Dat zeg ik ook niet. Ik reageer slechts op de users die er hier vanuit lijken te gaan dat de politie mag besluiten hoe ze een (mogelijk strafbaar) feiten kwaliceren, en op basis daarvan wel of geen aangifte opnemen. Dat is namelijk fout.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet wat er gebeurd is. Lees het topic eens rustig terug.
Nieuwe telefoon. Excuus, het toetsenbord doet soms nog wat raar. Voor artikel 12 heb je geen aangifte nodig, enkel een besluit van de ovj.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:13 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Overbuik?
Art 12 sv komt toch echt pas in beeld nadat je aangifte hebt gedaan in dit geval.
Ombudsman kan je wel heen, maar het antwoord heb ik al eerder aangehaald.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De ombudsman ga je niet heen. Art 12 Sv kan. Maar dan ga je dus naar het (Gerechts)Hof. Na een sepot door het OM.
Heb ik al gehad.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:14 schreef Lienekien het volgende:
De politie heeft zelf ook nog een klachtenregeling. Kans lijkt me groot dat de ombudsman gaat zeggen dat TS eerst die weg moet bewandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |