Maar ze kunnen nog steeds in blessuretijd winnen.quote:
Duitse streken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ze kunnen nog steeds in blessuretijd winnen.
Dat zie ik ook nog wel gebeuren, want zo goed was Basel ook niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duitse streken.
Achterin is het vooral zwak. Ik zie ze nog wel verliezen van Basel. Thuis 2 tegengoals, man man man.
vieze harige benen zeg, bahquote:
vond het ook wel gedurfd al hadden ze dit gewoon al voor de rust moeten beslissenquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:03 schreef Simmertje het volgende:
In ieder geval een keer een PSV met lef gezien, ergerde mij eigenlijk vooral aan Basel met hun 11 man voor de goal.
had het bij een vrouw nog erger gevonden.quote:
wel een goeie advertentiequote:Op woensdag 24 juli 2019 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
had het bij een vrouw nog erger gevonden.
Neequote:Op woensdag 24 juli 2019 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat Bud nu meer betalen per jaar dan Ziggo dat doet?
Ziggo betaalt dit per jaar en Bud in 6 jaar.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat Bud nu meer betalen per jaar dan Ziggo dat doet?
Ah, is dat het, dan had ik dat verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ziggo betaalt dit per jaar en Bud in 6 jaar.
zal iets meer zijn dan Jupiler wat natuurlijk dezelfde partij isquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:44 schreef mokkiemok het volgende:
vind het maar een karig bedrag als je ziet wat voor geld er tegenwoordig om gaat in het voetbal. alsnog bedragen waar de rest van de eredivise van kan dromen natuurlijk voor een "zij-sponser"
al begrijp ik niet dat Heineken dit laat gebeuren in hun eigen stad, die hebben wel een policy van geen clubs maar wel sporten sponsoren maar die hebben nog wel wat andere merken in huis waar het wel mee zou kunnen, Amstel bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:53 schreef TheVulture het volgende:
Bud is kut qua bier, maar toch lekker qua sponsoring
hangt er helemaal vanaf hoe ze het in de markt zetten, ze hebben kroegen genoegquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die gaan hier geen voet aan grond krijgen maar toch bedankt voor het geld Bud!
Ik las deze week (zal het even opzoeken) nog een artikel in de Volkskrant dat ze dit niet heel onwaarschijnlijk achten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die gaan hier geen voet aan grond krijgen maar toch bedankt voor het geld Bud!
Ik ook, je ligt gewoon op poleposition voor de dubbel als er verder niemand meer vertrekt. Tuurlijk lever je met De Ligt en Frenkie wel in, maar we zakken voor mijn gevoel nu niet door een ondergrens. Mijn gevoel zegt dat met name Marin en Alvarez wel prima aankopen zijn, over Promes ben ik qua rendement nog iets minder enthousiast maar gelukkig hebben we voorin ook genoeg andere spelers qua kwaliteit en aanstormend talent.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb best zin in het nieuwe seizoen, ondanks dat de twee bazen vertrokken zijn.
Ben benieuwd naar de nieuwe jongens en welke jongeren hun kans gaan grijpen.
Hopelijk kunnen we nog een speler of 2 lozen, maar dat is bijzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |