ja daarom ook, hoe slecht.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis alleen maar een groot ziekenhuis. Nothing to see there
Zodra het rond is heb ik een leuke baan en hopelijk vrijwel niets meer te maken met HR.quote:
Tot je baas een keer aan je kont zit en je het met HR moet gaan besprekenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Zodra het rond is heb ik een leuke baan en hopelijk vrijwel niets meer te maken met HR.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh verwacht je eigenlijk niet bij grote zorginstellingen.
Alsof ie dat zou durvenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tot je baas een keer aan je kont zit en je het met HR moet gaan bespreken
Ik hoop met je mee danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Zodra het rond is heb ik een leuke baan en hopelijk vrijwel niets meer te maken met HR.
Zo herkenbaar, viel net haast in slaap omdat ik zo ruk heb geslapen vannacht. Blijkbaar heb ik keelaids ofzo, want slikken (huehue) kan ik niet. En praten is helemaal ruk.quote:
Je ruikt ze dan alleen welquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst 'o, het valt nog best mee buiten'. Maar zodra ik dan thuis ben en ga zitten met wat drinken, dan breekt het zweet me uit. Ga de hele week dit shirtje dragen, hier zie je m'n zweetvlekken niet in.
Het heerstquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, viel net haast in slaap omdat ik zo ruk heb geslapen vannacht. Blijkbaar heb ik keelaids ofzo, want slikken (huehue) kan ik niet. En praten is helemaal ruk.
Ben je naar de parenclub geweest met Allures?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, viel net haast in slaap omdat ik zo ruk heb geslapen vannacht. Blijkbaar heb ik keelaids ofzo, want slikken (huehue) kan ik niet. En praten is helemaal ruk.
Droge lucht he. Ik heb er ook last van.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
2018 belde.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je naar de parenclub geweest met Allures?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |