hoeveel meer Jupiler ben jij gaan drinken omdat ze sponsor van Ajax werden? Ik 0 maar vind het verder prima biertje voor in de kroeg, als ik Bavaria of Gulpen zie staan heb ik toch eerder de neiging dat café te mijden, met Bud overigens geen tapbier ervaring.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las deze week (zal het even opzoeken) nog een artikel in de Volkskrant dat ze dit niet heel onwaarschijnlijk achten.
Edit: kan alleen dit vinden maar niet raar dat ze sponsor willen worden dus. https://www.trouw.nl/econ(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Ja ook 0 maar het is wel duidelijk verder dat marketing werkt toch? Het is ook 'maar'12 miljoen euro totaal als ik de berichten lees. Ze zijn overigens ook (hoofd)sponsor van het WK 2022. Maar ik zal het niet gaan drinken nee.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel meer Jupiler ben jij gaan drinken omdat ze sponsor van Ajax werden? Ik 0 maar vind het verder prima biertje voor in de kroeg, als ik Bavaria of Gulpen zie staan heb ik toch eerder de neiging dat café te mijden, met Bud overigens geen tapbier ervaring.
Hoezo denk je dat? Ik heb geen idee, maar de competitie van onze zuiderburen heeft zelfs Jupiler in de naam, zal een shirtje ook wel mogen toch?quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:11 schreef manny het volgende:
Biermerk als shirt sponsor zal wel niet mogen, maar dat zou echt wel goed geweest zijn (Heineken dan wel).
Zoals Carlsberg met Liverpool in den ouden dagen..
zal misschien in NL ook wel mogen maar Europese wedstrijden kan het nietquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:18 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? Ik heb geen idee, maar de competitie van onze zuiderburen heeft zelfs Jupiler in de naam, zal een shirtje ook wel mogen toch?
Komt niet op het shirt toch?quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:38 schreef Simmertje het volgende:
Denk voor mij wel de gedroomde hoofdsponsor, vet logo ook wel voor op het shirt. Maar zoals hierboven al aangegeven, Heineken sponsort geen teams, alleen evenementen.
oh, mijn excusesquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik had het over wanneer Heineken ooit hoofdsponsor zou worden.
anders had hij er ook 100% ingegaan, Sven van Beek zou hier een moord voor doen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:55 schreef Simmertje het volgende:
0 - 1
10'
(Own goal)de Ligt M.
Op tijd verkocht
dat heet een donatie.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog liever eentje die betaalt zonder dat ze op het shirt hoeven
Topdeal inderdaadquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:55 schreef Simmertje het volgende:
0 - 1
10'
(Own goal)de Ligt M.
Op tijd verkocht
Zonder strepen en smurf mag de sponsor die daarvoor extra wil betalen meteen op het shirt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe je het noemt maakt me niet uit maar zonder reclame is het shirt het mooist
.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Het blijft bijzonder hoe PSV, met aanzienlijk minder geld dan Ajax, topspelers als Bruma weet te scouten. Wat ongelofelijk jammer dat wij nou nooit eens zo een speler binnenhalen. Ongeacht het geld van Ajax is de voorhoede van PSV gewoon sterker dan dat van Ajax. Bergwijn lijkt nog beter geworden dan vorig seizoen, Lozano is in potentie de beste aanvaller van de eredivisie en dan hebben ze ook nog Malen.
Lammers kan er gelukkig geen klap van, maar tegen veel eredivisieclubs zal hij wel zijn goaltjes mee kunnen pikken
Kortom, het is belangrijk dat we snel Bergwijn binnenhalen, leg er maar 30 miljoen voor neer. Maar anders wordt PSV gewoon kampioen.
Zelden zoveel onzin gezien in één reactie. Alleen te verklaren als u PSV fan bent en hier wat loopt te trollen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Het blijft bijzonder hoe PSV, met aanzienlijk minder geld dan Ajax, topspelers als Bruma weet te scouten. Wat ongelofelijk jammer dat wij nou nooit eens zo een speler binnenhalen. Ongeacht het geld van Ajax is de voorhoede van PSV gewoon sterker dan dat van Ajax. Bergwijn lijkt nog beter geworden dan vorig seizoen, Lozano is in potentie de beste aanvaller van de eredivisie en dan hebben ze ook nog Malen.
Lammers kan er gelukkig geen klap van, maar tegen veel eredivisieclubs zal hij wel zijn goaltjes mee kunnen pikken.
Kortom, het is belangrijk dat we snel Bergwijn binnenhalen, leg er maar 30 miljoen voor neer. Maar anders wordt PSV gewoon kampioen.
psv spelertjes worden ook masaal weggekocht voor 70 a 80 mil. oh neequote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Lammers kan er gelukkig geen klap van, maar tegen veel eredivisieclubs zal hij wel zijn goaltjes mee kunnen pikken.
Achterin zoals verwacht niet best, maar met deze voorhoede gaan ze gewoon meedoen om de titel. Ik sluit me nog steeds niet aan bij de mensen die Ajax makkelijk kampioen zien worden, ook al vind ik Ajax meer in balans.quote:
Het jaar dat er tussen zat sla je even over voor het gemak?quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:48 schreef Landgeld het volgende:
Toch bizar twee jaar op rij
Finale Europacup
Halve finale champions league
Had een finale moeten zijn. Maar zie hoeveel stappen we maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |