voor gaan.
[..]
Ik ook. Maar dat geld krijg je nooit meer voor ‘m dus voor 35 miljoen mag ie een trotse Ajacied zijn
Daar zullen wel een hoop open deuren in worden getrapt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:28 schreef mokkiemok het volgende:
Friendly reminder: over een half uur de persco
wat moeten ze anders antwoorden? het i toch zo......quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen wel een hoop open deuren in worden getrapt.
"Het is toch een prijs!"
Ja de fout ligt vaak al bij de do-re-mi-fa-sol vraagjes van de vrienden van de media inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:41 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
wat moeten ze anders antwoorden? het i toch zo......
Volgens mij is dat ook nog niet zo lang zo...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:03 schreef Simmertje het volgende:
Hij doet het tenminste, kun je van een Dolberg niet zeggen.
Tja... als je nu al weet dat je tot minimaal 2025 blijft dan zou ik ook de taal gaan leren jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:02 schreef mokkiemok het volgende:
die tadic praat al best redelijk nederlands
Wees blij man, je gaat toch geen tijd vrijmaken voor een perscoquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:36 schreef SaferSephy het volgende:
Nog gekke dingen vernoemd? (kan zelf niet kijken)
Die belandt daar gewoon op tribune lolquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:51 schreef T3hTommay het volgende:
Waarom nemen we Heerenveen niet tegen henzelf in bescherming? Je kan toch niet met droge ogen beweren dat Botman een fatsoenlijke speler is voor de Eredivisie
Ten hag is zich aan het indekkenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:36 schreef SaferSephy het volgende:
Nog gekke dingen vernoemd? (kan zelf niet kijken)
Heerenveen heeft een groot probleem.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:51 schreef T3hTommay het volgende:
Waarom nemen we Heerenveen niet tegen henzelf in bescherming? Je kan toch niet met droge ogen beweren dat Botman een fatsoenlijke speler is voor de Eredivisie
Dit is waarom clubs als Heerenveen alleen maar afglijden en nooit meer iets klaarspelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:51 schreef T3hTommay het volgende:
Doe niet zo bot manquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is waarom clubs als Heerenveen alleen maar afglijden en nooit meer iets klaarspelen.
20 goals en 12 assists dit seizoen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand enig idee of Bandé nog een rol van betekenis gaat spelen bij Ajax?
Ik sluit het niet uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
In de kleedkamer misschien.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Unuvar en Taylorquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:48 schreef davyleiden het volgende:
Word je hier nog steeds voor gek uitgemaakt als je zegt dat Ajax binnen 10 jaar de CL wint?
Wat een inzicht had ik toch, jammer dat het afgelopen jaar alleen niet lukte. Generatie Ünüvar dan maar!
Ach, het is niet ons probleemquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een groot probleem.
Waarom Bergwijn halen als je Bandé hebt? Omdat Bandé er blijkbaar niets van kan. Kortom, gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Huhuhjuhuhujiquote:Op zaterdag 27 juli 2019 01:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom Bergwijn halen als je Bandé hebt? Omdat Bandé er blijkbaar niets van kan. Kortom, gaat niet gebeuren.
poeh, liever andersom.quote:
Is het niet. Als een club door die speler meer sponsorcontracten en shirtjes verkoopt is het een win win situatie.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Doorgedraaid. 80+ miljoen betalen zodat een speler een seizoen eerder bij je club kan spelen is doorgedraaid.
Ja hoor. Ajax gaat de CL niet winnen. Afgelopen jaar was een uitzondering, niet het begin van iets nieuws. Je wordt namelijk na een beetje succes in de CL direct leeggekocht.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:48 schreef davyleiden het volgende:
Word je hier nog steeds voor gek uitgemaakt als je zegt dat Ajax binnen 10 jaar de CL wint?
Wat een inzicht had ik toch, jammer dat het afgelopen jaar alleen niet lukte. Generatie Ünüvar dan maar!
De CL ziet er vanaf 2023 weer anders uit en dat zal vast niet ten gunste zijn van clubs uit de kleinere landenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:48 schreef davyleiden het volgende:
Op een gegeven moment is je eigen vermogen zo groot dat je steeds hogere biedingen kan weigeren of een speler een jaartje langer kan houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja hoor. Ajax gaat de CL niet winnen. Afgelopen jaar was een uitzondering, niet het begin van iets nieuws. Je wordt namelijk na een beetje succes in de CL direct leeggekocht.
Dat hoeft niet per se ten gunste van clubs uit kleinere landen te zijn; ik snap wat je bedoelt. Meer niet ten gunste van kleine clubs. Ajax kan komende jaren gewoon uitgroeien tot een redelijke subtopper waardoor bij prestaties Ajax ook gewoon bij de bovenlaag hoort. Gewoon elk jaar kwalificeren voor de groepsfase kan al genoeg zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
De CL ziet er vanaf 2023 weer anders uit en dat zal vast niet ten gunste zijn van clubs uit de kleinere landen
Spelers die echt weg willen hou je niet tegen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:52 schreef davyleiden het volgende:
Op een gegeven moment is je eigen vermogen zo groot dat je steeds hogere biedingen kan weigeren of een speler een jaartje langer kan houden.
Spelers willen al niet meer echt zo graag weg als eerst. En logisch dat toptalenten als De Ligt en De Jong wel naar een Juve of Barca willen. Gaat erom dat je de laag daaronder wat langer kan behouden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Spelers die echt weg willen hou je niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |