quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:14 schreef UitStraling het volgende:
Hagenezen![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ing-van-derde-kindje
Weer een pareltje erbij op de wereld
Man man man.quote:Samantha en Maron zijn sinds begin dit jaar samen.
Van mij mogen ze. Samantha in de kliniek oid.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe reality serie aankomen
Laten we hopen dat die poging dan wel een keer lukt. Lolquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:17 schreef I. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze. Samantha in de kliniek oid.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die poging dan wel een keer lukt. Lol
Moet kunnenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kinderen afgenomen?
Nou en, maken we toch gewoon nieuwe baybay's
Delen van scriptie herschrevenquote:
Zo he h. Jij komt ook eens opdagen. Ik heb je acht miljoen miljard keer getagged man.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Delen van scriptie herschrevenAlleen nu ben ik op een punt aanbeland die nogal forse herschrijving vraagt en ik kom er niet uit, dus ik denk dat ik maar even een rondje ga lopen ofzo. Lekker, met nog steeds 29 graden
quote:
Meh ..quote:
heeft ie uitstaanquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo he h. Jij komt ook eens opdagen. Ik heb je acht miljoen miljard keer getagged man.
hahahhahquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Delen van scriptie herschrevenAlleen nu ben ik op een punt aanbeland die nogal forse herschrijving vraagt en ik kom er niet uit, dus ik denk dat ik maar even een rondje ga lopen ofzo. Lekker, met nog steeds 29 graden
Je weet dat ik mentions uit heb staan? Ik zat toen in het TDF topicquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo he h. Jij komt ook eens opdagen. Ik heb je acht miljoen miljard keer getagged man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |