tussenjaartjes, mag je altijd overslaan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het jaar dat er tussen zat sla je even over voor het gemak?
we moeten wel realistisch zijn en erkennen dat we ook veel geluk gehad hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:48 schreef Landgeld het volgende:
Toch bizar twee jaar op rij
Finale Europacup
Halve finale champions league
Had een finale moeten zijn. Maar zie hoeveel stappen we maken.
Welk jaar? Gauw vergeten en nooit meer over hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het jaar dat er tussen zat sla je even over voor het gemak?
hooguit in de EL drie jaar geleden. Vorig jaar was echt kwaliteit en eigen kracht en kun je eerder spreken van pech.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:13 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
we moeten wel realistisch zijn en erkennen dat we ook veel geluk gehad hebben.
mee eens vorig seizoen was gewoon op basis van kwaliteit al vielen de goals bij Real uit op wel hele prettige momenten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:57 schreef manny het volgende:
[..]
hooguit in de EL drie jaar geleden. Vorig jaar was echt kwaliteit en eigen kracht en kun je eerder spreken van pech.
Die bedoel ik. Real kon zo maar 2-0 voor staan, dan was het gebeurd. Het Grote omslagmoment in München was ook niet ongelukkig. Verder hadden we ook geluk in portugal.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens vorig seizoen was gewoon op basis van kwaliteit al vielen de goals bij Real uit op wel hele prettige momenten.
zeker niet, zou echt jammer zijnquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:25 schreef kurk_droog het volgende:
Neres weg zou echt een gemis zijn nog. Promes is niet vergelijkbaar.
maar je was geen enkele keer echt de mindere, dat was in 16 wel andersquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:20 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Die bedoel ik. Real kon zo maar 2-0 voor staan, dan was het gebeurd. Het Grote omslagmoment in München was ook niet ongelukkig. Verder hadden we ook geluk in portugal.
Uiteraard kom je niet alleen op geluk zo ver in de CL. En zeker niet met het vertoonde spel
quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:20 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Die bedoel ik. Real kon zo maar 2-0 voor staan, dan was het gebeurd. Het Grote omslagmoment in München was ook niet ongelukkig. Verder hadden we ook geluk in portugal.
Uiteraard kom je niet alleen op geluk zo ver in de CL. En zeker niet met het vertoonde spel
Truequote:Op donderdag 25 juli 2019 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar je was geen enkele keer echt de mindere, dat was in 16 wel anders
Dat vind ik altijd zo selectief geredeneerd, thuis tegen Real had je ook op voorsprong kunnen staan. En tegen Spurs had je het uit kunnen beslissen en thuis kan het schot op de paal van Ziyech er ook zomaar in etc etc.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:20 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Die bedoel ik. Real kon zo maar 2-0 voor staan, dan was het gebeurd.
Uiteindelijk hebben we meer ongeluk dan geluk gehad in de CL, al die tering ballen op de paal tegen Tottenham. Real Madrid thuis had je eigenlijk ook weg moeten spelen, die afgekeurde goal etc.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo selectief geredeneerd, thuis tegen Real had je ook op voorsprong kunnen staan. En tegen Spurs had je het uit kunnen beslissen en thuis kan het schot op de paal van Ziyech er ook zomaar in etc etc.
In het EL jaar onder Bosz vond ik de factor geluk overigens wel nadrukkelijk aanwezig, afgelopen seizoen was echt op eigen kracht.
Is een geruchtquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dacht dat Neres wilde blijven? Vanwaar ineens die 180 graden draai?
Munnie.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
hij is nog niet weg maar Atletico is toch wel een hele aardige clubquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
zal wel moeten, anders heb je alleen Promes met diepgangquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of ze nog iemand gaan halen als Neres vertrekt.
Bergwijnquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of ze nog iemand gaan halen als Neres vertrekt.
net niet voetballer. Geen Ajax materiaalquote:
schat hem toch hoger in dan Promesquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:13 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
net niet voetballer. Geen Ajax materiaal
True. Vind ik ook niet geweldig, beetje niveautje Elia. Allemaal dommige renners.quote:
Lang?quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
Hebben we niet een talentvol jeugdspelertje daar lopen die het over kan nemen?
Bergwijn is m.i. gewoon van Marc Overmars zijn voorkeurslijst af. Immers Ajax zijn selectie op De Ligt en Franky na, is zo goed als die van vorig seizoen. En de pas aangeschafte nieuwelingen maken nu al een erg goede indruk. Dus staat een nieuwe landstitel en Europees succes niks meer in de weg.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:29 schreef Simmertje het volgende:
Of toch snel schakelen en Bergwijn ophalen bij PSV.
We hebben het over het scenario wanneer Neres alsnog weg zou gaan. Momenteel is inderdaad de selectie klaar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:24 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Bergwijn is m.i. gewoon van Marc Overmars zijn voorkeurslijst af. Immers Ajax zijn selectie op De Ligt en Franky na, is zo goed als die van vorig seizoen. En de pas aangeschafte nieuwelingen maken nu al een erg goede indruk. Dus staat een nieuwe landstitel en Europees succes niks meer in de weg.
van nu.nlquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Houden zo. Het is prima als Ajax hem niet overneemt en het geen Ajax waardig materiaal vind. Lekker bij PSV blijven.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:13 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
net niet voetballer. Geen Ajax materiaal
je gaat toch geen 30 mil betalen voor een psv spelertje.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Prima toch, Neres weg voor 60 en voor 30 Bergwijn halen.
Dit. Dan gewoon lekker Lang voor de leeuwen. Met Tadic, Ziyech en vd Beek bij je, en Tagliatelli achter je komt zo'n jongen echt wel tot wasdomquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:50 schreef Craptacular het volgende:
[..]
je gaat toch geen 30 mil betalen voor een psv spelertje.
Kijk dan lekker verder
Vooral weinig nieuws te bespreken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:07 schreef Simmertje het volgende:
Komt het door de hitte dat dit even geen stormloop topic is? Of stilte voor de storm zo vlak voor het eerste voetbalweekend.
Haha ja!quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:49 schreef Simmertje het volgende:
Feyenoord -> Berghuis 15 miljoen -> PSV -> Bergwijn 30 miljoen -> Ajax -> Neres 60 miljoen Atletico.
Dat. Voor mij is het nieuws van Neres ook wel weer een reminder dat het waarschijnlijk ijdele hoop is dat er niet nog meer spelers vertrekken. Mochten vd Beek, Neres en Ziyech alsnog vertrekken zit je wel met een probleem. Dat ga je met Promes en z'n tweecijferig IQ niet oplossen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:07 schreef Simmertje het volgende:
Komt het door de hitte dat dit even geen stormloop topic is? Of stilte voor de storm zo vlak voor het eerste voetbalweekend.
Als je daarmee de concurrentie verzwakt en jezelf versterkt, wat is dan het probleem ? Ik zou dan eerder voor Malen gaan trouwens.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:50 schreef Craptacular het volgende:
[..]
je gaat toch geen 30 mil betalen voor een psv spelertje.
Kijk dan lekker verder
Ik niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:18 schreef Scarface88 het volgende:
60 miljoen voor Neres wot mate. Jullie waren destijds al blij dat die Chinese club 45 wilde betalen.
Maakt niet uit welk bedrag ze neerleggen. Niemand is zo grappig en goed tegelijkertijd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:18 schreef Scarface88 het volgende:
60 miljoen voor Neres wot mate. Jullie waren destijds al blij dat die Chinese club 45 wilde betalen.
fixedquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:50 schreef Craptacular het volgende:
[..]
je gaat toch geen 30 60 mil betalen voor een psv ajax spelertje.
Kijk dan lekker verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |